V ATC Merkur na letošním srazu (2010) jsem se mezi řečí od Karlose dozvěděl, že mi při couvnutí cinkla kardanka ... no, že jsme vůbec na toto téma začali bavit ... dneska od rána poslouchám zvláštní zvuky, a ne a ne to identifikovat ... při prudkém zacouvnutí a někdy i při tvrdším dobrždění s podřazením až do zastavení se ozve takové silové BUF BUF BUF ... něco jak prdy od "pneumatiky" (=od pneumatické sbíječky) .. nebo jak když zabufá výfuk, ale bez koncového "práskání" ... napřed jsem koukal kdo to vedle mě ... ale když je to slyšet když jsem na křižovatce sám ... tak je to jasný .... navíc spolujezdec co sedí skoro až u zadní nápravy to slyší častěji než já vepředu ... tak mám podezření, že to bude mít spojitost s kardanem ... nejvíc se mi to podaří nasimulovat, když ostřeji zastavím, a hned couvnu dozadu ...
Napadá Vás někoho co zkoušet, hledat a zkoumat? Za 10 dní mi končí dvouletá záruka :-k
(... mám loajálního pracovníka - už se nechal namačkat do té mé kleci na "tygry" a nechal se vozit přes přejezd tam a zpět, abych našel co mi v té kleci drnčelo .. tak třeba se nechá přivázat i k diferencíálu
)
... ale teď vážně napadá Vás někoho něco?
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team