Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zimní starty pří víc jaik -10

Zimní starty pří víc jaik -10 08. úno 2012 19:05 #90516

  • toca
  • Avatar uživatele toca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Zdar, byl jsem v Alpách ve Ventu a raději jsem chodil k aut dřív než ostatní a startoval cca -19.Nebylo skoro vidět a kdyby to rakušáci viděli co kouře bylo z jednoho auta, tak mě asi vykážou.Přijel jsem domů a šup, pěkně nové svíčky a je po starostech.Po měření jsem měl dvě špatné a jedna pracovala na 1/2.Ted mi to chytá a stojí to i dva dny venku při -24 zdar.

paveljp napsal: Tak čau všem tak mám tady slova do pranice. Jak užjsem zakládal tohle vlákno sychroval sem se před véletem d:_( do -25, samozdřejmě sme předčasně zpátky tak hned píšu poznatky. :-k první noc průměr -23, ráno kolem 10 hod. -18,5 na autě, start stylem kouřových signálů cca na po 6-stý začlo kuckat ale točím dál a pak zaplať ty nahoře to začlo jak už tu někdo psal jedno po druhým naskakovat a naštěstí zážeh a hurá jedem. D:_)11 Samozdřejmě další starty ok. =D> Auto stálo cca 20hod. Druhá noc to stejný neco kolem -23, kolem 10 hod -15 na autě auto stojí cca 20hodin na mrazu a stejná situace. šedýho dýmu kolem auta jak na válečné stezce a cca na 5-tý nažhavení a točení to laplo.Ještě podotknu nová modrá Varta :-" (děkuji že točí jak hlópá) nafta verva zimní a trošinku aditiv z Likvid od Moly. No a teť by mě zajímalo co se přihodilo že se nechtělo, špatný žhaviče, nebo nekvalitní nafta.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 08. úno 2012 19:55 #90541

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
A mohli bychom si dát čísla dílů pro jednotlivé motory,tedy ty svíčky,a rovnou levné ešopy nalinkovat,nemáte někdo info?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 08. úno 2012 20:24 #90552

  • rudaT5
  • Avatar uživatele rudaT5
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 387
  • Obdržená poděkování 7
pro Auto1 orientačně takto:

http://www.mdily.cz/audi/bosch-02502020 ... 2-023.html

svíčka BOSCH Glow Plug Duraterm - obj.č. :BOSCH-0250202023
- cena 260,- /ks vč.DPH

určeno pro:
2.5 TDI 04.03- 96 (130) 2460
2.5 TDI 04.03- 128 (174) 2460
2.5 TDI 4motion 07.04- 96 (130) 2460
2.5 TDI 4motion 07.04- 128 (174) 2460
1.9 TDI 04.03- 63 (85) 1896
1.9 TDI 04.03- 77 (105) 1896
... ..... ....
D:_)1 Transporter T5 2,5 TDi 96kW Short

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 08. úno 2012 20:41 #90554

  • paveljp
  • Avatar uživatele paveljp Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 296
  • Obdržená poděkování 1
Tak klící nedá mě to a musím to dopsat, záměrně sem chtěl počkat, aby další text nebyl zavádějící. Co se dělo po dva večery je níže, ale třetí noc návrat ve 15 hod teplota -11, auto stojí večer cca kolem 23,30 teplota -15, mě to nedalo a před spánkem du se pokusit nastartovat to nám autí stálo 10hod. Nažhaví a na brnk :-" , nechal sem 15minut prokadlat a šmitec. Ráno kolem 9,00 teplota -15 auto stojí cca dalších 10hod,prvně pomodlit D:_)10 , nažhavím a na brnk =D> . Tak a teť mě povězte jak je to možný.Dyš stálo cca 20hod tak starty s problémama a po 10hod bez problémů je to tím že mu trošinku odpomohl sem tím nočním prokadláním?

paveljp napsal: Tak čau všem tak mám tady slova do pranice. Jak užjsem zakládal tohle vlákno sychroval sem se před véletem d:_( do -25, samozdřejmě sme předčasně zpátky tak hned píšu poznatky. :-k první noc průměr -23, ráno kolem 10 hod. -18,5 na autě, start stylem kouřových signálů cca na po 6-stý začlo kuckat ale točím dál a pak zaplať ty nahoře to začlo jak už tu někdo psal jedno po druhým naskakovat a naštěstí zážeh a hurá jedem. D:_)11 Samozdřejmě další starty ok. =D> Auto stálo cca 20hod. Druhá noc to stejný neco kolem -23, kolem 10 hod -15 na autě auto stojí cca 20hodin na mrazu a stejná situace. šedýho dýmu kolem auta jak na válečné stezce a cca na 5-tý nažhavení a točení to laplo.Ještě podotknu nová modrá Varta :-" (děkuji že točí jak hlópá) nafta verva zimní a trošinku aditiv z Likvid od Moly. No a teť by mě zajímalo co se přihodilo že se nechtělo, špatný žhaviče, nebo nekvalitní nafta.

Caravelle 2,5Tdi 96kw long 4 motin
VW Transporter 2,4 D
Transporter 1.9 Tdi 75kwkrátká verze

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od paveljp.

Zimní starty pří víc jaik -10 08. úno 2012 20:42 #90555

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Ruda T5: =D> Díky moc,jsou za 260+poštovné na

http://www.mdily.cz/audi/bosch-02502020 ... 2-023.html

nebo

http://www.autodilypeva.cz/autoduuly-pe ... 0250202023

KDO NAJDE LEVNĚJŠÍ ?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 08. úno 2012 22:22 #90586

  • Jouda
  • Avatar uživatele Jouda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
paveljp\n

Tak klící nedá mě to a musím to dopsat, záměrně sem chtěl počkat, aby další text nebyl zavádějící. Co se dělo po dva večery je níže, ale třetí noc návrat ve 15 hod teplota -11, auto stojí večer cca kolem 23,30 teplota -15, mě to nedalo a před spánkem du se pokusit nastartovat to nám autí stálo 10hod. Nažhaví a na brnk :-" , nechal sem 15minut prokadlat a šmitec. Ráno kolem 9,00 teplota -15 auto stojí cca dalších 10hod,prvně pomodlit D:_)10 , nažhavím a na brnk =D> . Tak a teť mě povězte jak je to možný.Dyš stálo cca 20hod tak starty s problémama a po 10hod bez problémů je to tím že mu trošinku odpomohl sem tím nočním prokadláním?
/quote]

tak já jsem včera po 14 denním stání se rozhodl auto ozkoušet taky. U nás tedy po ránu bylo maximum -16. V době testu jen -9. Baterka celou tu dobu v autě. Tak po příchodu jsem dvakrát nažhavil, a po otočení klíčku po prvním pootočení motoru hned naskočil. Mile mne překvapil, i ta baterka. Nafta Verva, bez aditiv, VW T5, 1.9 TDi 77 kw

VW T5 2006 1.9 TDi 77 kW
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 09. úno 2012 22:20 #90766

  • paveljp
  • Avatar uživatele paveljp Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 296
  • Obdržená poděkování 1
zítra si zkusím po týdnu nabrnknout 2,4 D tak su zvědav zatím tu máme -10
Caravelle 2,5Tdi 96kw long 4 motin
VW Transporter 2,4 D
Transporter 1.9 Tdi 75kwkrátká verze

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 10. úno 2012 21:14 #90843

  • Kuba4
  • Avatar uživatele Kuba4
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0
já už mám pár dnů problém, dnes jsem nechal po 2 letech vyměnit palivový filtr a najednou vše funguje bezvadně

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 11. úno 2012 08:30 #90862

Já měl taky problém, nastrtoval jsem většinou bez problému, ale cca po dvou minutách volnoběhu kckání a dým, navíc to začalo chcípat. Po výměně palivového filtru vše luxus... :-"

Konec konců, jsem v záběhu. D:_)5
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 11. úno 2012 15:05 #90885

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
A máte někdo nějaké clonění nebo obal palivového filtru?

Třeba Altea nebo jiné TDI mají palivový filtr v plastovém pouzdře,takže ten filtr se za jízdy (po dálnici to je extrémní) neochlazuje a nafta tak nezamrzne a přesto mi letos asi týden na té Altee nafta zamrzala! Při -13 a víc to začínalo přimrzat a auto netáhlo,jak by mělo. Stačilo zastavit,a ten filtr se rozehřál,ale za jízdy to zase zamrzalo. Filtr tam je asi 2měsíce=15.000km starý,aditiva VIF tam byla asi v trojnásobném množství,dokonce jsem tam dal 2Litry benzínu do plné nádrže nafty a přesto to zamrzalo. Při -20 to už začínalo škubat a při -22 mi motor zhasnul :!: (Rozhodně to bylo naftou,ale to se může zase stát)

Na Sharanu takové plastové clonění není a je tam stejná konstrukce jako na T5 a nikdy nebyl problém,ale dneska je nafta čím dál horší,už jen ty biosložky tomu nepomohou,a kdo ví,čím to kdo naředí,tak se ptám,jestli tohle někdo už řešil? Nejradši bych ten filtr zaclonil,nerad bych někde za Hamburkem umrznul :-k

Přemýšlel jsem,že ten obal mi vyrobí plastolepič ze dvou kusů těch clonítek co mají ta malá auta řady Polo nebo Golf...
Narychlo tam dám zatím asi aspoň alobal,ne?
Musí to být nehořlavé,tak co jiného?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 11. úno 2012 23:04 #90967

Alobal asi ne, zkus něco jak se tím omotávají komínové vložky, teda jestli na to tam je prostor.
D:_)9
Toho času bez Téčka....čekatel

VW Sharan 1,9 TDI PD - Kindertransporter - nesnáším ho
BMW 318 TDS - VW z Mnichova
Volvo FH 13 Sattelzug, druhé bydliště - jen T4 je lepší

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 12. úno 2012 01:32 #90977

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Já si myslím, že to vůbec není potřeba. T5 má pod podlahou řidiče chladič nafty, tedy jestli by to mělo někde zamrznout, tak asi tam.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 12. úno 2012 10:49 #90991

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 38
Láďo...ne každá...já ho tam třeba nemám (ale u rv 2004 co jsem měl tam byl)

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 12. úno 2012 13:52 #90996

  • paveljp
  • Avatar uživatele paveljp Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 296
  • Obdržená poděkování 1
a co takhle na to zkusit dát MIRALON z vodařských trubek nebo takovou černou co se dává na chlazení. (nevím jak se menuje)
Caravelle 2,5Tdi 96kw long 4 motin
VW Transporter 2,4 D
Transporter 1.9 Tdi 75kwkrátká verze

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zimní starty pří víc jaik -10 12. úno 2012 13:55 #90998

  • paveljp
  • Avatar uživatele paveljp Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 296
  • Obdržená poděkování 1
Na konec sem se k oživení T4 2,4D dostal až včera po týdením stání ráno -12 a nabrnk. Je pravdou že před zimou jak se mě stala příhoda tak bylo dělaný čerpadlo a střiky. Jo a nafta je v tom verva
Caravelle 2,5Tdi 96kw long 4 motin
VW Transporter 2,4 D
Transporter 1.9 Tdi 75kwkrátká verze

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.235 sekund

Login