Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-)

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 04. říj 2019 15:17 #194682

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Ja jak to zapnu tak se rozebehne obehove cerpadlo a objevi se HE a zacne ventilovat.
Divnost co mi to dela je (ne ze by byla spatna )
Za mrazu hned po zapnuti zapalovani se mi spusti obehove cerpadlo. To ma za nasledek ze motor nebezi ale kapalina cirkuluje a ventilatory pod palubkou a vzadu bezi normalne a predavaji zustatkove teplo.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 06. říj 2019 15:07 #194702

Tak Climatronic připojen přes relátko :) , jen mi přijde že to dlouho topí chápu že je to 3 kW ale i tak dneska rano 7C°a po 40 minutách žádná sláva, napadá mě k čemu je tam ten podtlakový ventil ?? Zajistil sem ho dle návodu elektrikářskou stahovačkou tak jestli není lepší nechat ho volně. Jinak sem do vody nezasahoval jen sem na vstupu do příhřevu přidal čerpadlo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 06. říj 2019 19:01 #194704

Ty tak to taky netuším, já mám na něm ulomené to ovládání od toho podtlaku ale neřešil jsem to, páč mi to bez toho normálně topí. Jestli to vygoglíš dej pak vědět.
Jinak, ja jsem teď nějak netopil, ale co si pamatuju, tak do té třičtvrtě hodiny jsem měl auto vždycky vytopený. Tož tak...
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 09. říj 2019 20:47 #194769

Ventil jsem nechal, jak byl. Když se podíváš, jak to je zapojené, tak bufík je připojený přímo do topení. Tedy nejteplejší voda jde do výměníků. Tty 3kW v podstatě okamžitě dostanou vodu 20 stupňů nad okolí, tedy topit by to mělo začít hned, jak bufík naskočí - a u mě to tak je, sice vlažný vzduch, ale hned. Co se nevyfouká dovnitř (a že toho moc nebude, výměníky jsou obrovské), to ohřívá motor..
Po takových 10-15 minutách zapíná zadní výměník a to už topí velmi slušně a po 40 minutách při 7 stupních okolo musí být vevnitř sauna. Climatronic upravený nemám, podtlaky jak byly, takže předehřívám i motor. Ten tam potom funguje jako celkem zásadní regulační element, pokud topíš dýl.. Pokud je venku nad nulou, tak topení začne po cca půl hodině vypínat, protože voda má 90. Kdyby voda nešla přes motor, musí to tam být hned.
Když jsem to zkoušel v -25 stupních, tak výsledná teplota asi po 2 hodinách byla taková, že nešla pára od huby.
Mám zelený klimatronik, vypínačem zapnutý do režimu topení zbytkovým teplem - tedy jako by byl zapnutý klíč. Ne do "HE", protože to snad zelený ani neumí...
Dotaz na zkušenější. Naskočí v režimu HE druhý výměník, nebo to topí jen předkem?
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 10. říj 2019 10:33 #194771

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Zadni nenaskoci snad nikdy. ten jen s klickem jako zbytkove teplo.
HE fouka jen na sklo a ne na nohy :-(.
Ale zase vyhoda ze HE v lete dokaze odvetrat auto pokud to nastavite teda a muzete vypnout prihrev.

t4-wiki.de/wiki/Datei:Heizung_Zuheizer_B...halter_Schaltung.jpg
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 18. říj 2019 22:52 #194896

..sry, moc to nesleduju, pokud mám odpovídat, musíš do SZ - to mi přijde na mail.
Co výkon bufíku? Je v pořádku? Když zapneš bufa na studeným autě, v podstatě okamžitě by mělo být na hadicích poznat, že se topí.. Zapni buf a jdi osahat hadice... To teplo musí někam jít, pokud to netopí dovnitř a po tak 10-15 minutách nebude všechno horké, máš něco špatně na bufu... (dávka nafty? tu jsem teda seřizoval dost na punk, neb jsem spravoval čerpadlo. No a neudělal jsem si čárku. Takže to hulilo jak darebný kamna.. no za chodu jsem nastavoval dávku, až to přestalo hulit. A tam to mám doteď :-) )

Jo, moje zapojení umí větrat taky. Prostě mám zapnutou celou vzduchotechniku... Teda umělo by, kdybych tam měl nejaký ovladač. To ale nemám - jen na vypínače.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - Rozšíření příhřevu motoru D3WZ na nezávislé topení. ;-) 22. srp 2020 18:22 #198808

Ahoj koupil jsem GSM jednotku RTU 5024 ta mi na mobil spíná ovšem mám problém co má spínat, u rozšiřovací sady byly dva kabely volné které měly údajně sloužit na dálkové připojení, ale nejspíš to tak nebude. Otázka zní: kam připojit jednotku k bufu aby sepnul ? Je možné to napojit na kabely od hodinek a tím simulovat sepnutí tlačítka na hodinkách?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.252 sekund

Login