Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Transporter 132kW 4MOT po 30.000km

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 29. dub 2014 20:50 #139249

  • Sniper
  • Avatar uživatele Sniper Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím pánové,
omlouvám se jestli jsem založil zbytečně nové vlákno, ale rozhodl jsem se s Vámi podělit o zkušenosti s T5 132kW (VAN) po 30.000km. Případně prosím o jeho přesunutí, případně smazání.
Auto je staré sedm měsíců. Kolem 25.000km se občas začal samovolně zvedat volnoběh na cca.: 980 otáček. Pak zase klesnul a byl třeba dva dny klid. Vzhledem k tomu, že se jedná o mé první auto se slavným filtrem, byl ujištěn, že zvýšení volnoběhu je součástí regenerace filtru. Sice se mi to nezdálo, když jezdím většinou dálnice, ale budiž. Kolem 29.000km se interval zvedání volnoběhu stupňoval. Ve 30.000km jsem šel na prohlídku (což bylo dnes) a opět řeči o filtru a diagnostika nic neukázala. Bránil jsem se, ale bohužel. Diagnostika je mocnější než majitel. Nicméně jsem převzal vůz po servisu, otočím klíčkem a hle - hláška výměna oleje + inspekční servis nyní. Jdu zpátky za technikem říct mu tu novinu. Omlouvám se, ty blbci technici to zapomněli vymazat. Odjel, nechal vymazat a auto předal. otočím klíčkem a hláška znova. To už koukal s otevřenou pusou. Opravdu to vymazali, sám to viděl, nic méně ještě další pokus, vymazání hlášky a po opětovném nastartování hláška znova. Ještě jsem zjistil, že pokud je volnoběh v normálu, sešlápnu spojku (bez zařazené rychlosti) a pomalu jí pouštím, tak při horní poloze vyskočí volnoběh na těch cca.: 980 otáček a po puštění spojky zase spadne do normálu. Pokud je volnoběh již zvýšený, tak na spojku nereaguje. Taky při dojezdu na křižovatku bez kvaltu je volnoběh zvýšen a až po úplném zastavení spadne na normální hodnotu (tedy pokud nedrží již zvýšený po celou dobu jízdy).
Verdikt servisu je, že neví co s tím, takže zítra budou volat na imort VW, aby jim poradili a dají mi vědět.
Po 30.000km jsou následující závady:
- již zmiňovaný vonoběh
- nevymazatelná hláška o servisu
- skřípající palubní deska u prostřední poličky
- skřípající náprava při brždění a zároveň zatáčení doprava
- klepající "něco" v krytu pásu spolujezdce
- mlžící se přední okno

Kromě pohonu 4x4 žádná pozitiva.

T5 VAN 132kW 4MOT
T5 KOMBI 1,9/62kW
SUZUKI GRAND VITARA 2.0/LPG
ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI/103kW
PEUGEOT BOXER
PEUGEOT 5008 2,2HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 29. dub 2014 22:04 #139253

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Možná by bylo dobré napsat v jakém servisu jsi byl.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 29. dub 2014 22:47 #139257

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 601
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
No , tak chápu rozhořčení z těchto závad , nicméně důležité je, že Tě nikde nenechalo ....
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 30. dub 2014 08:11 #139263

  • Sniper
  • Avatar uživatele Sniper Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Auto Jarov

T5 VAN 132kW 4MOT
T5 KOMBI 1,9/62kW
SUZUKI GRAND VITARA 2.0/LPG
ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI/103kW
PEUGEOT BOXER
PEUGEOT 5008 2,2HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 30. dub 2014 08:13 #139264

  • Sniper
  • Avatar uživatele Sniper Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
To máš sice pravdu, ale máme ještě 2 x Peugeot Boxer, stejného staří (samozřejmě ne 4x4), který mají najeto více jak 2 x tolik bez jediného problému.
Pokud by mně někde nechal, musel bych se stydět a jít se poklonit Peugeotu :)

T5 VAN 132kW 4MOT
T5 KOMBI 1,9/62kW
SUZUKI GRAND VITARA 2.0/LPG
ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI/103kW
PEUGEOT BOXER
PEUGEOT 5008 2,2HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 30. dub 2014 13:15 #139275

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Ono je to velice těžké když tam přijedete ,že máte závadu a momentálně na voze není . Jediné co může technik udělat je , že vozidlo napíchne na počítač a udělá výpis závad. Pokud žádnou závadu nenalezne a Vy auto odpoledne zase potřebujete tak Vám pomoct nemůže. Jinak za ty otáčky nemůže servis ani VW ,ale ta úžasná Evropská Unie . Můžu Vás uklidnit ,že je to naprosto normální jev ,který máte na svém vozu . Prostě se čistí DPF filtr. Mě se filtr vypaloval zrovna včera. Až bude filtr plný tak se to určitě na počítači objeví. Přeji Vám krásný den
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 30. dub 2014 13:54 #139279

  • Sniper
  • Avatar uživatele Sniper Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Normální jev to není. 90% jízd je po dálnici ustálenou rychlostí. Chápu, že čas od času se filtr čistí, ale ne každý den a celou cestu. Př. ráno vyjedu do Karviné, než se dostanu na dálnici, otáčky se zvýší. Před cílem si jdu odskočit na benzinku, otáčky stále vyšší. Vyřídím potřebné v Karviné a vyrazím do Prahy. První zastavení v Praze na semaforech a otáčky stále zvýšené.
A nevím, zda to dělá i ostatním, že při jízdě bez plynu a vyřazeno jsou otáčky vyšší až do úplného zastavení, pak spadnou (pokud je tedy volnoběh normální). Nebo reagující volnoběh na sešlápnutí spojky bez zařazení.
Uvídm s čím přijde servis, ale na mně to dělá dojem, že je něco s elektrikou/elektronikou vzhledem ke stále se objevující hlášce o servisu, která byla předtím vymazána.

Nepoužívej citaci, když odpovídáš na poslední příspěvek. Díky - Lada T5.

T5 VAN 132kW 4MOT
T5 KOMBI 1,9/62kW
SUZUKI GRAND VITARA 2.0/LPG
ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI/103kW
PEUGEOT BOXER
PEUGEOT 5008 2,2HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mates.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 30. dub 2014 14:04 #139281

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Dost mě překvapuje, co tady píšeš. Na Jarov nás jezdí docela dost a pokud vím, vwšichni jsme tam spokojeni.
Aby ti bylo pomoci, doporučuji znovu zajet na Jarov, domluvit se předem s technikem p. Marvalem - kontakt najdeš na stránkách Jarova - a auto jim tam nechat, aby ho mohli překódovat. Mazání toho servisu totiž může být špatným kódováním už z výroby.
Ale musíš jim na to dát čas, toto není na počkání.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 30. dub 2014 14:12 #139282

  • Sniper
  • Avatar uživatele Sniper Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0

lada t5 napsal: Dost mě překvapuje, co tady píšeš. Na Jarov nás jezdí docela dost a pokud vím, vwšichni jsme tam spokojeni.
Aby ti bylo pomoci, doporučuji znovu zajet na Jarov, domluvit se předem s technikem p. Marvalem - kontakt najdeš na stránkách Jarova - a auto jim tam nechat, aby ho mohli překódovat. Mazání toho servisu totiž může být špatným kódováním už z výroby.
Ale musíš jim na to dát čas, toto není na počkání.


Na servis si rozhodně nestěžuji, jsem spokojený. Jezdím tam i s druhou T5 a naprostá spokojenost. Jak jsem psal, mají mi dát vědět, co na to importér. Vzhledem k tomu, že diagnostika nic neukázala, tak trochu tápají, což samozřejmě chápu. Předběžně je to domluveno, že až něco budou vědět, auto se tam dá na dva dny a uvidíme.
Co jsem napsal berte jako "povzdychnutí" nad tím to vozem. Starší T5 (2006) je naprosto bez problému a od nového vozu jsem tohle nečekal.

Podruhé tě žádám, abys nepoužíval při odpovědi citaci, když odpovídáš na poslední příspěvek. Podruhé děkuji - Lada T5.

T5 VAN 132kW 4MOT
T5 KOMBI 1,9/62kW
SUZUKI GRAND VITARA 2.0/LPG
ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI/103kW
PEUGEOT BOXER
PEUGEOT 5008 2,2HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od lada t5.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 07. kvě 2014 15:33 #139463

Jen reaguji na ty zvýšené otáčky při dojezdu na volnoběh (např. na křižovatku): u VW (T5 Caravelle 2010 2.0 103kW) to nijak nepozoruji, ale Avensis dělá naprosto totéž, co popisuješ - jakmile je auto v pohybu a není zařazena rychlost, pak jsou otáčky volnoběhu vyšší, než při stání. Také jsem se ptal, ale prý je to tak, ale proč, to nevím. Tak jestli se u VW neinspirovali :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 07. kvě 2014 19:07 #139466

  • Sniper
  • Avatar uživatele Sniper Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Omlouvám se Lada T5. Při odpovědi přes email nebylo vidět tvé upozornění.

Dnes jsem se dozvěděl, že zvýšený volnoběh při dojezdu na křižovatku je z důvodu funkčnosti posilovače brzd. Doufám, že to tak je :)

T5 VAN 132kW 4MOT
T5 KOMBI 1,9/62kW
SUZUKI GRAND VITARA 2.0/LPG
ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI/103kW
PEUGEOT BOXER
PEUGEOT 5008 2,2HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 07. kvě 2014 19:11 #139467

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Tak a jaký problém tě ještě trápí?
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 07. kvě 2014 19:56 #139471

  • Sniper
  • Avatar uživatele Sniper Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Ještě mě trápí hláška na displeji o nutnosti servisu, která se po vymazání znova objeví - bude ještě řešeno, tak doufám, že se i vyřeší.
A pak stále zvýšený volnoběh. Prý kvůli filtru, ale to se mi moc nezdá. Když jedu cca.: 400km po dálnici , tak se může vypalovat, ale pokud se nevypálí ani za těchto 400km, tak je asi něco špatně (hláška o ucpání filtru se nezobrazuje).
A ještě něco "křupajícího" na přední nápravě při zatáčení vpravo a současném brždění. Na prohlídce nic nezjištěno.
Zatím pominu občasné skřípání palubky a občasné bouchání v krytu pásu u spolujezdce.

T5 VAN 132kW 4MOT
T5 KOMBI 1,9/62kW
SUZUKI GRAND VITARA 2.0/LPG
ŠKODA OCTAVIA 2.0TDI/103kW
PEUGEOT BOXER
PEUGEOT 5008 2,2HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 07. kvě 2014 23:35 #139482

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Nemůžu si pomoct, ale tobě to auto asi leží hodně v žaludku. Jediné co ti poradím prodej ho a kup si něco jiného.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter 132kW 4MOT po 30.000km 08. kvě 2014 18:30 #139497

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Neviem prečo sa ťa to dotklo Vendys? :)
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.167 sekund

Login