Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: 2.0 TSI?!

2.0 TSI?! 20. led 2012 11:49 #88685

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
rozdíly jak je popisuješ se u dnešních aut už skoro smazaly

v práci máme takové srovnání

VW Tiguan 1,2 TSI
KIA Ceed Combi 1,6 (nějaký turbodiesel, nevím jak se to označuje)

auta mají srovnatelnou cenu i srovnatelnou výbavu
srovnatelné náklady na servis

rozdíl jediný je v tom, že Kia žere 6l na 100, tiguan 9

obě auta jezdí zhruba stejně poměr dlouhé krátké trasy, město vs. dlouhé cesty

Tiguan je nacím Blue motion

no tak nevím :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.0 TSI?! 20. led 2012 16:28 #88716

musím namietať a nesúhlasím :snoty:
:arrow: porovnávaš jablká s hruškami..keď chceš objektívne porovnávať, musíš brať do úvahy Tiguana s benzínom a Tiguana s naftou a v druhom porovnnaní Ceeda s naftou a benzínom..V tom pripade prichádza do úvahy aj počiatočná cena, ktorá je v prípade Tiguana nafta viac o 1.700 eur (42.292,- Kč) oproti benzínu a v prípade Ceeda nafta až 2.050 eur (52.205,- Kč) oproti benzínu :arrow: podľa porovnávania aktuálneho cennika (SR) s rovnakou výbavou a rovnakým výkonom..
..a tú cenu musíš zahrnúť do prepočítania návratnosti a úspory na základe PHM..a moju teoriu (čím viac km/rok :arrow: tým väčšia úspora) potvrdí aj jednoduchý výpočet.. počiatočná cena/cena za PHM/spotreba/najazdene km za rok..a daľšie potvrdenie mojej teorie ešte potvrdí aj to, že aj keby cena náhradných dielov by bola rovnaká, tak u nafty to máš náročnejšie, pretože je to väčší a ťažší motor, čím trpí celá predná náprava a keď spomínam motor, je určite náročnejšie udržiavať naftu (častejšia výmena žhavičov, silnejšia a tým drahšia bateria a celková náročnosť a náchylnosť diesla na chladenie)
A aby som nebol úplne mimo tému dá sa to jednoducho a objektívne prepočítať jednoduchým vzorcom na T5 GP..
T5 GP nafta :nákup/spotreba/aktuálna cena PHM/predpokladaný počet km/rok
T5 GP benzín :nákup/spotreba/aktuálna cena PHM/predpokladaný počet km/rok
a tým sa potvrdí moja teoria v prípade dosadenia za neznámu : km/rok 5000 alebo 30 000...takže čím viac km, tým skoršia návratnosť a opačne..
D:_)1 Tr4nsporter 2.4D looong
vw passat variant b32 1.8 karburator

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od karlosVW. Důvod: >>> CITACE se používá jen pro starší příspěvek <<<

2.0 TSI?! 20. led 2012 17:06 #88723

  • Rudi
  • Avatar uživatele Rudi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 104
  • Obdržená poděkování 0

Auto1 napsal: Stačí si vzít kalkulačku a chvíli počítat,já měl první auto v 18ti na benzín a od té doby jsem tak vyškolený,že jedině naftu ať je to Clio nebo něco většího,nafta se vyplatí VŽDY,akorát někomu dřív,někomu později. Tedy pokud jezdí,těm co stojí se to nevyplatí,to je jasné :)
A tak těžké auto jako je T5 na benzín? To je řádný úlet. Počítám,že prodeje budou tvořit pod 5% a to jen díky regionům někde "na sibiři" kde nafta zamrzá.

A co se týká plynu,to jsem taky vyškolený.Pumpy musíš hledat jak šerlok,pak 10minut čekáš na obsluhu,tankuješ zase 10minut,a dojezd je katastrofa a kufr omezen bombou,nedoporučuji :snoty:

v tomdle je třeba aspoň v D výhoda, že si tam tankuješ sám a nemusíš čekat, nicméně jak každej tvrdil, že pumpa na LPG je všude, tak stejně se musí trochu hledat :!:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.0 TSI?! 21. led 2012 00:25 #88750

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Plyn patří do sporáku. V autě jen překáží, v případě předělávky. Až bude origo auto z výroby jen na plyn, začnu o tom uvažovat. Takhle ale ne.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.0 TSI?! 29. led 2012 18:52 #89456

No upřímně řečeno, zrovna nad tím koumám, že bych pořídil na práci ještě jednu krabici, dělá se i motor 85kW ten by stačil a ta nádrž na plyn by nevadila, ve skříni je místa dost. Roční nájez minimálně 30kkm. Otázka je jak by se k tomu postavili ve fauvé, kdybych to nechal zabudovat do novýho stroje.
Transporter T4 1,9TD 50kW 1995
Transporter T5 GP 2.0 TDI 75kW 2010
BMW F20 118d 103kW 2013
Fiat Coupé 2.0 16V turbo 166kW 1994
Maserati Quattroporte 3,2 V8 turbo 247kW 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.0 TSI?! 31. led 2012 09:59 #89584

  • klubo
  • Avatar uživatele klubo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 371
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11
myslim že ta 2.0 85kw ztrácí smysl když je za stejnou cenu jako tdi 62kw, což nechápu, benzín je vždy cca o 30-70 tis levnější, kdyby byl aspoň o 50tis levnější tak by se dalo uvažovat, otázka je "jak to jezdí"
T6.1 Caravelle 2021
T6 TSI plechovka 2019
ex T6 Kombi 2016
ex T5 GP Kombi 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

2.0 TSI?! 29. úno 2012 15:33 #92707

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
ja by som to nevidel az tak blede...
http://www.youtube.com/watch?v=kWSCxys2X-c
prekvapila ma spotreba a aj pruznost motora (60-140km/h cca 14s., naftove biTDI to malo za asi 20s.), len skoda, ze to je len stvorvalcek no
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.222 sekund

Login