Dobry den
dnes jsem strávil cca 3hod D:_)8 voláním kvůli oleji chtěl jsem ušetřit tak jsem zjišťoval jestli si můžu přinést svůj olej
2x mi řekli NE
3x ano ale podepíšete že je to na vás
3x ano ale zaplatíte poplatek 500 až 1000 za likvidaci oleje
Pak jsem se dovolal do jednoho servisu nebudu ho jmenovat protože říkal at jsi to nechám pro
sebe ale sváma se podělím:
Tak od 1,1,2012 vw anonymně nepoužívá oleje castrol ale Shell protože je na českým trhu
cca až 50% padělku a ani castrol bez výzkumu ne pozná rozdíl proto kdo si přines olej svůj ani netuší že D:_)1 si vzal vzorek 1dcl oleje a ukládá je na 2 roky do skladu uloži si vin vy pak přijdete v záruce že vám odešel motor oni kouknou do počítače nic vám neřeknou a opraví ho vzorek pošlou na rozbor tam zjistí že nesplňuje hodnoty origo tak zaplatíte motor i rozbor a
přijdete o záruku.Dále říkal že plno servisu mělo na skladě padělek a nakupujou ve značkových
krámech proto šel D:_)1 do shell
Dále mě zajímalo co si myslí o tom že mam interval po 40 000 km řekl jsem mu že mi to přijde
hodně na nový motor
řekl mi toto :že u první generace t5 jeto sebevražda,a že si někdy nemyslel že to řekne ale motory v T5 GP mají dva senzory na olej a filtr a že viděl na školení i ve zkutečnosti (rozbory oleje)že to funguje dokonce to pomáhá filtru PDF
nato jsem se hned zeptal jak dlouho vydrží filtr
Nato odpověděl : že když se dodržuje regenerace filtru tak auto najede dost že má jenom zkušenost od superbu (protože je to nová povinná výbava) tam to měnily ve 290 000km
a to s tím jezdila ženská po městě což se vůbec nedoporučuje ale to víte i vy
Tak nevím co jsi o tom myslíte nebo víte,pro mě to bylo zajímávej názor od technika
nechci od vás slyšet to je ptákovina atd ja tomu věřím a možná to někoho zájímá
Ahoj Jirka