Možno je to tak, ako vravíš a skutočne, ten, kto chce mať nové dízlové auto inú možnosť ani nemá.
Ale trend je podľa mňa jasný, a môžme sa poďakovať hlavne kórejcom, kvalita áut už nestúpa.
Teraz sa ide po kvantite, po predajných číslach a po znižovaní vstupných nákladov.
Preto máme na autách plastové sacie potrubia a výfuky z jedného kusu a poddimenzované prevodovky a hrdzavejúce plechy, že?
Testovacím vodičom je zákazník.
Aj preto nemám veľké očakávania, čo sa týka týchto nových motorov.
Neviem uviesť nič konkrétne, zatiaľ. Mám iba info od kamoša, ktorý s Transportérmi roky preváža ľudí po letisku a teraz má to nové GP, že sa tam pri ich prevádzke stále upcháva DPF a nemá to v nízkych otáčkach ťah ako 128kW.
Ale hlavne som rád, že ten motor nemám.
S LPG mám bohaté skúsenosti a tak Ti môžem potvrdiť, že LPG palivo, aj akokoľvek špinavé, motor nezničí.
Postupne znufunkční katalyzátor, lambda sondy, môže roztopiť nevhodné sviečky, v krajnom prípade, keď nie je dobre namontované, môžu sa podpáliť ventily.
Piestovej skupine a bloku motora sa nič nestane.
Keď si spočítaš, koľko s LPG ušetríš, tie výdavky sú väčšinou nepodstatné.
Všetko však je vec osobných preferencií.