Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Viano versus Multivan

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 12:46 #121789

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2879
  • Obdržená poděkování 185
  • Karma: 36
Kamarád mě požádal o radu jaké si má koupit auto. Má na výběr mezi Multivanem a Vianem.

Na Multivana dle nabídek dostane slevu max 15% a na Viano dokonce 24% .
Což je dost velký rozdíl, protože za cenu 2,0TDi 103 Kw má 3,0 V6 s automatem .

Výbava bude dosti podobná .
Viano má v ceně i servisní paket a díky tomu platí všechny výrobcem udané úkony servis ( oleje , filtry atd) .
Což VW nenabízí .
Za příplatek je možné si u obou aut zakoupit záruku na 5 let.

Kvalita zpracování bude stejná pro MB hraje velké plus pořádný motor . Prosím o rady.
VW Multivan 2,0TDi 103 KW po slevě : 1.067.000 Kč
MB Viano 3,0 V6 po slevě :1.065.000 Kč
VW Multivan 2,0 BiTDi po slevě 1.172.000 Kč

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 13:15 #121791

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2561
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
Jedinym minusem je zadni nahon.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 16:25 #121798

  • Seikel
  • Avatar uživatele Seikel
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1510
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 2
Není ve Vianu ještě ten prehistorický 5-ti stupňový automat? Tam myslím nebude 7mi stupeň jak v S-kách .... ale do trojcípku nedělám ... možná už je to aktuálně jinak ...

Jaký srovnává rozvor náprav? Trojcípek má tři délky, VW dvě ...

A přihřeju si polívečku ... byť tady o 4x4 asi tazatel nestojí ... ale Trojcípek v třílitru s automatem nelze ve 4matic ... ;)
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 16:41 #121800

  • pájus
  • Avatar uživatele pájus
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Taky to řeším... Protože již 12 let jezdím ve VW - 5 let T4 a nyní 7 let v T5 a bez problémů, tak se mi do Viana moc nechce, ale je fakt že ceny nových VW jdou nahoru. I se započtením "akční slevy" 160000,- vychází stejně nakonfigurované auto o 200000,- dráž než před 7 lety.....
Nemáte někdo zkušenost s dovozem předváděčky T5 z autosalonu z okolních zemí?
P.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 17:02 #121802

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1413
  • Obdržená poděkování 104
  • Karma: 25
před dvěma roky jsem něco "podobného" řešil také,ale zcela v jiné cenové relaci:

-viano/vito rychleji rezne,bytˇ méně než předešlý model(oproti T5)
-na palubce se výdechy pro klimu/topení jakoby horkem otáčí nahoru-vyskakují
-motor 3,5l super,ale pouze automat(manuál nelze) a ten není žádný zázrak,přesto řadí dobře a dostačuje
-u této motorizace nelze 4x4
-málo odkládacích přihrádek vpředu
-odporný stolek pro cestující vzadu
-nelze otočit sedačky(pilotky) jako u T5,je třeba je vycvaknout z koleje,otočit celé a opět nacvaknout
-je třeba si určit zda chceš sklápěcí trojlavici na spaní(Marco Polo) nebo jen trojlavku na sezení
-2.2l s 4x4 automat velice nepružné(zrychlení jako favorit)
-nad 160 oproti T5 uhoupané


+u tojlavice se samostatnými opěradly lze tyto sklápět(jako v autobuse)
+sedačky lze vyjmout/vložit do koleje kdekoli v autě (a jsou lehčí!!)-pilotky
+stolek je lehčí než u t5
+motor 3,5l (tichý a kultivovaný,spotřeba úměrná)
+vyklápěcí poslední okna vzadu =D>
+už i u Vita umí MB kolejnice o celé délce auta!!!!
+servisní garance 6.let,konečná nižší cena
+pěkné seriové "18"alu
+jo a čepice+mikina+kalendář F1 McLaren Mercedes :rofl:

Já bych mít tu možnost funglovky+servisní úkony na 6let,tak ač se mi vzhledově moc nelíbí,má nepatrně menší vnitřní prostor(verze xl) a v zimě bych nejezdil prázdnej nebo vůbec,tak jdu do MB a po těch 6.letech to prodal.
4X4 lze navíc jen s automatem a 2.2l D:_)14 a vysoké jak koza :o
4x4 nedoporučují na delší dálniční cesty (prý se hřeje kardanka)

Zapůjčené nové vozy od Mercedes-Benz Moravia Olomouc:
Viano Marco Polo 2.2l 4x4 půjčené cca 4hod.
Viano 3.5l půjčené celý den
spotřeba u obou +- stejná.

Záleží zda vybírá rozumem a nebo vzhledem co se mu líbí,jinak ta auta jsou+- nastejno....
VW T5 Multivan 2,5TDI
Ten Dým Ignoruj gang
A-team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 17:04 #121803

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2879
  • Obdržená poděkování 185
  • Karma: 36
Michale ,ano dle konfigurace to má 5ti stupňový automat a kamarádovi stačí pouze pohon jedné nápravy.
Dle délky vozu je MB 0 16 cm delší než VW .
MB má 5008 cm a vw 4892 cm .
Kolik stojí hodina práce ve VW ?

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 17:12 #121806

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1413
  • Obdržená poděkování 104
  • Karma: 25
kdepak,to je rozměr "L",ještě dělají "xl" ;)
VW T5 Multivan 2,5TDI
Ten Dým Ignoruj gang
A-team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 17:25 #121808

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 339
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 2
když tu lítaj ceny nad MEGA ,tak je vlastně jedno co si koupí , už na to asi má , a dokáže odfinancovat i případně vzniklej problém ??
i s těmahle prachama bych šel ZA sebe do VW , nesedí mi zadní náhon MB ,at je to jak chce elektronicky hlídaný ....
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 17:41 #121809

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2879
  • Obdržená poděkování 185
  • Karma: 36
Dušane on se snaží srovnat podobná auta s podobnou vybavou , já mu za sebe říkám VW ,ale cena a motor hovoří spíš na MB . Byl zvyklej na 5ti válec a 4 válec mu nějak nesedí.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 25. kvě 2013 21:10 #121819

  • BLADE 2
  • Avatar uživatele BLADE 2
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 354
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 0
Ak mozem za seba,tak mam viano full 3 litre V6 automat 2009 a VW T5 2,5 96 kW 2004 a T5 je ovela lepsia volba.Obe su nacipovane spotreba u T5 malinko mensia.Ale MB je v zime nepouzitelne,zahrabe sa aj v mensom snehu a na rovine.Ale zase v lete tych skoro 300 konikov \:D/ u MB.Ja by som uz MB asi znovu nekupil je to len auto,ale VW ma dusu D:_)1 D:_)10
TRANSPORTER T5 96kW 2004
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 26. kvě 2013 10:35 #121845

  • M.Z.
  • Avatar uživatele M.Z.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 74
  • Karma: 0
Jen mimo soutěž, tobě čipli Viano na 220kw, nebo jakým způsobem tam dostali 300k?

Osobně bych byl dost na vážkách a o MB uvažoval, ovšem už jsem celkem dlouho v těchto autech nejel, tak by rozhodla delší testovací jízda.
V r.2005 to MB s 2,2 u mě motorem prohrál na celé čáře, s tím 3,0 to už tak jednoduché nebude. Na prachy to vypadá celkem jednoznačně, ovšem je potřeba důkladně zvážit i takový ten vnitřní pocit z auta a ten se na prachy nedá úplně přepočítat.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 26. kvě 2013 21:38 #121880

  • pájus
  • Avatar uživatele pájus
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
HANZTD - když tu lítaj ceny nad MEGA ,tak je vlastně jedno co si koupí , už na to asi má , a dokáže odfinancovat i případně vzniklej problém ??
Nový auto nekupuji protože nevím co s prachama, ale právě abych nemusel financovat problémy, které se dají s léty provozu očekávat. Nicméně platí má otázka na zkušenost s dovozem předváděčky z okolních zemí. Na volkswagen.cz jsou ceny předváděček z jiný planety...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 27. kvě 2013 09:40 #121890

  • klubo
  • Avatar uživatele klubo
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 328
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 1
už jsem to tu jednou psal, já bych do předváděčky nešel, zachází s tim hrozně a cena předváděčky je mnohdy stejná nebo vyšší než u skladovky
T6 Kombi TDI - koupeno 2016
T5 GP Kombi TDI - koupeno 2011, prodáno 2014
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 27. kvě 2013 10:37 #121897

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1574
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: 0
pájus napsal:
Na volkswagen.cz jsou ceny předváděček z jiný planety...

Co je to jiná planeta.
Když auto stojí nové milion třista,je rok staré,projde servisem za 50.000kč,tak ho hravě prodají za milion sto padesát tisíc,a ještě je na to pořadník a je jedno,zda je to v česku,německu nebo španělsku.
Jinak předváděčka je fajn,když stojí na salonu,když je to auto,co je v terénu,tak je to často děs.Všichni to huntují na krev.
To Viano má ten V6 CDI motor asi úžasný,když si vezmu jak lítá Sprinter 316 se 160ti koňovým CDI,tak to Viano musí být úžasné.
Ovšem ten zadní náhon to všechno v mých očích neguje.
Můžeš mít najeté miliony,ale jakmile zaprší a nebo zasněží,tak musíš jet jako v bavlnce,T5ka je i v zimě schopná s vlekem předjíždět všechny osobáky na šestku po ujeté zasněžené dálnici v levém a žádný smyk nehrozí.jedeš 100 a oni 50,ten typ pohonu je zásadní.
Viano půjčíš ženské,ona na dálnici v zimě hodí místo pětky trojku a už se točíš.
Ty ESP a další asistenční elektronické systémy jsou skvělí pomocníci,ale nedokážou zázraky a s prázdným autem na rovném zasněženém parkovišti se rozjet,když před tebou a za Tebou stojí auta,a Ty se nemůžeš rozhoupat,tak je to nemožné.
Teoreticky je zadní náhon lepší,ale né v CZ,zato u T5ky se s Tebou volant více "pere" když nastane kombinace vyjetých kolejí+zrychlování+předjíždění,tak není problém,aby Ti volant vyklouzl,když ho držíš jedním prstíčkem,jako ve Vianu. Jenže Viano si není jisté ani s ESP ani v zimě,ani na jaře a na podzim v noci,kdy hrozí námrazy a v létě,kdy jedině se dá lítat po dálnici bez obav o přetáčivý smyk,to zase nesmí být morko nebo pršet.Takže pro české podmínky to auto pro aktivní řidiče není.
Zbytek už jsou detaily koncepce,Viano má nižší stavbu,takže se lépe často nastupuje,do města super. Na další trasy si klidně vylezeš nahoru do T5,ale zase z hora víc vidíš.
Vybrat si musí každý sám,konečně,všichni co tady máme Multivany,jsme Viana zvažovali,a nekoupili. Né proto,že je T5 lepší,ale proto,že nám víc vyhovuje. Viano v oblastech,kde furt nelije a kde nejsou zimy musí být skvělá volba.To ale v CZ není.
PS: ty podvolantové páčky u Viana jsou jak ze škody 120!

Jinak ty ceníky,co je v ceně?
Příplatků je mraky...Vendys napsal:
VW Multivan 2,0TDi 103 KW po slevě : 1.067.000 Kč
MB Viano 3,0 V6 po slevě :1.065.000 Kč
VW Multivan 2,0 BiTDi po slevě 1.172.000 Kč
Já bych zvážil zejména aby to mělo tempomat,postel,stolek,šoupačky vlevo,čtyřzónovou klimu,jestli jezdíš na neznámá místa velkou navigaci a hlavně Xenony jestli jezdíš v noci a horkovzdušný bufík s hodinama jestli chceš přespávat,bez pořádné výbavy jsou tyhle auta akorát k vzteku,ale musíš tu výbavu využít,to je jasné,že né každý to potřebuje.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Poslední úprava: 27. kvě 2013 19:29 od Auto1.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Viano versus Multivan 27. kvě 2013 10:58 #121901

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 699
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 1
K tomu zadnímu náhonu. Nevím jak u Viana, ale u Omeg jsem neměl moc problém, jen to chtělo dobré obutí.

Soused má BMW 535D (3,0BiTDI) 211kw a jak vidíte, nemá xD, tudíž jen zadokola a taky nemá problém :-k Na suchu to ani nehrábne na rozjezdu i na režim sport. Za mokra jsem s ním nejel, ale jezdí s tím normálně.
A dělali jsme i u zákazníka co má ten samý motor v řadě 3 a taky si nestěžoval. Tak nevím d:_( Těžko říct o kolik je zadek dodávky lehčí poměrově k předku který musí protlačit před sebou třeba v tom sněhu :-k
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.345 sekund

Login