Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 10:06 #43939

Jsem dlouholetý zákazník značky VW. V naší firmě prošlo zatím 5 Transportérů a asi 3 Octávie. Poslední je faceliftovaná T5. Máme i původní T5 z roku 2005. Ale tak hrozný Transportér jako tento nový jsme tu ještě neměli. Začnu popořadě. Když nám byl transportér dodán nestačili jsme se divit. Ke standardní výbavě jsme přidali komfort paket kabiny, klimatizaci, Vebasto, paket pro horší cesty a lakované nárazníky. První věc, která mě zarazila byl naprosto rezavý zadní stabilizátor s kterého odpadávaly kusy rzi. Dále byly rezavé náboje kol, takže po přezutí na elektrony jsou vidět rezavé v celé své kráse. Komfort paket měl hlavně odhlučnit kabinu. To se nějak nepodařilo. Nové auto je podstatně hlučnější než stará T5. V novém není dokonce ani krytí prostoru nad pedály kde se do kabiny dostává hluk a který byl v původní T5 bez komfort paketu. Ani na přihrádku u spolujezdce se neobtěžovali dát hydraulické tlumení kdy většině neznalých spolucestujících přirazí víko ruce. Motor (2,0TDI,CR,75kW) má opravdu nepřirozený zvuk, kdy vám připadá při akceleraci že snad musí být něco uvlolněné. Takový drnčivý zvuk. Když je venku teplo (nad 20°C) má při jemné akceleraci výrazný traktorový zvuk. Při prudším stisknutím plynu zvuk zmizí. Motor má opravdu výrazně špatné zvukové vlastnosti a navíc je turbo velmi hlučné asi jako ve velkém náklaďáku. Ale co je zdaleka nejhorší je podvozek s paketem pro horší cesty. Je neskutečně tvrdý. Je cítit každý kamínek a po horší cestě se s tím prostě nedá jezdit. Auto odskakuje a za chvíli je člověk tak zbitý, že si připadá jako ve V3S. Prodejce nám řekl že paket pro horší cesty má větší zdvih a je pohodlnější. Po naší reklamaci nám řekli, že je vše v pořádku. Obrátili jsme se tedy na importéra, který nás vyloženě odbyl jednou větou, že je to nezajímá ať se obrátíme na prodejce. Prodejce to nehodlá řešit (ARAVER) a tak nám zbyli oči pro pláč. Je to zdaleka ten nejhorší transportér co jsme kdy měli a taky poslední. S T4 jsem byl velice spokojený. Kolega chtěl na podzim kupovat Multivana, ale po tomto přístupu VW si to rozmyslel. Takže si dejte na uvedené problémy pozor.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Hans Teichmann.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 10:30 #43943

No já bych zase neházel všechno do jednoho pytle a ( samozřejmě jako uživatel D:_)1 ) bych si zcela určitě netroufl tvrdit, že konkurence má něco lepšího.
Ale asi půjde kus od kusu, navíc, pokud mám paměť doubrou, tak se Transporter vyrábí v Polsku ( a nic proti kamarádům tam ), ale v Polsku není ani vítr dobrý.
Když jsem loni na podzim měl půjčenou T5-GP, v provedení Kombi - long, sice 103 kW, ale i tak základ, tak jsem podobné pocity neměl. Asi se skutečně jedná o nějaký nepovedený kousek :-k a soudruzi v Polsku neměli zrovna svůj den.
I když včera jsem byl u Protivína zastaven jedním ne úplně spokojeným majitelem nové T5-GP s DSG a Biturbem a chválu tedy taky moc nepěl.
Tak nevím, ale zcela určitě bych si porovnal stejný auto někde na salonu a pak udělal závěr než to takhle šmahem odsoudit.
Kdyby to bylo až tak zlé, tak by si asi nový model nekoupilo jednoznačně nejvíc zákazníků v období od ledna do dubna 2010 - časopis Svět motorů 22/2010:
1. VW Multivan 367
2. Renault Trafic 181
3. MB Viano 105
4. Ford Transit Tourneo 99
5. Peugeot Expert Tepee 44

( už slyším námitku, že je to Multivan a ne Transporter #-o )

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 10:41 #43945

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3196
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 2
Také přidám svůj názor. Nejprve řeknu, že i Transportery se dělají v Hannoveru, ale záleží na motorizaci a výbavě. Plechovky Polsko a ty lepčí v Německu. Na staré T5 jsem zatím najel 150 000 km a ve faceliftu cca. 50 km. Odhlučnění a podvozek je i u plechovky mnohem lepší, než ve staré verzi a jediné s čím souhlasím je ten motor, ale to je prostě daň za ten 4válec, kvůli těm Euro normám blbejm.
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 10:48 #43947

Je mi jasné, že to vypadá hrůzostrašně, ale ono to tak je. Já jsem prostě hrozně sklamaný. Už když jsem se projížděl v předváděčce tak se mi ten zvuk nepozdával, ale byl to 103kW a byl úplně nový. Tak jsem si říkal že to nebude tak hrozný. Ale je. Kolega má 5 roků starou T5 128kW v automatu a to je úplně jiná liga. Hlavně ten podvozek. Mě by jenom zajímalo, která německá hlava vymyslela ten paket pro horší cesty? Já bych ho do toho posadil a nechal ho jezdit po panelové cestě. U Vyškova na dálnici s tím musím zpomalit na 100km/h jinak to neudržím na cestě. Trochu jsem tomu pomohl tím, že jezdím s podhuštěnými pneu z 3,9 na 3,6.
Ale to není nic moc řešení. Z T4 jsem byl hrozně spokojený, ale tohle je prostě auto do kterého se vůbec netěším. Mám zatím najeto 5500 km a vůbec nemám radost z nového auta. Zatím kdo s tím jel, tak jeho první reakce byla, že je to dobrej žebřiňák. Ach jo a to jsem měl transportéry tak rád.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 10:55 #43948

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3196
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 2
To je zvláštní, protože všichni byli na testování T5 z toho podvozku unešeni a to byla vybrána opravdu hnusná cesta.
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 11:04 #43949

No je tam právě ten paket pro horší cesty. Příplatek 10200kč. Výsledek je ten, že po špatných cestách se s tím nedá.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 11:45 #43962

já taky novinky moc nechválím a to nejenom proto že na ně nemám :lol: ale u toho multivana gp na testovací jízdě mě okamžitě hned po volantu uchvátil ten velmi tichý a celkově kultivovaný chod motoru..tak nevím :-k :snoty: :snoty:
byl to ten normal s řazením....kromě toho že jel stejně jak moje T5 77kw #-o za což mohlo asi to že byl stažený nebo co...tak co se týče hluku tak byl TŘETINOVÝ!!!
snad teď o výkendu bude čas a šance na srazu zkusit transpika a pak napíšu jestli aspoň trochu souhlasím nebo jenom u tveho kusu neměli v Poznani dobrej pátek :-k
každopádně při koupi new auta by mi nikdo nic rezavýho na autě nevymluvil za ty prachy co za to chtěj...to bych na ně brzo poslal čečenský právníky D:_)8 D:_)7 D:_)7 D:_)7 D:_)7 D:_)7 D:_)7
D:_)1 caravelle T5 2004 77KW
D:_)1 transporter T2a 1967

D:_)5 FORD Orion 1,8D
D:_)10 sen T1 SAMBA 23window

PRODÁM €uro platí stále
my photos:
http://kacawellavw.rajce.idnes.cz/ D:_)8 00420 774 374 555 a 0043 6648 834 1983
ČÍSLO T5 ŽIJE!!!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 12:02 #43966

Také přidám trochu do mlýna,u mě naprosto v pohodě,motor je šepot květin a co se týče výkonu tak dobrý,ale je fakt že když chci razantně předjet musím dát s šestky za čtyři,ale to jen když to šimrám okolo 2.200 otáček.Podvozek je trochu tvrdší ale je to origo na 17 ale zase o to lépe sedí,boční vítr uplně v pohodě a myšky jedna báseň.Asi je to vážně kus od kusu.Předtím jsem jezdil fordy a kupoval vždy v té nejvyší motorizaci a výbavě,bez výčitek fakt T5 bez konkurence.Když přesednu do jiné dodávky cítím se jak v žebřináku a kravál že skoro hluchnu,jezdil jsem i Vito,Trafika a T5 jednoznačně OK!
VW T5 GP 132kw , Polaris XP 850 ,Yamaha MT-01 SP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 12:16 #43968

Multivan nemáme (chtěli jsme kupovat na podzim, ale s tím přístupem prodejce nevím jak to dopadne) to bude asi někde jinde. U toho mého mě zaráží, že když je teplo 20°C a víc, tak při jemném zrychlení z nulové polohy plynového pedálu v určitém pásmu plynu (tak 5-10%) se ozve opravdu výrazný traktorový zvuk. Při dalším stlačení plynu to zmizí. Jinak co mě dále naštavalo je, že to nemá synchro na zpátečku. :o A obložení úchytů na podlaze pro druhou řadu sedadel není už kovové ale plastové. Při váze sedaček je téměř jistota, že při prvním netrefení se přímo do zámku, půjdou ty plastové do kytek. Jinak ale abych všechno nepomlouval. Volant a vůbec pracovišťe řidiče je velmi dobré. Až na tu přihrádku. A dávejte si pozor na plexi před budíky. Je velmi jemné. Okažitě se poškrábe. Chce to utěrku na optiku, nebo tak něco. A taky nechápu, proč neudělají ty přetlakové klapky větší. Zadní pravé dveře jdou zavřít je s pořádným bouchnutím. A nebo, pokud to zavírá někdo cizí, radši trochu stáhnu okno va předu. Jinak to zavírá i na 5x.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 12:33 #43971

Uznávám že dnes jsem po posledním vyjádření prodejce, že s tím podvozkem nejde nic dělat, jsem hodně naštvaný. Tak tu poslední větu beru zpět. Ale až si budete objednávat novou T5 tak si na uvedené problémy dejte pozor. A HLAVNĚ! Až budete přebírat nové auto, tak to nepodepisujte hned u stolu, ale bežte se to auto pořádně podívat a hlavně se v něm projeďte jestli je vše ok. Na pozdější reklamace výbavy a pod.... není brán zřetel. Taky je mi dost záhadou, že u firmy jako je VW neexistuje katalog příplatkové výbavy (nemyslím hagusy, tažáky, a tak podobně....) kde by byly jednotlivé položky detailně popsány a vysvětleny. Protože co to je komfort paket neví přesně ani prodejce. Nebo co je vlastně paket pro horší cesty. Kdyby bylo někde upozorněno, že se jedná o tužší podvozek nikdy bych do toho nešel. Teď díky tomu mají akorát nasraného zákazníka a přitom o nic nejde.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 13:21 #43974

Jenom ještě k tomu nespokojenému zákazníkovi a přístupu, fakt bych zkusil být trochu víc drsný. Já jsem měl negativní zkušenost z kotoučema a deskama na zadní nápravě - viz někde u mojeho auta. A nenechal jsem se odbýt, za ty prachy je potřeba si stát za svým D:_)7 :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 13:41 #43975

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
ten tuhý podvozek bude spočívat v tužších pružinách a silnějších stabilizátorech...možná tlumičích...
Stabilizátory bych ponechal a pružiny vyměnil za seriové...holt asi na vlastní náklady.Já mám na autě také originál zesílený podvozek (mimo těch tuhých pružin...ty mám jen origo snížené) a jsem spokojený....
Nech si vyjet objednací čísla komponentů nápravy (pružiny,tlumiče,stabilizátory) dle tvého VIN kodu a porovnej to s běžným autem.

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 14:07 #43978

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
  • Návštěvník
  • Návštěvník
O podvozku víc <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.p...lit=podvozek&start=0 ">viewtopic.php?f=33&t=457&hilit=podvozek&start=0<!-- l -->
Já na něj nedám dopustit.

Měl jsem také zesílený a to bylo o ničem.
Když zamnou jel čuchač tak prej to vypadalo, že se to auto na sjezdu z dálnice převrátí.

S tímto se auto ani nehne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 14:09 #43980

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Si k nové T5GP taky dovolím něco okomentvat, něco málo sem s nima už najel a za sebe mužu říct že nové motory jsou opravdu kultyvovanejší a tichounké,teda až na celoplech, jen nárůst výkonu je prostě jiný než čím jsem rozmazlován a podvozek se mi zdál pohodlný a "přesný" ALE.. při testování nové T5 v H.K. jsem při průjezdu jedne táhle rychle zatáčky při přejezdu nerovnosti Tygrovi který řídil málem utekl dozadu co to auto udělalo,kdyby jelo něco doprotivky tak nevim, moc se mi odpružení základních modelů nepozdává :-k , fakt jsem se lekl a pak jsem na tom samém místě naložil i Multivanům a bylo to o něčem jiném :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Transporter T5 kombi 2010 facelift - zkušenosti 03. čen 2010 14:53 #43984

Já teda nějak nevim, ale nezdá se mi ten tlak v pneumatikách...??? Udáváš 3,9bar a to je zdá se mi trochu dost, ne???
Plyš
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.229 sekund

Login