Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Dotazy před koupí T5

Dotazy před koupí T5 13. pro 2021 15:34 #204509

ano, neco takoveho budeme potrebovat :)

cenova predstava je tak idelane 200-250 + 50 na pocatecni servis (tzn. celkove mam na auto 300)

na km moc nekoukam, spise na celkovy stav auta (protoze se v autoopravarenstvi pohybuju, vsichni vime, jak je to s km na ceskem trhu)

hodne me laka i odrazuje 2,5lka, mam jednu vicemene k dispozici, vyhovuje mi vse, ale tech pohadek je na internetu az moc na to, abych vyhledaval jen a pouze tento motor. 2,0TDI CR je mimo moje financni moznosti (ty T5 face zacinaji nekde kolem 450 a spis vice a to proste nemuzu dat), 1,9tka je skoro jako 2,5lka, kdo dodruzuje servisi, jezdi, kdo na to kasle nebo jede na limity oleje, uz jsem na nich nejakou hlavu nechaval delat a nejakou vacku menil, navic si myslim, ze to v ty dodavce nebude zadnej trhac...tak i s timto dilematem si hraju

jeste bych se chtel zeptat, jaky jsou prakticky zkusenosti s el. posuvkama, resp. hlavne s vydrzi toho pojezdu? jak to funguje v zime? ja si na to dam bacha, ale manzelka...?

to je asi tak nejak vse, co bych potreboval vedet, auta opravuju, tak je mi jasny, ze je to proste nahoda a dobra ojetina je draha ojetina...

edit: jeste jedna vec - mame karavan, do ted jsem ho tahal za OII, takze tento vuz bude nahrazen, ale zajima me, jak je to pri zaprazenem vleku s otviranim zadnich dveri - jsou lepsi kridlovky nebo vyklapeci, nebo jak to ma brzdu, nevejdou se tam ani jedny dvere na otevreni? (ptam se mozna hloupe, ale do ted jsem se pohyboval jen vicemene mezi osobaky), otec ma stareho trazita a tam jsou kridlove dvere a nekdy je to problem
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Ondras83.

Dotazy před koupí T5 13. pro 2021 15:47 #204510

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1505
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 143
Multivan je proste kasicka, po vlastnictvi jinych aut jsem si tim celkem jisty.

Co se tyce el. posuvu dveri tak ten samozrejme nejde bez dotahu a tzn. dve veci ktery se muzou po... ja mam posuv predelevany pred 3 lety, takze vicemene funguje, ale... na hrbolech to obcas zacne blaznit (tedy signalizace, dvere drzi), casto se stava ze se dvere nechteji zavrit jako by tam byla prekazka (v zime vic), jak dvere primrznou, stejne musim vlizt do auta a dvere vyrazit zevnitr. Pokud se to nechce zavrit stejne covek musi jit a dvere tahnout s posuvem rucne. Jde to tak ztuha, ze si kazdy musi vsimnout, ze ty dvere proste netaha on. Za me z toho mam tedy smisene pocity - na jednou stranu to umozuje i mensim detem dvere otevrit/zavrit, resp. jim je clovek muze otevrit tlacitkem, na druhou to vzdycky zacne trucovat v nejblbejsi chvili a pak bych rad s tema dverma normalne trisknul, ale nejde to. :) Vzhledem k tomu jak slozity to je kurvitko, tak na starym aute bych spis preferoval cistou mechaniku, bez te elektriky.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 13. pro 2021 16:00 #204511

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 202
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 19
Já mám T5 4 roky a 2x šoupačky el. dovírání a el. pojezd. Zatím jen čištění pojezdových drah. Rád bych je nějak udržoval, ale zatím jsem moc jsem nehledal zda se dá něco rozebrat/promazat/vyčistit.
Je to celkem odolný a i přimrzlé dveře to strávilo. Pravda, děti se snažím tlačit k nástupu/výstupu jednou stranou, ale dovedete si asi představit tu úspěšnost ... Občas se vrátí tj. nezavřou nebo neotevřou. Nezavřou většinou na nečistoty v pojezdové části a neotevřou pokud je obsluha zblbne nebo jsou přilepené/přimrzlé.

V normální zimě na horách jsem s tím neměl problém, auto předehřívám a ometám, tak z toho obvykle ledovou kouli nemívám. Až na letošní začátek 2021, to bylo dílo. Do jedněch nateklo (dole co běhá ten spodní úchyt) a bylo dokonale zamrzlé dokud nebylo nad nulou. Auto stojí šikmo ...

Já výklopné dveře neotevřu, když je na přívěsu kolečko v pozici na cesty, tedy trčí nahoru. Předpokládám, že u zabrzděného karavanu je přes brzdu také neotevřeš, ale pokud budeš mít páku dolu a kolečko spuštěné mělo by to jít dveře otevřít.

Můžu ti klidně hodit něco do SZ ... T5 před FL a po FL trápí rozdílné problémy, protože motory a elektronika jsou různé.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 13. pro 2021 16:04 #204512

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1505
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 143
S taznym zalezi na 2 vecech - jakou tam mas kouli - tedy jak vysoko/nizko je a jak ma vozejk/karavan konstruovane kolecko. Univerzalne to pode me nejde rict. Co jsem zatim mel, tak jsem vzdy zadni vyklopne dvere otevrel (multivan se s kridlovyma snad nedela, nebo to jsou nejaky exoti).
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 13. pro 2021 16:46 #204513

mourek: za dalsi info budu rad :)

zatim mam jeste cas se rozhodovat, mam na to jeste pul roku...rozum mi rika sharana (CR motory, novejsi, vetsinou i lepsi vybava za ty penize), srdce mi veli T5tku i s tim, ze jsou tam jista rizika (ale to jsou u kazdeho starsiho auta), tim ze ty auta delam, tak dokazu trosku za ten servis asi snad i usetrit, protoze si to budu delat sam, na druhou stranu jsem autickar a tak mi nesedi uplne vsechno, co ostatnim "uzivatelum", takze to bude trosku boj a nekdy jdu proti proudu...

mame obecni T5tku 2,5 96kw, kde jsem jednim z ridicu, sice se jezdi dost malo, ale neco jsem s tim odjel i pro svoji potrebu, nalozil jsem tam veci, nalozil mladymu 4kolku a celkem svizne jsme jeli do milovic na offroady, parkrat do roka potrebuju odtahnout podval s autem anebo traktor na traktoriadu, doma se porad neco kuti na baraku, dilne, zahrade, takze se porad neco vozi, takze bych dodavecku uzivil (jak jsem psal vyse, stary tranzit je spis utrpeni nez kultivovane cestovani)...

trosku me ale v inzerci zarazily ty ceny VS pocet ujetych km...
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 13. pro 2021 17:43 #204514

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1505
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 143
Ano cena vs. km je jina - 1. musis hledat, dlouho, 2. je rozdil v aute, osobaku, ktere je delane na 100kkm a konec a dodavkach delanych napr. na 250kkm. Navic na T5 zatim lze vsechno jeste porad opravovat tovarnimi dily a v podstate vsechno se da opravit (samozrejme naklady hruza), ale da. Tcka jsou "masivni" auta, ktera lecos vydrzi a 200kkm je nezrujnuje. Plati za to samozrejme hmotnosti a spotrebou.. Jo a jeste jedna vec - Tcko neni vhodny auto ma kratky cesty, resp. muze jezdit cely den kratky cesty, ale jet rano 10km tam a odpoledn 10km zpatky neni pro Tcko.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 13. pro 2021 18:16 #204515

Na dojizdeni do prace (30km) si nechavam oktavii, T5tka by byla misto starsi oktavie, kterou jezdi manzelka, ale proste ani do jedny co mame (OI a OII) se nevejdou 3 sedacky, takze to Tcko je proste dodavka s jizdnima vlastnostma osobaku, ale neshnije to pres noc jako mercedesy...nejvic by se mi libil samozrejme facelift a 103jka s 6Q manual, ale tyto auta jsou uplne mimo rozpocet a kdyz jsou (jedno bylo presne v dane konfiguraci, najeto 270tis, cena 260tis, original facelift, ale byl hned pryc a v tu chvili jsem nedisponoval potrebnym obnosem k tomu, abych za to koupil auto

jak je to s korozi, ochranou atd na T5? co jsem si tak vsiml, tak kolem zadnich klik a zadniho sterace, okopany, resp osoupany prahy u ridice, rohy dveri na soupackach a trosku spodky prahu na predku?
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 13. pro 2021 20:37 #204517

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1505
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 143
Tezko rict jak je to s korozi, moje auto ma za sebou nejeden stouchanec a ano, rezne zadni hrana dveri, vetsi problem bych ale videl ty prahy a spodni casti podbehu. Podle me to je solankova klasika. Jinak original treba na prahach je jakysi tmelovy nastrik, koroduje to ale i pod nim.. Rohy dveri taky klasika. Kolem klik to je specialita T5 zvlaste na soupackach a na zadnich dverich. Zadna extra protikorozi ochrana na aute neni. Multivany byvaji zespoda hodne oplastovane, coz brani tomu nejhorsimu, pod plastovyma podbehama to chce ale cistit. Nekdo tady pred casem psal seznam "spuntu" kde se daji strikat dutiny, co vsechno si ale clovek v tech dutinach nastrika za ridici jednotky atd. lepsi nedomyslet. Zatim mi jako hlavni ochrana prijde to, ze plechy na Tcku nemaji silu alobalu od cokolady.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 14. pro 2021 11:27 #204524

S velkou zalibou prolizam forum a hledam, co kde a jak, prolizam auta a jak to tak ctu, tak se zacinam obavat, abych na tu T5tku vubec uzivil, kdyby byla doma, zejmena tu 2,5lku...nemyslim tedy spotrebu paliva :(
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Ondras83.

Dotazy před koupí T5 14. pro 2021 12:40 #204525

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1505
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 143
To mas pravdu, podle me je potreba pocitat TCO 120kkc/rok. Predchozi auto me stalo 50kkc rocne.. Holt ale kdo ma vic deti, nema na vyber, deti jsou drahy. :)
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 14. pro 2021 13:25 #204526

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 14
No to bude záležet na konkrétním kusu. Moje 1.9 jezdila několik let (15tis ročně) s roční investicí do 20tis - v podstatě jen servis a pneu. Koupená se 150tis.km. Pak najednou převložkování vstřiků, vačka těsnění pod hlavou a byl jsem v tom za pade. O dva roky později tandemové čerpadlo a bylo po motoru a bylo dalších 80tis. Samo že 2,5ka bude ještě dražší, a nenahlédneš do toho. Zkus mrknout i na Caravelle v 1.9 TDI. Dá se čipnout na 96kW a pak s origo krátkou převodovkou letí, navíc auto bude lehčí. A dá se sehnat dobře vybavené. Já ji mám s webastem, vyhřívanými sedačkami, el.zrcátky , 3-zónovou klimčou, odnímatelným tažným, a křídla, které otevřeš i s vozíkem, a šoupačky s el.dověrem
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 14. pro 2021 13:57 #204527

ani se moc ty 2,5tdi nebojim s tim, ze se na tom bude neco muset delat, ona ta 1,9 taky neni nesmrtelna a ty vacky, hlavy, turba, volnobezky, to se tam dela uplne stejne, jako na tech 2,5lkach (taky se neni co divit, kdyz ty auta maji nalitano, vsechno 2x stoceny...), ale trosku me strasi ten alusil...kdyz by to auto bylo relativne za dobre a nemusela se tam delat fatalni oprava a GO motoru, rad si to clovek opravi a zaplati hned na zacatku (nebylo by to pro me prvni auto, co jsem delal prakticky od zacatku, nez se zacalo jezdit) a vi, ze bude pokoj, ale nekdy jsou pripady, ze se do toho vytece az moc a stejne to neni ono...to me trosku desi no
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Listening to music slows down homework productivity 15. pro 2021 08:29 #204536

  • MichaelEmare
  • Avatar uživatele MichaelEmare
  • Návštěvník
  • Návštěvník
I have been dreaming about. The niche of knowledge here on the web page is superb and helpful and will assist my friends at work in our studies quite a bit. It looks like this network acquired a lot of details regarding subjects on the site and other subjects and types of info really show it. I'm not usually on the internet during the night although when I have a drink im always scouring for this sort of factual information and things closely concerning it. When anyone gets a chance, take a look at my site. True Temper Sensicore Dampener

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 16. pro 2021 10:41 #204545

Kdo a kde a i za kolik dela to prevlozkovani 2,5lky na ty litinovy vlozky? neco jsem nasel, ale mel jsem jeste nejakou potuchu o jinych motorarnach, ale to nemuzu nejak najit, poradite prosim?
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 17. pro 2021 12:38 #204560

Vcera jsem si na vanocni nakupy pujcil transportera T5 2,5tdi 96kw uplna holota, ale i tak to auto ma neco do sebe, ten motor, kdyz funguje, to je sepot kvetin, trhan to zadnej neni, ale kdyz vidim, jak jede tohle, tak si moc nedokazu predstavit 1,9tku a natoz jeste v multivanu...spotreba po meste horsi, kolik nevim, ale raficka palivomeru se posunula o jednu carku (auto je totalni holobyt bez radia, bez klimy, svihadla, vepredu dve pilotni sedacky a vzadu 3jka, na 16" plechach)... ten motor se mi libi a vzhledem k nabidce na trhu mi asi stejne nic jineho nezbyde...svezl jsem se pekne :)
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.246 sekund

Login