Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Srovnávací test VW Multivan 2003 versus VW Multivan GP

Srovnávací test VW Multivan 2003 versus VW Multivan GP 27. zář 2011 23:16 #79665

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5 Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Úvodem – co srovnávám. Srovnávám svůj Multivan T5 128 KW, r.v. 2004, s Multivanem T5 GP 132 KW, r.v. 2011. Moje auto má najeto 272 000 Km, GP 1005 Km.
V dopoledních hodinách proběhlo v Porsche Praha Prosek bezproblémové převzetí auta. Udělal jsem pár fotografií přímo na místě a usedl za volant. Po nastartování mě mile překvapila nízká hlučnost motoru CR oproti klasice PD. Přístrojová deska je velmi hezky zpracovaná, mně osobně se líbí víc než u staršího modelu. Bílé podsvícení budíků je velmi příjemné, ostré a jasné. Rozhodně lepší než modro – červené. Co mě ale úplně uchvátilo je volant. Vzhledově velmi povedený, tříramenný a kůží obšitý. Věnec je tlustší než u předchozího modelu, průměr se mi zdá stejný. Velmi příjemně se drží, neklouže, ovládání auta s ním navozuje pocit lehkosti a bezpečnosti. I servořízení je lehčí, což ale možná přisuzuji mým najetým 270 000 Km, kde servo může být již unavenější. Co mě ale trochu udivilo je absence zašupovacího krytu ve střední vytahovací konzoli s držáčky nápojů viz foto. Velmi hezká jsou i světla s LEDkovým denním svícením ve tvaru C, osazená bixenony a dálkovou parabolou s žárovkou zřejmě H1. Světla považuji vzhledově za velmi povedená – až na blinkry. V čiré optice trčící žlutá žárovka – to tedy nic moc. Jako by byl takový problém dát před žárovku nějaký světlo rozptylující plast………….. Pak by ta světla byla již opravdu zdařilá. Měl jsem možnost vyzkoušet je i na dlouhých nočních cestách – a píši velké +. Auto do zatáček také přisvěcuje mlhovkami, což je sice vlastnost příjemná, leč k výkonu a svítivosti hlavních světlometů téměř zbytečná. Velice musím pochválit brzdy, je