Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
×

Anketa: Co koupit do 500t bez DPH

nový transporter social verze 75kw
2 3.4%
nový transporter social verze 103kw
6 10.3%
předváděcí transporter v lepší výbavě 103kw LONG
11 19%
3letá CARAVELLA s 2,5 Tdi
21 36.2%
3letý MULTIVAN s automatem
10 17.2%
T4 MULTIVAN / CARAVELLA s 300t km dovoz D
6 10.3%
nové VITO / VIANO
2 3.4%
Celkový počet hlasujících: 18 ( Urbanec, geodet, Laci, stefik, lukasch ) Zobrazit více
Této ankety se mohou zůčastnit pouze registrovaní uživatelé

Téma: pomoc při výběru T5

pomoc při výběru T5 02. pro 2012 20:46 #108372

kawa: jojo, rýpl sem si do tebe :D Já osobně bych nehodnotil výdrž motoru pouze podle obsahu a počtu válců. 2.5ky pětiválce byly jiný jak pro Passata přes Transportery až po LT. Takže určitě nebude zaměnitelný 2.0 z Golfa do Craftera. Co vydrží ukáže až čas. Samozřejmě netvrdím, že je to krok správným směrem, ona za to možná automobilka ani nemůže víc, než normy EU.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 02. pro 2012 20:55 #108374

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 700
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Tak v pohodě :lol: :drunken: Je jasné že by eventuelně mohli použít kvalitnějších materiálů, ale o tom já pochybuji :-k 2,5ky nafty v Passatu byly V6. U T4 byly řadovky pětiválce rotačky a u T5 jsou to PD. To ale stejně víš ;)

Myslím si, že motor 2,0l CR v Golfu bude úplně stejný jako v Téčku. Jen bude mít jiné externí držáky atd, ale blok a střeva v něm budou totožné. Jojo, ukáže to čas, ale vím jak služební dodávky jezdí - jednak řidiči a jejich styl jízdy a jednak šéfíci a jejich přetěžování. A proto si myslím že ten dvoulitr prostě lehne. A myslím že tím spíš BiTDI, protože asi dostává klika záhul kvůli tahu v nízkých otáčkách a kdo ví jak je na tom tlak mazání v nízkých otáčkách. To jsou ale jen spekulace :)

Těžko říct jestli automobilka nebo EU a jejich ekologie. Ale do A6 pro rodinu se může dát 3,0BiTDI co má základ 313 koní, ale do dodávky co má tahat těžké věci dají takovou "močku". Dělají z dodávek pomalu zase 1203ky co se týká výkonu oproti osobákům :lol:
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft - 186ps/414Nm
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 02. pro 2012 21:12 #108377

kawa: já si nemyslím, že ty motory budou úplně stejné, i když se dnes pro zlevnění výroby používají stejné platformy, ale minimálně použití jiných materiálů tam bude, aspoň doufám :)
S tím výkonem osobáky vs. dodávky to taky není jednoznačný, ale tady by to měl vysvětli spíš nějaký čiper nebo ten co rozumí ladění motorů.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 12. pro 2012 13:52 #109198

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 12

kawa napsal: Je jasné že by eventuelně mohli použít kvalitnějších materiálů, ale o tom já pochybuji


Nepochybuj,nanotechnologie znáš?
Díky jim se dá vyrábět malý motor,co vydrží víc,než velký.
Dvoulitry TDI mají i po 200.000km tlaky ve válcích pořád v hodnotách,
v jakých se vyrábí zcela nové,můžeš si to nechat ověřit a uvidíš.
Jak myslíš,že to vyrábí? Tak,jako před dvaceti lety?
Taky holý blok stojí tolik,co pětiletá fabie :lol:
Nějaké prkotiny jako váhy,pohony čerpadel,sem tam něco,to jsou směšné položky,to děláš jednou za 5let a zaplacené na spotřebě to máš za měsíc zpátky.
Já jezdím taky v 2.0TDI a jsem z toho pořád unešen,i po těch letech.
Chce to se na to dívat správnou optikou.
Je to takový kompromis,dáš v Paříži tempomat 130 a přiletíš za 5L do Prahy na jednu nádrž.Takové praktické autíčko,OctaviaII s poloviční spotřebou Multivanu,ale "větším" kufrem :)
Tohleto je přesně ten případ jako celé Téčko.
Sto lidí Ti řekne,je to křáp a není to pravda.

kawa napsal: Myslím si, že motor 2,0l CR v Golfu bude úplně stejný jako v Téčku. Jen bude mít jiné externí držáky atd, ale blok a střeva v něm budou totožné.


Mrkni do etky a uvidíš hned. Napiš pak,kolik procent dílů je shodných :)

kawa napsal: si myslím že ten dvoulitr prostě lehne. A myslím že tím spíš BiTDI, protože asi dostává klika záhul kvůli tahu v nízkých otáčkách a kdo ví jak je na tom tlak mazání v nízkých otáčkách. To jsou ale jen spekulace :)


Tlak mazání je spočítaný na olej 507.00 ten je 5W.
Jestli tam nějaký expert dá nějakou medovinu 10W (protože on dobře ví,že longlife motoru škodí) pak se nemůžeš divit,že ta medovina nemaže,když je tužší a motor se amortizuje rychleji.

kawa napsal: vím jak služební dodávky jezdí - jednak řidiči a jejich styl jízdy a jednak šéfíci a jejich přetěžování. A proto si myslím že ten dvoulitr prostě lehne.


Pokudi někdo točí studený motor,a motory TDI nemají v nejvyšších mrazech provozní teplotu oleje kolikrát ani ještě po půl hodině (!),pak lehne každý motor,od tříválce po dvanáctiválec.

kawa napsal: o A6 pro rodinu se může dát 3,0BiTDI co má základ 313 koní,
ale do dodávky co má tahat těžké věci dají takovou "močku".


Přesně s tím souhlasím.
myslím si,že by ty 103 132kW verze měly být základ a pro rychlé dálnice by to chtělo 2,7 nebo 3.0 TDI :drunken:
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 13. pro 2012 17:04 #109279

  • M.Z.
  • Avatar uživatele M.Z.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0
Pokudi někdo točí studený motor,a motory TDI nemají v nejvyšších mrazech provozní teplotu oleje kolikrát ani ještě po půl hodině (!),pak lehne každý motor,od tříválce po dvanáctiválec.

Mě ukazuje Sharan 2,0 125kw na palubním PC teplotu oleje okolo 100st. i v mrazu, asi po 15km. Pokud se ale jen prckám v koloně 60-70km/h, tak to se opravdu ohřeje, až tak po půl hodině a i tak se drží jen kolem 80st.
Jakmile se vjede na dálnici, je tam 100st. během snad 2 minut.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 22. dub 2017 18:26 #175833

  • Marion
  • Avatar uživatele Marion
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Dobrý den a nazdar. Budu kupovat Multivan www.tipcars.com/volkswagen-multivan/volk...ata-vyb-8333981.html . Je od soukromé osoby a ten si to nechal dovést z Německa. Sám ho má 3 roky a najel 60.000 Km. Vyměnil parohy, ERG, silenbloky na přední nápravě, přední světla, olej co 10000 km. K autu jsou faktury jak z Německa tak z Česka. Km by mnělo sedět. Dneska jsem ho viděl a projel, zdálo se mi že je trochu uskákané, jakoby při jizdě neklidné ale řídil jsem to poprvé (před tím Jeep Grand Cherokee 2006). Jinak krásny vůz a raketoví tah.
Proč otravuji?
Sedím na netu už par hodin a už mi s toho drbe a několikrát jsem omdlel s toho kolik někteří z vás vráží do oprav. A par krát jsem si řekl že na to auto kašlu, ale asi jsem se zamiloval.
Mužete mi někdo shrnout co mně při těchto km a běžném provozu čeká a s čím počítat: myslím preventivní výměny dílu, co se dřív nebo později pokazí a jak servisovat takové auto aby co nejdéle drželo.
Moc díky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 22. dub 2017 19:47 #175836

  • eviz
  • Avatar uživatele eviz
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 598
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 41
Čekat tě může ledas co,prostě jde o lásku k autu a pak mu dáš co potřebuje.
Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 30. dub 2017 14:07 #176269

  • Marion
  • Avatar uživatele Marion
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Tak furt čekam nějakou odpověd a nic. Je možné že když se staráte o auto (motor 2.5 128 kw), že i přesto nastanou totálni destrukční poruchy?
Když vyměním olej co 15000 Km, preventivně vodní pumpu, budu používat adetivum a jiné, nedám to čipovat, nebudu s tim jezdit jako ze sporťákem.
Je tu nědko kdo se o auto staral a přesto musel řešit vážne problémy.
Je pravda že servisní interval je co 40.000 Km? Četl jsem že alfou a omegou těchto motoru je včasná vyměna oleje,filtru a vodní pumpy, je to pravda?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Marion.

pomoc při výběru T5 30. dub 2017 14:45 #176270

  • jjirka
  • Avatar uživatele jjirka
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 639
  • Karma: 17
  • Obdržená poděkování 57
Tak tedy tady máš odpověď - ano znám auto , které dostalo vše co potřebovalo - první majitel , žádný longlife termín výměny oleje , ale pěkně po 15 tis , po záruce jsem tohle auto po nějakou dobu také servisoval , bez předchozího varování v něm při cca 280 tis zarochotilo a byl konec - neřešilo se co a proč - dal se druhý motor ( protože byl k mání za slušný peníz )
Nikdo nevíme přesně co se kdy odporoučí . Obecně se asi dá říct , že vačka většinou nepřežije 300tis km , chce to měnit vodní pumpu a volnoběžky s gum. spojkou na klimakompresoru a alternátoru , olej v převodovce ( použít origo !!!! ) atd . ALE ani tohle Tě nemusí zachránit od problémů - můj případ WP od SKF vydržela 60 tis km pak se protočila - naštěstí lepší varinta naproti rozsypání ... Bohužel u T5 s touhle motorizací Tě může potkat cokoliv - neříká se mě to moc radostně ( mám ji taky ) , ale tak to je

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 30. dub 2017 14:49 #176271

  • eviz
  • Avatar uživatele eviz
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 598
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 41
Když jsem psal,že čekat můžeš ledas co,tak věř.
Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

pomoc při výběru T5 30. dub 2017 16:00 #176273

  • Marion
  • Avatar uživatele Marion
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Co je WP od SKF ?

Auto má najeto 292000 Km. Když ho koupim, co mám vyměnit nutně a co preventivně. Snad mi to pomuže se konečně rozhodnout :woohoo:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Marion.

pomoc při výběru T5 30. dub 2017 18:23 #176279

  • jjirka
  • Avatar uživatele jjirka
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 639
  • Karma: 17
  • Obdržená poděkování 57
WP ( water pumpe ) = vodní pumpa . Dej to mechanikovi , který to bude servisovat ať to prohlídne , pokud je průkazná servisní historie - tak taky vycházet z ní . Každé auto se musí řešit individuálně

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.224 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/