Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Dotazy před koupí T5

Dotazy před koupí T5 17. pro 2021 13:06 #204561

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2031
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 202
Me 128kW teda na volnobeh pripomina spis traktor, ale za jizdy uz to pak jde... Jinak je fakt ze ten motor je konstrukcne celkem zajimavy, absence klasickych rozvodu, vsechno resene ozubenymi koly v zasade ziivotnost rovna zivotnosti auta... no ale pristup k nekterym vecem je zase dost spatny - at uz jsou to ty elasticke spojky alternatoru a klimatizace, nebo vodni pumpa.. ani ten olejovy filtr neni nic moc.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 18. pro 2021 12:22 #204569

to je sice pravda, ale to je napric vsim, tenkrat si pamatuju, ze na smaxu jsem musel uriznout klic, abych mohl rozdelat olejovy filtr...
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 20. pro 2021 08:07 #204580

Byl jsem se ted podivat na jedno Tecko a odradila me koroze. Zavada na motoru (odpovidala tomu cena), s tou bych si poradil, ale ta kastle byla dost, jiz opravovana a proste to vzdy vyleze ven. Jinak auto pekne a jak jsem psal, ze mam k dispozici T5transporter, tak tohle byla Caravelle, najeto vic, ale ten rozdil jse tam tedy hodne poznat. Jeste bych chtel zkusit multivana.
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 20. pro 2021 23:02 #204597

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 127
  • Obdržená poděkování 19
Rozdíly v odhlučnění jsou velké. Tranďák je vyloženě holobyt, Caravča je už trochu odhlučněná, a Mulťa samozřejmě nejvíc, ale mám vytlumenou Caravču a je to ještě jinde než Multivan. A nestálo to balík. I z Tranďáku se dá udělat tiché auto, ale pořát tam bude na stropě a bocích sololit. Kdežto z Caravči už dokážeš udělat mazla.
Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19, stavitelný KW podvozek, EGR off
Transporter T6.1 Long 110kW r.v.2023, 235/55R18
EX Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 21. pro 2021 20:25 #204602

Ondro najdi si T5.1 v benzínu v Německu. V květnu ji za 550 (dsg,4motion) seženeš. V Caravelle bez všeho za 300.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 21. pro 2021 21:40 #204604

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2031
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 202
A myslis, ze je to nejak lepsi? Vzdyt to je taky turbomotor, akorat na benzin, zere to vic, slozite to je stejne, ale je to vetsi exot (vic neznamych veci k reseni, min dilu atd..). Treba se pletu.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 29. pro 2021 21:23 #204705

Tak jsem dneska dovezl Caravelle 1,9 bez dpf 77kw. Je potřeba nějaká karosarina.
Ten motor je oproti 2,5 teda lenoch, ale dostane vitamíny.
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 29. pro 2021 22:25 #204709

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 127
  • Obdržená poděkování 19
Ondro, gratuluju, a ať slouží - pokud možno bez problémů.
Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19, stavitelný KW podvozek, EGR off
Transporter T6.1 Long 110kW r.v.2023, 235/55R18
EX Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 30. pro 2021 12:57 #204715

No, jediné auto s reálným menším nájezdem v inzerci ... nakonec je to transportér shuttle, ale kromě neoplastovanych 5dveri a lampiček má schodech je to v podstatě Caravelle. (Venku oranžové blikry, zadní světla s oranž pruhem a vepředu H4 světla, už na tom pracuju, jak toho bude víc, chci založit téma) doladuju a opravuju, co je potřeba - práh od obrubníku, koroze dveří...je toho víc, nadsenej nejsem, ale stála v podstatě 60tis pod limitem, takže zbylo na opravy. Mechanicky v pořádku, včera jsem to měl na heveru s nejeví se to nějak blbě kromě díry ve výfuku. Dneska ráno blbě chytala, tak pretesnim vstřiky.
Zatím jeden obrázek z dílny.
T5 Shuttle 1,9tdi 77kw (99kw)
Knaus Eifelland Holiday
OII RS TDI face (151kw)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 06. bře 2022 18:56 #205457

Zdravím !!!
Rád bych si v blízké budoucnosti pořídil T5ku, v cenové relaci do 250k. V inzerci je relativně dost multivanů, ale všechny v motorizaci 2.5tdi. Je to takový strašák jak se říká, nebo se vše odvíjí od toho, jak bylo s autem zacházeno a jak bylo servisováno? Samozřejmě počítám, že kousky s nájezdem 300k už nějakou tu péči potřebovat budou, ale nerad bych měsíc po koupi dělal GO motoru. Vodní pumpu, vstřiky, výměnu provozních kapalin a filtrů apod. bych si udělal sám. Je třeba se tý 2.5ky obávat nebo ne?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 06. bře 2022 19:25 #205458

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2031
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 202
Moje zkusenost s 2.5TDI je, ze motor samotny je ten nejmensi problem.. na mulivanech 2003-2010 se uz projevuji nejruznejsi mochy stari - problemy s elektroinstalaci (za me problem c.1), odchazi budiky (RJ komfor), elektromatneticke ventily, ruzne motorky, loziska, tlumice, samozrejme DPF, vyfuky atd. Tzn. motor je jen jedna z mnoha veci, ale uprimne ten 2.5TDI s rozvodama ozubenyma kolama proste funguje - samozrejme obcas se podfouknou svody, obcas turbo, vstriky uz taky zadna slava, tu je neco s EGR, tam sakne olej, ale proste je to skoro 20 let stary a bylo by naivni si myslet, ze to bude bez problemu - opravy Tcek, zvlaste Multaku jsou DRAHE, leda si to budes delat sam z nejlevnejsich dilu.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 08. bře 2022 00:09 #205470

  • geodet
  • Avatar uživatele geodet
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 51
  • Obdržená poděkování 6
Ja na 2,5 TDI najezdil 380t km s vymenou pouze zhavicich svicek, jinak se na tom krome spotrebnich veci (naplne, brzdy, tlumice) nedelalo nic. A jak uz zde nekdo zminoval tu korozi tak jsem mel kompletne prorezle zadni dvere v mistech steracu.
T6 Kombi 2016 103(132)kW
T5GP Kombi 2015 103(134)kW (prodáno)
T5GP Kombi 2011 132kW BiTDI (prodano)
T5 Kombi 2006 96kW (prodano)
Subaru XV 2021
Hyundai Getz 2007

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dotazy před koupí T5 07. lis 2022 19:01 #207662

Ahoj, má někdo dlouhodobé zkušenosti se spolehlivostí 2.0tdi 84kw?
VW T5.1 Caravelle 2.0tdi 103kw
Škoda Scala 1.5tsi 110kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od horales.

Dotazy před koupí T5 29. kvě 2024 13:43 #211230

Oživím tohle už pár let staré téma :)

Před nějakou dobou jsem se tu ptal na T4, no časem jsem to přehodnotil na T5, pár jsem jich již viděl a projel. Bohužel jsem si sebou vzal kámoše, který kdysi "tahal auta" a prostě mě donutil vystřízlivět, že vše je stočené, ojeté, domrdané, mrtvé a tak dál :-D K tomu jsem si pročetl tohle vlákno a mám tedy jedinou otázku - fakt je to s T5 tak špatný? Fakt jsou běžné roční výdaje 100tis Kč? Nebavím se o nějaké extra kasičce, ale o průměrném autě, pravděpodobně 1,9tdi a pravděpodobně před FL (ty horory o DPF, EGRu, atd. ... prostě nechci si koupit auto o další kilo dražší a ještě problémovější :-D). Beru to samozřejmě s jistou nadsázkou. Začínal jsem u Multivana/Caravelle, ale nakonec vezmu klidně i plech, hlavně ať je to relativně v pohodě.

Účel - převoz motorky na okruh, potápění (tzn. ideál v tom přespat - nejsem náročnej, prostě karimatka a spacák na podlahu).

Třeba se někdo ozve ;o)

dík

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od animals21.

Dotazy před koupí T5 29. kvě 2024 14:07 #211231

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 216
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Ahoj, já mám T5, 2012, DSG + 4M, BiTDI 132 kW. Koupeno 2017 (konec) a k dnešku 419 tis (bez ceny STK a ME).
Je v tom servis, pneu a nový polomotor (150 t). No a letos mě ještě něco čeká (zimáky, nějaký senzor). Najeto asi 197 tis a koupeno se 107 tis km.
Celkem mi to orezlo, nehlídal jsem bohužel každou ďubku.

Takže 100 tis ročně v průměru tedy ne (nárazově ovšem ano), ale za 20 tis ročně se to asi provozovat nedá.

Pokud bys měl jednodušší konfiguraci (ne DSG, ne 4M, ne BiTDI) a pravidelný servis bys dělal sám (olej filtry). Tak to může být pár desítek tisíc ročně.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.262 sekund

Login