Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: T5 bez DPF

T5 bez DPF 05. led 2014 16:54 #132787

  • long
  • Avatar uživatele long Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 344
  • Obdržená poděkování 1
Začínám pokukovat po novějším,chtěl bych T5 Multivan od r.2006,ale pokud možno bez DPF,co jsem se díval na Mobile,de,tak skoro vše je s tímto filtrem.Dělal se vůbec.
VW T4
sen: T1 Samba

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 05. led 2014 21:23 #132797

Pro Evropu určitě ne,tady je vše s DPF po roce 2006.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 05. led 2014 21:48 #132798

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 601
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Tak já bych se toho DPF nebál, mám 2007 , DPF mám, auto jsem koupil před rokem, najel 10 tis (162tis), a že tam mám DPF ani nevím. Kontrolku vidím svítit jen vždy při zapnutém klíčku ..... Až to odejde, dám to pryč , nebo ho vyměním ,budu mít zelenou plaketu, můžu jet kamkoliv do centra v německu , u nás až to tady jednou zavedou taky ...
V práci máme caravelle 2008 , má přes 200 tis a DPF - zatím no problem ....
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 17. led 2014 12:59 #133334

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 700
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Já mám T5 rok 2006 a bez DPF od výroby. V TP je Euro3 ;) Ve VIN je číslo 6 na místě ročníku, okna všechno 6, koupeno nové 11/06. Takže rok 06 je asi poslední :-k

Jinak to DPF se dá odstranit jak psal Bazilisak ;)

A kdyby bylo nejhůř, totálně v pytli a potřeboval bych i u nás plaketu EU4 tak se dá DPF dodatečně namontovat. Ale to asi nikdy neudělám :snoty:
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 17. led 2014 15:43 #133338

  • Mostar
  • Avatar uživatele Mostar
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 0
Je to divne, protoze tak od 03/2006 jsou uz jen s filtrem pevnych castic a maji v Nemecku 4ku zelenou. Prave ted nejakyho multaka vyhlizim, tak jsem to prave sledoval. Myslim, ze DPF uz maji ty novejsi motory. Bez DPF jsou to ty AX... Ale DPF opravdu neni problem...Za 5-6 tisic se to da vyresit.
VW Multivan 2.5TDI
Audi A4 2.0TDI
Kawasaki ZX10R
dědek BMW R100GS Paris Dakar

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 17. led 2014 17:14 #133340

  • long
  • Avatar uživatele long Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 344
  • Obdržená poděkování 1
To jsme na tom stejně,taky hledám multáka,jakou bereš motorizaci? 96kW nebo 128 ?
VW T4
sen: T1 Samba

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 17. led 2014 17:52 #133342

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 700
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Tak v tom případě bych teda měl začátek roku 2006 ;) Je to motor AXD jelikož nemá DPF. Vyrobené je kupodivu v Německu, né v Polsku \:D/

Rozdíl mezi AXD 96kw a AXE 128kw je:
- turbo ( AXD: GT1749V, AXE: GT2056V ) - jdou zaměnit kus za kus.

- vstřiky ( AXD: 07Z 130 073F, AXE: 070 130 073N ) - ty se liší hlavně v průtoku trysek. 96kw pustí cca 150kw, ale možná i víc :-k Případně jdou zaměnit trysky kus za kus.

- ŘJ - údajně 96kw má 512kb a 128kw má 1024kb (třeba je to rozlišené ročníkově, nevím) ;) Nevím ani v čem je to lepší ale myslím že je to jedno... Možná jen ta 1024kb bude mít víc "bodů" v mapě ;) Zatím nevím jestli se dají zaměnit, ale to je asi zbytečná informace.

- setrvačník a spojka má jiný objednací kód, ale nikdo neví jestli se pevností reálně liší. Průměr je stejný. Jdou zaměňovat jedna za druhou. Paradoxně ty 128kw se mi zdá že se víc sypou. Možná je to tím že se mi zdá že má větší vůli v setrvačníku. :-k

Zjednodušeně řečeno se dá říct že v případě koupě 96kw: za pár kaček se koupí turbo ze 128kw, vymění se, udělá se SW a jsi na těch cca 150kw. OK!
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 17. led 2014 21:54 #133358

  • Mostar
  • Avatar uživatele Mostar
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 0
Ja beru co se objevi a co bude za slusnou cenu. Vetsinou jsou ty silnejsi, ale ted mam rozjednanou 96ku. Asi mi to je jedno. Nevim jak jede ani jedno, ale stejne se s tim neda zavodit, tak to neresim.
VW Multivan 2.5TDI
Audi A4 2.0TDI
Kawasaki ZX10R
dědek BMW R100GS Paris Dakar

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 18. led 2014 10:56 #133374

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 700
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Vezmi co bude dobrý, protože je to jak jsem psal: Zjednodušeně řečeno se dá říct že v případě koupě 96kw: za pár kaček se koupí turbo ze 128kw, vymění se, udělá se SW a jsi na těch cca 150kw. OK!

A s těma 150kw už to jakštakž jede. Jako příklad uvedu že Fabia I RS 96kw tě nepojede ani na dálnici i přes váhu T5 a její odpor vzduchu. Není to nic extra ale na dodávku to jde.

[youtube:1zkz2zgr]
[/youtube:1zkz2zgr]

[youtube:1zkz2zgr]
[/youtube:1zkz2zgr]
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 18. led 2014 18:53 #133384

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 601
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Na tom druhém videu Ti to jede na 3300 ot zhruba 195 , mě to ukazuje na 3300 ot 185 a ve skutečnosti mi to jede o 10 km/h míň ...
Náhodou kolik kecá tachometr Tobě nevíš ...

Říkáš , že ze 128 (např moje) jen SW se to zvedne na 150 kw ? A kdyby zůstal v autě DPF , co by to udělalo netušíš ?
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 18. led 2014 19:13 #133389

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 700
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Na tom druhém videu je
195km při 3600ot ;)
185km/h cca 3400ot
165km/h cca 3000ot

O kolik mi kecá nevím, dle GPS jsem to nezkoušel :-k Ale kola jsou 215/65/16.

JJ u té 128kw to jde čistě jen softem, je to vlastně normální chip se dá říct ;) Takže si myslím že ani to DPF by nemělo limitovat. To by ti řekli na chipu a vidělo by se na brzdě co to dělá.
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 18. led 2014 20:13 #133392

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 601
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
:o :confused: D:_)14 já jsem vůl , nevím, jak jsem se díval .... je to po 200 otáčkách .... promiň ..... Já to mám trochu jinak ty dílky ... Tak je to tak jako u mě .... tacháč...
Teda , mít 150 kw .... \:D/ by nebylo marný . Měl jsem u jinýho auta 147 kw a vážilo 1800 kg , to bylo jiný svezení ....
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 18. led 2014 20:42 #133396

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 700
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
V pohodě ;) Máš budíky Multivan no, ty jsou hezčí a mají teplotu oleje =D>

Tak špatně to nejede, kolik ti váží Mulťák? Já mám chudáka, Transportera, takže mám váhu 1940 až 2170 (prázdného auta v TP). Hlavní je mít krouťák, ten mám necelých 500Nm špičku, takže táhne relativně dobře i do kopců ;)

Na kolika máš omezovač rychlosti? taky na 195km/h nebo 225km/h? d:_(
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 18. led 2014 20:57 #133398

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 601
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Dle tacho 185 víc to nejede .... prostě nejede ... Octa66kw 1gen mi jede trochu víc .... Zezačátku jsem měl obavy, jestli je to o.k. ale ted to nějak neřeším. Jinak chystám se to zvážit na váze , ale je to těžká kráva těch 2300 kg dle techničáku ...
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 bez DPF 19. led 2014 10:26 #133411

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 700
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
To je divné :-k Mě to dle tacho jelo 195km/h s původním softem (lehký chip) který byl z 96kw na 111kw a 420Nm odbržděných. A ty bys měl mít v sérii 128kw a 400Nm :-k
Pokud máš horší váhu vzduchu nebo tak, to by odhalilo logování při zátěži, za jízdy.

Ale může být i ucpané sítko v nádrži, zanesené vstřiky, zhoblovaná vačka, špatně seřízené vahadla ke vstřikům apod... Palivový a vzduch filtr předpokládám měníš a naftu tankuješ kvalitní ;)

Já za tu dobu co T5 mám tankuju jedině Vervu a když jsem vstřiky vyndal ven a dával na vyčistění do ultrazvuku, říkal že takhle čisté vstřiky se fakt nevidí, takže Verva asi funguje ;)
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.215 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/