Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: nový multivan

nový multivan 05. bře 2011 23:53 #67398

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj Juicevan
To je super. Ináč všetko v poriadku. Žiadne detaily. napr. slabé vrzanie dverí pri prejazde nerovnostami(kríženie karoserie ) atd? Ale vieš čo pomaly si zvykám aj ja. Uvidíme.
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 06. bře 2011 11:41 #67419

  • juicevan
  • Avatar uživatele juicevan Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 171
  • Obdržená poděkování 3
no dveře zatím ne, ale pro změnu mi skřípá ten kaslík na palubce když jedu po Praze na kostkách...ale jak jsem psal u ostřikovačů, auto je nové a u auta za takovej ranec to prostě netoleruju, takže už je to nahlášený v servise na reklamaci a jakmile toho bude víc tak jim to tam nechám ať to vyřeší...navíc při předávání auta jsem zjistil odření laku a bublinky na zadních dveřích, takže to tam bude déle..
VW T6 Beervan HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG objednáno- prý už vyrobeno dodáno se zpožděním pouhých 3měsíců
VW T5 Juiceivan 2.0 BiTDi 132kw,DSG, 4motion prodán
Citröen C4 Grand Picaoso EXC 2.0 BHDi automat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 06. bře 2011 21:52 #67474

to je na vraždu za takovej balík :-) obdivuju tvojí trpělivost, mě zas začala vrzat palubka, ale možná je to od toho jak jsme tam cpali RNSko, držím palce a gratuluju ke krásný káře
Transporter T4 1,9TD 50kW 1995
Transporter T5 GP 2.0 TDI 75kW 2010
BMW F20 118d 103kW 2013
Fiat Coupé 2.0 16V turbo 166kW 1994
Maserati Quattroporte 3,2 V8 turbo 247kW 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 06. bře 2011 22:17 #67476

Ještě kluci obecně GP dotaz jde Vám zvednout stěrač u spolujezdce aniž byste dojebali lak na kapotě?
Transporter T4 1,9TD 50kW 1995
Transporter T5 GP 2.0 TDI 75kW 2010
BMW F20 118d 103kW 2013
Fiat Coupé 2.0 16V turbo 166kW 1994
Maserati Quattroporte 3,2 V8 turbo 247kW 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 06. bře 2011 22:20 #67477

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Musí jít. Pokud ne, máš ho příliš nízko ( myslím fakt jen ten stěrač ) a musíš si ho tedy přenastavit. Je to, tuším, 13ka klíč.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 07. bře 2011 08:23 #67500

To nocarret :arrow: jestliže máš normální stěrače (ne aero) tak to jde klasika jak píše Láďa ale jestliže máš aero (ty gumový) tak je před odklopením musíš dát do servisní polohy.
Usuzuju,že máš ty aero a tak tady je návod:
Po vypnutí zapalování do max. 10 vteřin dej páčku na stěrače do polohy jednoho stírnutí a stěrače najedou do servisní polohy.Po výměně gumiček zapneš zapalování a oni se vrátí do svojí koncové polohy.
Doufám, že jsem tímto pomohl a ušetřil ti lak přední kapoty ;)
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 07. bře 2011 09:09 #67507

  • juicevan
  • Avatar uživatele juicevan Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 171
  • Obdržená poděkování 3

nocarret napsal: Ještě kluci obecně GP dotaz jde Vám zvednout stěrač u spolujezdce aniž byste dojebali lak na kapotě?


buď v klidu, mě taky nejde zvednout :D
VW T6 Beervan HL 2,0 TDI 4MOT 150kw DSG objednáno- prý už vyrobeno dodáno se zpožděním pouhých 3měsíců
VW T5 Juiceivan 2.0 BiTDi 132kw,DSG, 4motion prodán
Citröen C4 Grand Picaoso EXC 2.0 BHDi automat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 07. bře 2011 09:13 #67508

Hele, to už nešlo na Octávce II, a u novýho není rozdíl, zda máš nebo nemáš Aero stěrače. Vždy servisní poloha, tedy páčku stěračů po vypnutí zapalování, ale ne vyndání klíčku zmáčknout úplně dolů, tedy takový to jenom jedno setření a stěrače se "postaví" (a taky myslím jenom ty stěrače #-o ). A pak hajdy na výměnu :lol:

to juicevan
mně nevrže jenom přihrádka, ale i přední sedačky a teď poslední dobou začíná lehce povrzávat i karoserie (nevím, co se stalo, ale začala se nějak víc kroutit či co) při různých náklonech. Nejvíc při vyjíždění z garáže (do kopce a ještě se zatáčí :? ). Ale přijde mi, že jakmile se auto rozjede, tak po takovejch 30 km už to nedělá. Asi už je (po roce a kousek) unavený :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 07. bře 2011 10:48 #67519

No tak to je mazec děkuju za informace pánové :-)
Nešlo mi ani tak o výměnu gumiček jako o normální mytí, přestavění by pomohlo, ale to už ten stěrač bude celkem vysoko, kašlu na to budu používat páčkofintu.
Transporter T4 1,9TD 50kW 1995
Transporter T5 GP 2.0 TDI 75kW 2010
BMW F20 118d 103kW 2013
Fiat Coupé 2.0 16V turbo 166kW 1994
Maserati Quattroporte 3,2 V8 turbo 247kW 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 28. lis 2011 21:53 #84075

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Už mám toho dosť.
Dlho som nepísal, ale musím sa podeliť so skusenosťami tou mojou bučorou (vrakom). Abosolvoval som niekolko návštev v servise tak píšem. Asi pred 5 mesiacmi sa to začalo. Najprv mi menili gumené tesnenia na zadných dverách oboch lebo ten vrak vrzgal ako pekárova Avia. Aj tak vrzgal potom som ich natrel olejom z lekárne podla rady a trochu to prestalo. Následoval prehliadka serva ked je olej teplý hučí v nom ak v úli. Po diskusii som to zatial odložil lebo v servise povedali že to hučia všetky. Neskôr mi menili čidlo snímača hladiny olej lebo stale svietilo a olej bol doplna. Po doslovne strelbe zo spružín prednej nápravy menili axialne ložiská, písal som tu o tom začalo to strielať pri 3000 najazdených km. Teraz riešim problem zvuku čo sa ozýva z pravého predného stlpika. Znie to ako keby niekto malým kladivkom búchal po karosérii. Nedá sa to počúvať. Klepe to v strede stlpika tam kde je rúčka.
Bol som tam s tým 5 krát. Rozobrali predný šuflík a nič. Potom otvorili dvere a pozerali či niečo nie je vo vnutri pri repráku a tak. Teraz naposledy rozobrali už po neviem kolky krát stlpik a natriekali tam tmel na dutiny. Nič sa nezmenilo. Objednali horný záves pravých dverí dali ho striekať a majú mi ho meniť že to je asi ono ale pochybujem. Neviem čo s tým bude. Chcu rozobrať komplet prednú prístrojovku aj bočnými panelmi. Medzi tým sa odlepilo tesnenie nad horn. pred. dverami vymena. Celé auto vŕzga a strpa to uz od začiatku. Motor ma z mixeru dynamika strašná. DSG radí plynule ale niekedy ked dobrzdujem do križovatky zastavujem a padne zelena a ja pridám tak čaká a nevie čo má robiť. Jediná vec čo sa mi po čase na tomto aute páči je volant a prístrojovka. Ked ho vidím najradšej by som ho ....... Mal som rôzne značky v vyčítal som im male vrzganie prist. na slnku a rôzne detaily bol som velmi nespravodlivý. To auto je veľmi drahé aby si dovolili vypustit takýto vrak. Ja osobne VW už nikdy viac akykolvek. Ak to bude takto pokračovať tak tu v časti T5 už nebude o čom písať.Chcel by som vymeniť auto alebo odstupiť od zmluvy. Viem že je to skoro nemožné ale mam len 19 tis. km a auto má 1 rok. Neviem čo bude ale strašne ma to s......e. :-AD(A Napíšte nejaké skúsenosti aj vy. Nemal niekto problem s klepkaním v stlpiku? :o Asi nie.
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 28. lis 2011 22:47 #84078

Ahoj, no jsem na tom podobne, vrže mi sedadlo, vrže v levém sloupku za řidičem, teď začaly vrzat zadní dveře. Za vlhka se nezamykají levé boční dveře, horní uložení tlumičů měněno 3krát, problémy s RNS510 a komunikací mezi MaxiDotem, telefonem, zadní kamerou. Potah na opěradle zadní trojlavice o5 nedrží ve své střední části a tak bych mohl pokračovat. Bohužel, už máme najeto přes 100 tisíc km a tak na nějakou výměnu nebo odstoupení od smlouvy nelze pomýšlet, ačkoliv většina shora popisovaných závad je na autě od počátku :-( Zítra jede o5 do servisu, tak uvidím, jak dopadnou.


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=48.949632,14.248203
Sent from my iPad using Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 28. lis 2011 22:58 #84081

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Maros+ HonzaK: Ve které zemi jste auta koupili,pro který trh byla vyrobena?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 28. lis 2011 23:19 #84087

No to moje je asi nějaká kombinace zbytků původních T5 a nových dílů na GP :-) , objednáno v Čechách a představa byla, že auto bude pro ČR, ovšem dle sdělení prodejce/servisu se "něco" nepovedlo, auto prý nebylo původně pro český trh (protože jsme na něj prý chvátali) a tak se jen domnívám (raději nechci být přesvědčen), že je ten náš Multík takovej malej bastl :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 29. lis 2011 12:56 #84117

  • maros
  • Avatar uživatele maros
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Moje auto je kupene na Slovensku v Senici bolo uplne nove a jedine volne vtedy je kupene v 10 mesiaci 2010. Nik mi nič nepovedal ale tak neviem či to bol nepodarok. Chcu mi demontovať cely prendný panel aj horný zaves pred. prav. dverí, strašne sa toho bojím. Som citlivý na poškriabanie laku aj na vnutroné škrabance. Okrem toho som zabudol že niekedy nejdu zavrieť zadne dvere rozbehnú sa a potom sa sami otvoria v určitej polohe. Neviem či ho dať rozobrať cele ale som presvedčený že ak niečo najdu budú vrzgať iné veci je to vela demontáže. Najviac ma štve že to "inžinieri z NDR neriešia" napr axialne ložiská každý nový multivan atd....... Ako by som mal postupovať pri výmene vozidla alebo odstúpení od zmluvy. Asi bude potrebný právnik.
Dakujem za podporu neprajem nikomu nič zlé, ale aspon nie som sám.
Asi bolo vyrobené pre Slovensko ale to neviem potvrdiť. A ešte mám chybu laku dosť viditelnú na kricích plechoch servo mechanizmu zad. dverí.
VW Transporter T4 2,5 TDI Syncro bohužiaľ predané
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nový multivan 29. lis 2011 13:36 #84120

  • Espero
  • Avatar uživatele Espero
  • Návštěvník
  • Návštěvník
xx

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.199 sekund

Login