Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Koupě Caravelle

Koupě Caravelle 12. dub 2018 16:00 #183658

  • pesour
  • Avatar uživatele pesour Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím včechny. Jsem nováčkem. Rád bych Vás poprosil o pár komentářů či rad. Stojím před rozhodnutím pořídit si první Téčko. Mám ho na dvoře chodím kolem něj, projíždím se s sním, a nemůžu se rozhodnout.
Je to T5 Caravelle, rok 2006, long. Motor 2,5TDi 96kw, najeto 668 tis.
Plusy: znám původ auta od nového, pravidelný servis, původní majitel si zakládal na udržování vozidla v perfektním statu a tak i teď vypadá, obzvlášť interiér. Největším plusem je velmi zajímavá cena.
Mínusy: 2.5TDi 96kw, vysoký nájezd km
Dočetl jsem se na internetu, že tomuto motoru je třeba se vyhnout. Nastudoval jsem problém s hliníkovým blokem tohoto motoru a problematickými stěnami válců. Kdybych vůz koupil, zřejmě bych nechal vyvložkovat nové ocelové vložky. Otázkou je, co by při demontáži motoru bylo třeba pořídt nové.
Můžete se prosím někdo podělit o zkušenosti, případně mi poradit jak se rozhodovat ? Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Koupě Caravelle 12. dub 2018 19:17 #183659

Jen obecne. Pokud je cena nizsi minimalne o castku, za kterou by byly pripadne opravy, tak to za zvazeni stoji. Co se vysokeho najezdu tyce, pri pravidelnem servisu provadeneho tam, kde problematice rozumi, neni ani 600k duvod k extra obavam...
T6 Multivan 2.0 TSI 150kW 4M
Poděkovali: pesour

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Koupě Caravelle 13. dub 2018 08:14 #183661

  • mape33
  • Avatar uživatele mape33
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Dělám co mě baví.
  • Příspěvky: 414
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 30
Převložkování je jednoduché... Motor ven ,hlava dolu, klika ven, rozvody ven... prostě odstrojit blok. Pak to odvést nekomu kdo ti to udělá... musí vyfrezovat vetší díry a namačknout tam vložky.
pak to zase celé sestrojit a dát do auta.
Počítej že Když budeš mít hlavu dole tak je dobrý okouknout vačku,její lágry a hydoštely ,a pak taky šachty pro vstřiky.
takže pokud to uděláš z rozmaru tak tam suma sumarum zahučíš kolem 100 tisíc. To ještě nemluvím o setrváku protože kdyz je motor venku tak je dobré kouknout na jeho stav a kdyžtak hned dát jinej... a to máš dalších cca 20000...to je teda komplet spojka( částky ríkám cca... mnozí mi ted začnou bombardovat že sehnali spojku za tolik a tolik.)
myslím že jen vyvložkování vyjde tak kolem 40 tisíc, jen materiál kolem demontáže/montáže hlavy je taky raketa... musí se dávat vesměs všechny šrouby nové protože staré jsou natažené.
pokud bys dělal hlavu tak 20 tisic není taky žádná neobvyklá částka.
Já osobné bych jezdil a nekoukal na tohle. je to nevyzpytatelné a ten motor může najet jeste jednou to co má.Ale chce to hlídat a trochu se starat,hlavně hodně prevence.
CO jsem tak za dobu co mám tečko vyslondoval tak problém s nikasilem byvá v momentě kdy začne zlobit vstřikovač. roste teplota a tak podobně.
Takže pokud je auto za 150 tisíc tak si takovou částku klidně ještě priprav. pokud bys do něčeho takového šel.
Věř že vím co říkám. Sám jsem si pprošel s autem které když jsem kupoval bylo naprosto v porádku, servisní historije doložená i elektronicky zaznamenaná ,Na diagnostice čisté, všechno fungovalo, jelo výborně. spotřeba oleje v normě.
Pak behem tří let totál.... i převodovka....
Přesto mám to auto rád nebot už vím jak na něj.
VW T5 Multivan 2.5 TDI 128 kW prodáno
Citroen jumper 2,2hdi 88kw obytný speciál
Škoda Octavia I 2.0 MPI +LPG
Škoda Superb 2.0 tdi-cr
125kw
Škoda Fabia I 1.4 MPI+LPG(darována)
Poděkovali: pesour

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.134 sekund

Login