Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Dotazy před koupí T5

2.0 103kw T5 spolehlivost 29. úno 2016 23:13 #164311

Čau ve spolek, zvažuji koupi Transporteru s motorizací 2.0 TDi 103 kw. Ideální varianta by byl long ale zas tak moc na tom nelpím. Transporter by měl být minimálně 5-ti místný.
Moje otázka je jak je na tom výše uvedený motor se spolehlivostí, jestli trpí na nějaké závažnější chronické závady. Nemluvím o spotřebním materiálu. Je mi jasný, že to asi není žádný střelec ale to pro mě v tuto chvíli není priorita. Potřebuji spolehlivé, kompaktní auto.
Mám v plánu používat auto na denní ježdění (kratší vzdálenosti). Mám autodopravu takže nějaký ten náklad se tam sveze ale povětšinou je to lehké zboží, díly a tak dále.
Jestli už se to zde řešilo tak se omlouvám ale bohužel sem nic nedohledal.

Děkuji za každou reakci a radu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 29. úno 2016 23:21 #164313

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Ahoj, přesunul jsem ti to sem, protože zakládat další vlákno dotazů před koupí auta je fakt zbytečné.........................

Jinak motor 103KW je v modelech GP ten nejpovedenější a nejspolehlivější. Jediné, na co je citlivý - ale to všechny motory CR - je vysokotlaké čerpadlo, je třeba měnit pravidelně naftový filtr a tankovat pokud možno dobrou naftu. Jinak čerpadlo odejde.
Ale to je asi tak všechno, co jsem já slyšel, na co tyto motory trpí.
A zas tak úplně špatně to nejede, záleží z čeho do toho vlezeš.

A ještě jedna věc - píšeš krátké vzdálenosti - to není zrovna ideální pro motor, zejména pak DPF filtr.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od lada t5.

Dotazy před koupí T5 04. bře 2016 19:32 #164475

Šel jsem do tohoto motoru 2,0 TDI 103 kW před 3 lety na základě mnoha doporučení z různých internetových fór. Také na doporučení kamaráda z Turnova, který tyto motory opravuje. Dnes mám najeto 75 tis. km a naprosto v pohodě. Vůbec žádné problémy. Pouze jsem jednou auto půjčil kamarádovi a dojel nádrž na dno. Od té doby jsem měl problémy s problikávajícím žhavením. Při zátěži po startu motoru a dynamické jízdě mě problémy trápily 5 tis. km. Přiléval jsem do paliva větší množství VIFu a to zabralo. Dle diagnostiky byl problém na čerpadlu railu.
Jinak motor je proti 1,9 a 2,5 strašně tichý hlavně v interiéru. Má také lepší spotřebu okolo 8 litrů a to mám 4motion. V zimě s webastem do 9 litrů. V létě na dálky i k 7 litrům. Se spotřebou jsem moc spokojen. Přispělo k ní také nachipovaní na 130 kW. Bez toho byl LONG šíleně líný a při naložení jsem neměl šanci předjet kamion.
VW T6.1 Multivan long 110 kW r.v. 2021

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od hak.daniel.

Dotazy před koupí T5 04. bře 2016 20:40 #164478

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 900
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 52
Tak je jasný že to bude tišší máš čtyřválec
Mě se líbí zvuk petivalce a tu spotřebu co píšeš tak to mám stejný na 2,5 4 motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 31. kvě 2016 14:45 #167624

Ahoj ve spolek,
rád bych pro rodinu a podnikání koupil Caravellu/Multivan T4, či T5, který je designově můj favorit, ale jsem v rozpacích do čeho jít. Pročetl jsem mnoho rad tady i jinde, ne vše, není čas. Pochopil jsem dobře, že T5 rv2004 a výše je nejlepší s motorem 1.9 TDi 77kW, nebo 2,5TDi 96kW? Mám na to max 200000Kč a něco se najít dá, ale obavy veliké, páč nechci skočit do nějakýho pelechu. T4 2,5TDi je dostupnější, ale stárne a nevím, aby nestál servis víc než údržba T5. Tady je to na dva tábory T4 a tábor T5:))), ale poradíte, co je rozumná volba? Zvažuji i jet do Němec, či Rakouska, protože se obávám českých prodejců, bohužel. Jo a byl by někdo tak kaskav a uměl případně prověřit vin kód? Díky moc. Budoucí Téčkař

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 31. kvě 2016 15:15 #167626

  • Sindeon VW
  • Avatar uživatele Sindeon VW
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Příspěvky: 2758
  • Karma: 33
  • Obdržená poděkování 920
Určitě někdo poradí konkrétněji a ze svých zkušeností. Každopádně i já zkusím pár drobností do přihodit do mlýna...

T5 1.9 TDI bude zřejmě spolehlivější než 2,5 TDI 96 kW, ale výrazně hůř to jede.
T4 stárnou, ale za tuhle cenu už bys mohl koupit velmi velmi slušný kousek a pokud by se našla i nějaká 2,5 TDI 111 kW po slušném majiteli, tak se dá odhadnout, že servis tě bude stát míň, než údržba T5 a to nemluvě o servisu T5. Rozhodně tady nechci T5 nějak hanit, jsem toho dalek. Často je to "o dobrém a špatném kusu a správném zacházení majitele", jen všechno na T5 je už dražší. Prostě si připlácíš za komfort jízdy, který by měl mít ve výběru auta taky svou hodnotu, takže by možná nebylo od věci sednout do T4 i do T5 a udělat si nejdřív vlastní obrázek na silnici za volantem.

Všechny věci, na které se ptáš, jsou naprosto praktické, ale tím autem pak budeš třeba denně jezdit a jezdit bys možná chtěl autem, který tě baví a ne který je čistě praktické řešení nějaké rovnice poměru kvality a ceny. Toť ovšem už můj subjektivní názor na auto bez ohledu na značku nebo model. ;)
Clubový asistent

Clubový web: http://www.transporterclub.cz
Clubový mail: club@transporterclub.cz
Clubová kancelář: Po - Pá 09:00 - 15:00

Staňte se prémiovým členem Transporterclubu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 31. kvě 2016 16:36 #167634

  • neca
  • Avatar uživatele neca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 2

neca napsal: Sedačky nemá a myslím, že říkal že v TP má napsán počet sedadel 7. bude ještě zjišťovat. To by potom byla verze M1? Tudíž by nemuselo dojít k úpravě kategorie?


Tak už je to opět jedno, zda je auto kategorie takové či makové. Opět nebude T5. Majitel mi volal, že mu praskla převodovka a že prodal auto chlapovi, co mu na něm dělal údržbu.
Takže zase nic.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 02. čen 2016 22:27 #167730

Díky za názor a radu. Sedl jsem si do obou aut a líbí se mi obě, retro i moderna. Nejde mi ani o to, aby lámalo rychlostní rekordy, ale hlavně o spolehlivost. Ještě by mě zajímalo jaká je zkušenost s automatem u obou modelů? Neví někdo jak nejlevněji dovézt auto z Rakouska a Německa? Převozní značky kde, za kolik a jaké atd..??? Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 10. čen 2016 11:44 #167946

Čau chci se zeptat co říkáte na toto? Chtěl bych to vzadu zobytnit low cost. A začít jezdit se ženou a s malou. Zdá se v dobrým stavu a přepážka a okýnko jen v zadu neva. A má majáček!!! :D

www.autoesa.cz/volkswagen/transporter/uz...fta/c-376110211.html

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 10. čen 2016 14:16 #167949

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Jako auto asi dobrý, jestli má ty kilometry co tam píšou jsou skutečně a ne stočené. Tedy dobré podle fotky a tam lze ledacos upravit. Ta cena je skvělá, asi jim to v bazaru dlouho stálo po odkupu a potřebují vyčistit zásoby.
Ale: Myslím, že ve 3 místném se budete za jízdy tísnit, to střední sedadlo je jen pomocné, užší. A taky si nesmíš pořídit další dítě, teda smíš, ale pak se tam nevejdete. Já takhle s rodinou jezdil v 6 místné krabici s 3, později 2 dětmi a tak do 7 let věku dětíjsme se tam vešli, my spali vzadu, děti vepředu (já mám z už výroby lůžkovou úpravu předních sedadel) , ale pak už to začal být problém souviející s tím, že se děti zvětšily a nějak se nevešly, přikoupili jsme malý karavan. Píšu jezdil. Krabici, narozdíl od rodiny mám furt dál.
Tvoje řešení je myslím vhodné maximálně pro dva lidi a věř mi, já už takhle jezím 12 let. Vem ale dneska taky do úvahy různá omezení pro auta kategorie N1 (já mám taky N1), tím myslím různé zákazy předjíždění, zakázaný vjezd do některých ulic, protože od r. 2016 platí, že značka zákaz vjezdu pro nákladní automobily se vztahují i na vozy do 3,5 tuny, do některých měst jen při zakoupení plackarty na sklo (Vídeň a další části Rakouska třeba). Z tohodle pohledu jsou dnes asi přece jenom lepší mikrobusy (kategorie M). Když jsem to kdysi kupoval, pak žádná taková omezení neexistovala.
Já sice nemám Téčko, ale Háčko v longu, uživatelské problémy však řešíme úplně stejné.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 10. čen 2016 20:50 #167951

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 558
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Je to přesně jak píše Espero plus doplním. Pokud chcete cestovat ve třech tak si dost dobře nedokáži představit jak pojedete třeba do Chorvatska na té přední "dvousedačce".
Další věcí je výbava: Dokážeš si představit jak budeš popojíždět v koloně na naší slavné D1 ve 30ti stupních bez klimatizace ? Já si to představit nedovedu respektive ani si to nechci představit. A až pojedeš třeba do zmíněného Chorvatska na Istrii což je cca 900 km bez tempomatu tak to bude také bááájo. A co spaní ? Já mám Multivana, v noci mám všechna okna pootevřená a po loňské dovolené jsem dodělal zamykání "otevřených" zadních dveří, neb se v létě moc spát bez otevřených zadních dveří nedá. A co teprve v plecháči, který zamýšlíš koupit.
Cena je pěkná, ale aby jsi v budoucnu nelitoval, že nemáš žádnou výbavu a musíš dodělávat spoustu věcí. Samozřejmě, že vše je jen o tvých finančních možnostech, ale popravdě řečeno nedokáži si představit, že bych cestoval s takovou holotou. Loni jsem strávil na cestách po Evropě dva měsíce a určitě bych v případě takové výbavy auta uvažoval o jiném způsobu dovolené.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 10. čen 2016 23:14 #167954

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
S tou klimatizací je to hrozně individuální, já jí nechci a v autě nemám, ale proto, že v r. 2004, ze kterého je moje auto se klimošky ještě standardně nemontovaly, jen za mastný příplatek a u pracovních verzí téček to asi bylo to samé. To téčko má být z r. 2005. Jenže já klimošku nepoužívám ani když jí v autě mám (viz nedávno prodaná dacie). A nepoužívám jí ani v práci, kde jí v kanceláři mám také (sedím na jižním průčelí baráku). Naštěstí mám kancl sám pro sebe. 5 let jsem pracoval v plně klimatizovaném baráku (UTB na Žižkově) a od té doby mi klimoška nesmí k tělu. Je to zařízení na šíření nemocí a plísní. Ve voze si raději klimatizuji větrem jako v minulém století.
K té pixle, já to mám vzadu, co mám postel podobné, ale u Háčka jsou 3 průduchy - 2 na bocích a jedna na dveřích přes mřížky a pak jsou tam otvory nad zadními dveřmi. A pak jsou průduchy v plechové přepážce do přední části vozu. Takže vzduch tam je, kdyby nebyl, už bych nejspíše čuchal ke kytkám odspodu. Musíš se podívat, jestli je tam něco takového také u téčka (nevím to, neznám téčka jak jsou dělaná).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 11. čen 2016 06:34 #167955

Děkuji za rady. Upustil jsem od koupě a koukám se teď po jedné t5 z 2007 nalítaných 110 000. Za 200 000kč po 1.majitely. 9míst - ta má karoserii minibusou (že jo?!?!) :D motor diesel 1.9. A okýnka všude :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 11. čen 2016 20:10 #167967

Zdravim.

Jaky je rozdil v motorech T5 s 1.9TDi 75kw a 77kw?
T4 2.5TDi 75kw Syncro Short

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od pointfrost.

Dotazy před koupí T5 13. čen 2016 01:27 #168005

  • stiold
  • Avatar uživatele stiold
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 221
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11
už to tu bylo mnohokrát.

77kw EURO3 - bez DPF, nevýhodou je pouze oranžová emisní zóna. Směl se vyrábět tuším do roku 2006.
75kw EURO4 - s DPF, potenciálně drahý servis, zelená plaketka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.181 sekund

Login