Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW)

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 28. led 2015 13:12 #150589

  • Kocik
  • Avatar uživatele Kocik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 68
  • Obdržená poděkování 0
Mám motor 2,0 103kW ve služebním Caddy maxi (r.v 2013) a maximální spokojenost. Zatím bez závad, jízdní vlastnosti parádní, spotřeba 6l/100km.
VW T5, 1.9 TDI, 77 kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 20. úno 2015 18:40 #151575

Já přidám srovnání Multivan Startline 2007@160000km a Transporter 2011@90000 oba nové v ČR.

- GP 103kW má neuvěřitelně nepříjemně namapovaný plyn. Plynu se musí opravdu jen lehce dotýkat, ihned vyrazí kupředu a po domáčknutí sice změna, ale ne výrazná. První dojem jsem měl, že to jede jak z praku, ale první předjíždění a ihned jsem vystřízlivěl..je to o zvyku, ale je tam dráha plynu tak proč ji nevyužít.
- GP převodovka 6st. je snad ještě horší, jak 5ti předfaceliftu. Rychlý rozjezd z křižovatky na 110kmh je za trest, zadrhnou snad všechny stupně, moje 5ti zadrhne jen dvojka a jen za studena
- docela dlouhé kvalty - a to srovnávám s 5ti stupněm
- i když je Startline skoro transporter, je o hodně tišší při jízdě a na stejných pneu je pohodlnější, vytočená 1.9TDI PD pochopitelně tišší není :-)
- GP je pocitově mhohem tvrdší
- GP má širší nastavení sedačky, lze se odsunout dál
- Cca stejná spotřeba
- 1 - 3 bych řekl, že jedou snad stejně dobře, možná i na 4ku. Předfacelift na pětku moc nepředvádí, GP jede dál.
- GP - zklamala mě kultivovanost motoru, asi jsem čekal zázrak.

Jen uvedu, že Startlajna 2007 lze pořídit v pohodě pod 300tiis, Transportera 2011 pod 100000km pod 600tis.Kč Nepočítám zázračné dovozy. Nedokážu si představit nic, co by rozdíl mělo odspravedlnit. 4roky za 300tis mi přijde masakr.
2007 T5 Multivan Startline 1.9TDI 75kW DPF

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Dominik.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 20. úno 2015 21:24 #151584

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
Budu porovnávat trošku rozdílná auta, ale měli jsme v práci T5 valník, 2.5, 96kw. jela jak z praku, paráda. Ted máme krátkého craftera, 2.0, 100kw. Jedním slovem MRTVOLA. Jestli takhle vypadá 100kw, tak hrůza. Měli jsme LT maxi, pojízdnou dílnu, 80kw, a nejel o moc hůř. Naloženej. :angry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 28. úno 2015 10:00 #151871

  • K4RLOS
  • Avatar uživatele K4RLOS
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 24
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Ahoj, tak k tomuto tématu taky mám co říct.
Mám Caravelle 96kW 2006, příští měsíc budu mít najeto 600000 bez zásadnější opravy. Když tomu autu bylo 5 let a 19 dní, tak jsem s ním najel 500000, pak ještě chvíli jezdilo s podobným průběhem a poslední 3,5 roku s ním jezdím jen kolem komína. Jednou mě odtáhli, protože asi ve 180000 odešla poloosa, ale to řešila záruka. Pak se na tom měnil jen spotřebák. Ve 460000 se dělala spojka + oprava převodovky, byla velká vůle na hřídeli. Předloni v 570000 jsem dělal vstřiky, ale mělo to zásaní vliv třeba na zimní starty i spotřebu. Jinak se na tom nic nedělalo, málokdo mi věří, že mám tolik najeto. Jezdím s tím na značkový servis VW a dodnes mám záruku mobility. Naprosto bych za nic neměnil, jen teď uvažuju nad opravou interiéru, tam už je to hodně znát (potah na sedadle, volant...). Musím taky podotknout, že všechno jsem si odjel sám a z počátku hlavně na evropských dálnicích. Spotřeba (skutečná, ne podle počítače) je v létě od 7mi litrů, v zimě až 9, ale mám dva bufíky, tak je to zkreslené. Auto jede úplně bez problémů, má výkon a pokud by se vyskytla nějaká závada, tak se divit nebudu, má na to věk.
V roce 2011 jsem si přebíral další Caravelle, tentokrát 103kW. Hned, když jsem s tím jel ze salonu, tak mě zklamal výkon. Volal jsem prodejci a ten mi potvrdil, že to auto je o něco silnější co se týká výkonu, ale krouťák má menší. No trochu mě to naštvalo, že jsem nekoupil silnější, ale zvyknul jsem si. Bylo to znát hlavně při předjížedění s naloženým autem, chtělo to častěji řadit. Zase jsem s tím projel celou Evropu i když ne s takovým kilometrovým průběhem, ale na druhou stranu bez jediný závady. Bohužel doba nepřála firmě, pro kterou jsem jezdil, tak jsem se s tímto autem nedobrovolně po 2,5 roku rozloučil.
Kdybych ty auta měl porovnat, tak jsem neměl zásadní problém se žádným. Co se týká jízdních vlastností, tak ty jsou u obou aut perfektní. Spotřeba byla a je u 96kW vždy o něco nižší. Výkon jsem už popsal, chtělo se s tím sžít, největší propad byl třeba při jízdě s vozejkem, ale i Anglii jsem s tím dal.
Nyní se poohlížím po Multivanu, ale zatím jen tak z dálky :-). Určitě bych bral 132kW DSG, asi stárnu, jsem línej řadit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 28. úno 2015 16:38 #151880

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1491
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
Velmi pěkně a trefně popsáno :)
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 23. dub 2015 20:07 #154360

  • geodet
  • Avatar uživatele geodet
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 51
  • Obdržená poděkování 6
S T5 2,5 TDi 96kW jsem najezdil 350t km s jedinou zasadnejsi zavadou (odeslo servo cerpadlo ve 30t km), jinak vymena pouze olej (po 20t), filtry, brzdy, tlumice, zhavici svicky, zbytek puvodni vcetne tak citovane vodni pumpy. Nyni mam tyden T5GP ve verzi 132kW, manual, rocnik 2011, najeto 65t. Po prvnich par dnech mam pocit ze auto je celkove tissi, mekci (a to i presto ze v puvodnim mam vyndane stabilizatory) a linejsi (holt ta petina motoru tam proste chybi. Ono se to nakonec rozjede, preci je to ma o nejakych 50 koni vic, ale ten odpich 2,5 tam proste neni.
Uvidime do budoucna co kolik proklinany BiTDI vydrzi, mozna si puvodni 2,5 schovam na chalupe do stodoly :)
T6 Kombi 2016 103(132)kW
T5GP Kombi 2015 103(134)kW (prodáno)
T5GP Kombi 2011 132kW BiTDI (prodano)
T5 Kombi 2006 96kW (prodano)
Subaru XV 2021
Hyundai Getz 2007
Poděkovali: smrk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 23. dub 2015 21:50 #154362

  • smrk
  • Avatar uživatele smrk
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 9
děkuji za pozitní zkušenost s tím "modelem na hov.."
Tezko rict, jestli tyto výjimky jsou jen "holuzově dobrý kusy" , nebo zda je to dáno slušným zacházením a postaráním se o základní potřeby ..
ted ve mě opět vzplál plamínek optimismu... :blush: B)

Transporter T5 2,5tdi 96kw 2004
VW Passat 1,9tdi 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 26. kvě 2015 08:58 #155513

Taky přidám moje zkušenosti s T5 2007 - 2,5 96kw (200t km) a ted T5 2014 - 2,0 132kw 4motion (30t km) oboje kombi. Pocitově měla 96kw lepší akceleraci na 1 než 132kw 4motin, asi jiný zpřevodování nebo krouťák (jde si an to zvyknout)? Ale komfort u nový T5 je dle mě lepší, lépe odhlučněný motor venku i uvnitř, tvrdší nastavení tlumičů - nehoupe se tak... A jízdní vlastnosti nová T5 taky u mě lepší, hlavně 4motion je proti předokolce nebe a dudy... a to nemluvím jen o sněhu, ale i déšť a mokrý kočičí hlavy, nejde to skoro urvat :-). Závady u starý T5 jen drobnosti, jednou netěsnilo turbo (vyřešeno za cca 5000,-), po 150t km poloosy. U nový T5 zatím nic. Servis u obou po 30t km vždy orig u VW. Spotřeba u starý T5 byla ve městě 10l, u nový T5 je 8,5l. Dálnice na spotřebu při max 100Km/h stará T5 8,5l, s novou T5 se dostanu na 7,5l. Já jsem s výměnou zatím spokojen :-).

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od balcarh.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 26. kvě 2015 12:19 #155521

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
30 000 na servis, tedy olej po 30.000 Km, to neděláš dobře.................
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Srovnání T5(2005--2.5 96KW)vs T5(2012--103KW) 26. kvě 2015 12:57 #155527

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229
Láďo, už to tady bylo několikrát řešené a nikdo nezná přesnou odpověď.
Myslím, že to je taky podle toho jakou trasu to auto jezdí. Pokud město tak je to špatně, ale pokud jezdí dálnice,tak bych to tak hrozně neviděl.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.181 sekund

Login