Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 15. dub 2011 14:24 #71265

  • Honza_K
  • Avatar uživatele Honza_K Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 860
  • Obdržená poděkování 1
Snad mě moderátoři nezmlátí D:_)7 :? , ale nedá mi to se zase zeptat, zda mezi námi není někdo, kdo též vlastní krasavce z nové řady T5, tedy ve verzi GP v provedení, které je uvedeno v předmětu tohoto kousku a který by se se mnou chtěl podělit o své pozitivní a hlavně negativní zkušenosti. Protože jak tak koukám, jsou tu vesměs všichni se dvěma turbama a bez kvedlačky a ti mi tedy moc nepomůžou.
Předem děkuju za reakce, bo už jsem z toho našeho autí docela naprdnutej a začínám zase a znova uvažovat o právníkovi (možná, že pomůže D:_)7 ale to já neumím #-o )

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 15. dub 2011 19:46 #71284

  • Honza_K
  • Avatar uživatele Honza_K Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 860
  • Obdržená poděkování 1
Tak si přidám dnešní zkušenost a zkusím se zeptat. Od začátku v motorovém prostoru divně rachtá, hlavně v nízkých otáčkách. Psal jsem to někde buď v "Závadách ..." nebo u "Mojeho auta". Dneska to bylo už dost slyšet i při lehkém přidání plynu a stání na křižovatce, neutrál, tedy vyřazeno a nebrzdíno :shock: No a tak jsem se jal to zkusit na parkovišti, otevřené okýnko a poslouchám, otáčky na volnoběh zcela bez plynu se zastavují někde mezi 900 a 1.100, pokaždý ale jinak a to hlavní, co jsem zjistil, že když takhle stojím, tak motor jde vytočit maximálně :!: na 2.500 otáček. Víc ani ťuk :-k Je to normální :help
Jinak za jízdy, volnoběh a otáčky letí vzhůru, ale jakmile zastavím, tak nic. Nezkusíte to taky někdo a nepodělíte se o své zkušenosti? Třeba to je jen nějaká bezpečnostní fce či co #-o

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 15. dub 2011 21:38 #71300

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Na neutrál by ti měli otáčky vylítnout až do omezovače . Asi bych zajel do servisu nechal udělat diagnostiku na jejich náklady jelikož auto máš ještě určitě v záruce .
To není normální chod motoru.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 15. dub 2011 22:40 #71306

  • Honza_K
  • Avatar uživatele Honza_K Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 860
  • Obdržená poděkování 1
No když auto jede, a stačí i pomalu, tak na neutrál, tedy vyřazeno to točí. Ale jakmile úplně zastavím, tak jen do těch cca 2.500 otáček.
Do servisu jedu v pondělík, ale abych zase nechtěl něco, co je normální :-k a nevypadal jsem jako trubka :roll: #-o

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 15. dub 2011 23:24 #71307

  • M.Z.
  • Avatar uživatele M.Z.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 75
  • Obdržená poděkování 0
Není to bezpečnostní funkce, kvůli životnosti spojky při rozjezdech?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 16. dub 2011 08:47 #71312

  • Honza_K
  • Avatar uživatele Honza_K Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 860
  • Obdržená poděkování 1
No já nevím, na jinejch autech to nikdy nedělalo a proto se ptám, jestli je to jen specialita našeho Multíka a nebo to mají fšichni :?: :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 16. dub 2011 15:32 #71324

Jestli tě to uklidní, tak to omezení otáček na místě je standartní funkce u koncernu (maj to i jiný značky) po příchodu řj EDC17.Chlapci ze starýma T5 to neznaj.Je to ochrana od výrobce...Když na servisu potřebuju lze to vyřadit.Tohle nereklamuj, ale to ti jistě znalej technik v servisu potvrdí.
Ale jak píšeš o kolísání otáček na volnoběh v rozmezí 900-1100 tak to normální není.Jestli tedy není jednou sepnutej klima kompresor apod. a motor je v provozní teplotě.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 16. dub 2011 17:56 #71328

  • Honza_K
  • Avatar uživatele Honza_K Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 860
  • Obdržená poděkování 1
Díky za info, alespoň něco mám tedy ok. A ty otáčky, tak motor je zahřátý, klimatizace, rádio i fše ostatní, co by dělalo nějaký hluk či rachot je vypnuté. No a pak šlápnu na plyn, motor tedy jde do těch limitovaných otáček (prima, alespoň nemůžu dělat frajera na křižovatkách s prudkým rozjezdem 8-) ) a když sundám nohu z plynu, tak se vrátí do otáček jednou 900, po opakování pak zase 1.100 a nebo něco mezi tím. A už se mi i stalo, že motor z ničeho nic najednou vyběhl z těch 900 do 1.100 otáček. Hned jsem koukal, zda se třeba nezapnuli světla nebo tak něco, ale nic. Tak zase plyn a otáčky se vrátí z5 na 900. Ale při tom vracení se něco divně drnčí, spíš teda rachtá v motorovém prostoru. Tenhle zvuk jsem tu už popisoval a ne a ne se ho zbavit. Je to čím dál častější, v rozmezí cca 1.500 - 2.000 otáček.
Navíc se teď stává, že motor občas (ale fakt velmi zřídka) po nastartování hned zhasne. A nebo při jízdě po městě, o5 je motor po cca 40 kilometrech jízdy, takže zahřátý a někdy se jakoby zakucká #-o Jakoby chtěl zdechnout, ale nakonec si to rozmyslí. Podotýkám, není to podtáčením, je to většinou kolem 2.000 otáček.
S tím servisem je to blbý v tom, že takovýhle "zvuky" se dost těžko lokalizujou a už vidím, co si o mě fšichni říkají :cry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 16. dub 2011 18:40 #71331

  • matias
  • Avatar uživatele matias
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 19
  • Obdržená poděkování 0
ahoj

kamarat ma nove subaru forester 2.0 diesel
tiez bol reklamovat podobne chovanie motora na volnobeh - chod nebol staly

servisman mu povedal, ze tento novy motor od subaru si pocas volnobehu moze robit takzvane servisne ukony - ktore ma naprogramovane - a to, ze niekedy na krizovatke zacnu kolisat otacky je v poriadku, ze skoro kazdy tam pride co ma toto nove auto
servisak bol nastvany na predajcu , ze na to ludi neupozorni ked si auto preberaju lebo ze uz s tym zabil vela casu, ked to musi kazdemu vysvetlit

neviem ci to iste ma aj VW, ale kedze je to novy motor, je mozne ze je to tiez nieco podobne - on nam aj hovol, co konkretne sa deje pri to zvyseni otacok, ale to som si uz nezapamatal - mozno by mohol niekto doplnit ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 16. dub 2011 19:15 #71333

  • M.Z.
  • Avatar uživatele M.Z.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 75
  • Obdržená poděkování 0
Může si dělat kalibraci, nebo vypalovat filtr, ale v servise to řeknou přesněji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 17. dub 2011 11:49 #71375

  • matias
  • Avatar uživatele matias
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 19
  • Obdržená poděkování 0
toto pisal jaris72 - pri spotrebe

Já mám jen transportera 5míst Long, předohrab a po dálnici v 200-215.Teď mám najeto 33000tis,jediný co mě tedkon v zimě s.re je věčná regenerace PDF,jak to probíhá tak to netáhne,vždy se mi zvýší otáčky na volnoběh a zvedne spotřeba na volnoběh s 0,6 na 1,00-1,2l/h.Nevím jak u jiných 132kw ale ukrut...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 17. dub 2011 17:37 #71408

  • Honza_K
  • Avatar uživatele Honza_K Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 860
  • Obdržená poděkování 1
S tou regenerací si nejsem jist, protože ty zvuky jsou jenom v krátkém intervalu a v nízkých otáčkách. Pokud si dobře pamatuju, tak když už se musí spustit regenerace na základě indikace na přístrojovce, tak se má motor držet v otáčkách cca 2.500 až 3.000 a tohle je mezi 1.600 a 2.000. No uvidíme, teď trénuju, jak to nasimulovat v servisu a pak se ukáže, zda to třeba není turbo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 12. čen 2011 12:12 #74581

Honzo testni když bude auto rachtat a nedržet otáčky lehce pootočit volantem na stranu ,mě tak auto rachtá v určité poloze volantu ,kdy servo neví kam bude natáčet a tak divně to rabluje a když kousek pootočím je klid .Vysledoval jsem ,že to servo zatíží asi motor a ten se snaží trochu dorovnat otáčky a pulzuje volnoběh,je ale pravda že to na 1100 otáček nechodí ,ale rafičkou to trhá .Hlavně pokud trochu pohnu volantem to rachtání přestane.Ve D:_)1 ,mě řekl technik,že je v čerpadle jakejsi ventilek co přepouští přetlak oleje v servu a ten začne rachotit,protože furt zavírá a otvírá a jak naráží do sedla ,tak to dělá takovej kovovej rachtavej zvuk.Třeba ti to pomůže ,ale taky může být závada jinde .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 12. čen 2011 18:04 #74591

  • Honza_K
  • Avatar uživatele Honza_K Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 860
  • Obdržená poděkování 1
Tak jenom k tomudle, dokázal jsem to nasimulovat, takže to problém není, problém je, že to dělá i u novýho auta - protože se nám nějak nedařilo závadu odstranit, nenapadlo mě nic lepšího, než zkusit funglovku, co stojí na saloně. Stejnej motor, ale "jen" Trans a dělá to taky. Takže jsem asi nějakej citlivej či co a zatím to nechám, dokud se něco nepo..re.
Jinak díky za info, servo se ale projevuje (alespoň na našem Multíku) zcela jinak, po výměně někdy v únoru už zase začíná dělat neplechu. A to prosím ho nedržím v krajním rejdu a tak podobně, že bych ho ničil sám.
Teď navíc se objevilo vrzání na přední nápravě, jel jsem v pátek s otevřenýma oknama a po Budějcích, žádnej tankodrom, jen sem tam vlnka a tak a divil jsem se, co za zvuky se z auta line, až se lidi otáčeli, co to jede za žebřiňák.
Vzhledem k závadám na zamykání a problémem s levýma šoupačkama zase pojedu navštívit servis. Zítra ještě hupky šupky Brno, Olmik, ValMez a z5 a v úterý hurá do CB Auta #-o

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan Highline 103 kW 4Motion T5 GP 19. čen 2011 12:22 #74832

ahoj co se týká občasného chcípání po nastartování mně to občas dělá taky u T4 a bylo mi řečeno, že se pomaulu inicializuje imobilizér a je pravda,že když dám klíček do spínačky a chvilinku počkám tak se to neděje, možná to je ten samý důvod. :-k A co se týká nepravidelného chodu u auta teď to bude možné myšlenka z cesty, ale musel jsem to sem napsat. Neco podobného se stává u Taťkovi Fábie II, po nastartování se občas houpou otáčky. Šel jsen na forum škodahome a tam na foru to probírali, že by mělo pomoci přehrát firmaware v řídící jednotce, tak mne napadlo zda by něco podobného nepomohlo i u T5. Teď se máme zastavit na garanční prohlídku tak se na to poptám.
DAS AUTO

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.237 sekund

Login