Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Izolace motoru

Izolace motoru 13. čen 2012 20:32 #99268

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1574
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 0
Perfektní to máš =D>
To řešení toho zadního skla se dá řešit tak,že tam vlepíš pružný drát,z spodního rohu do protějšího horního rohu,nepatrně delší než je rozmer místa,kam to umisťuješ a třením to tam drží napružené,
případně dva dráty,tedy do "X" takto to mají řešeny originální clony.
Když objednám 10běžných metrů,tak to vychází akorát na celé auto i s čelním sklem ne?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Izolace motoru 13. čen 2012 21:03 #99271

  • xciko
  • Avatar uživatele xciko
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 69
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Jo, o tomhle řešení jsem taky přemýšlel, jen moc nevím, kde takový drát sehnat. Nemáš tip?

Jinak já koupil 5m a mám zadní sklo a dvě boční. Přední jsem ještě nestihl udělat, ale materiál na něj mám a možná zbyde i na zbylá boční. Mám Longa. Takže 10m stačí určitě!
T5 Caravelle Long, 75kW, 2006
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Izolace motoru 13. čen 2012 21:27 #99275

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1574
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 0
Nevím,to Ti poradí v železářství,nebo někdo kdo dělá okolo železa,mělo by to být tenké pružné lehké ale tvrdé ať se to neohne.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.158 sekund

Login