kawa napsal: Je jasné že by eventuelně mohli použít kvalitnějších materiálů, ale o tom já pochybuji
Nepochybuj,nanotechnologie znáš?
Díky jim se dá vyrábět malý motor,co vydrží víc,než velký.
Dvoulitry TDI mají i po 200.000km tlaky ve válcích pořád v hodnotách,
v jakých se vyrábí zcela nové,můžeš si to nechat ověřit a uvidíš.
Jak myslíš,že to vyrábí? Tak,jako před dvaceti lety?
Taky holý blok stojí tolik,co pětiletá fabie

Nějaké prkotiny jako váhy,pohony čerpadel,sem tam něco,to jsou směšné položky,to děláš jednou za 5let a zaplacené na spotřebě to máš za měsíc zpátky.
Já jezdím taky v 2.0TDI a jsem z toho pořád unešen,i po těch letech.
Chce to se na to dívat správnou optikou.
Je to takový kompromis,dáš v Paříži tempomat 130 a přiletíš za 5L do Prahy na jednu nádrž.Takové praktické autíčko,OctaviaII s poloviční spotřebou Multivanu,ale "větším" kufrem

Tohleto je přesně ten případ jako celé Téčko.
Sto lidí Ti řekne,je to křáp a není to pravda.
kawa napsal: Myslím si, že motor 2,0l CR v Golfu bude úplně stejný jako v Téčku. Jen bude mít jiné externí držáky atd, ale blok a střeva v něm budou totožné.
Mrkni do etky a uvidíš hned. Napiš pak,kolik procent dílů je shodných
kawa napsal: si myslím že ten dvoulitr prostě lehne. A myslím že tím spíš BiTDI, protože asi dostává klika záhul kvůli tahu v nízkých otáčkách a kdo ví jak je na tom tlak mazání v nízkých otáčkách. To jsou ale jen spekulace 
Tlak mazání je spočítaný na olej 507.00 ten je 5W.
Jestli tam nějaký expert dá nějakou medovinu 10W (protože on dobře ví,že longlife motoru škodí) pak se nemůžeš divit,že ta medovina nemaže,když je tužší a motor se amortizuje rychleji.
kawa napsal: vím jak služební dodávky jezdí - jednak řidiči a jejich styl jízdy a jednak šéfíci a jejich přetěžování. A proto si myslím že ten dvoulitr prostě lehne.
Pokudi někdo točí studený motor,a motory TDI nemají v nejvyšších mrazech provozní teplotu
oleje kolikrát ani ještě po půl hodině (!),pak lehne každý motor,od tříválce po dvanáctiválec.
kawa napsal: o A6 pro rodinu se může dát 3,0BiTDI co má základ 313 koní,
ale do dodávky co má tahat těžké věci dají takovou "močku".
Přesně s tím souhlasím.
myslím si,že by ty 103 132kW verze měly být základ a pro rychlé dálnice by to chtělo 2,7 nebo 3.0 TDI :drunken: