Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Multivan 132kW DSG vs. 128kW

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 23. dub 2012 17:43 #96565

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 287
No, s tím ofukem čelního okna je to normální, mají to tak vwšechna moderní auta. Klima ti totiž vzduch vysušuje, proto je výkon odmlžení okna s ní výkonnější.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 23. dub 2012 19:01 #96571

  • klubo
  • Avatar uživatele klubo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 328
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 8
to je krásný že všechny "moderní" VW auta dělaj z lidí blbce, když budu chtít zapnout klimu tak si ji zapnu, to že vysušuje vzduch ví snad každej kdo klimu někdy měl, nevim proč mi ji to samo zapíná když je venku -20 a já se klepu zimou

nemluvě o vyšší spotřebě a zbytečnýmu zapínání/vypínání který kompresoru určitě neprospěje

nicméně moje otázka trvá: dá se to zrušit?
T6 Kombi TDI - koupeno 2016
T5 GP Kombi TDI - koupeno 2011, prodáno 2014

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 23. dub 2012 20:00 #96578

to že svítí kontrolka klimy ještě neznamená že běží kompresor...jak je venku míň než x tak nesepne
Transporter T4 1,9TD 50kW 1995
Transporter T5 GP 2.0 TDI 75kW 2010
BMW F20 118d 103kW 2013
Fiat Coupé 2.0 16V turbo 166kW 1994
Maserati Quattroporte 3,2 V8 turbo 247kW 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 23. dub 2012 21:03 #96591

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2575
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 138

klubo napsal: nemluvě o vyšší spotřebě a zbytečnýmu zapínání/vypínání který kompresoru určitě neprospěje

Myslím že kompresor se v nějakých intervalech stejně protočí i k dyž máš klimu vypnutou.
TCCT[/color] - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 16. kvě 2012 23:52 #97600

  • kajo
  • Avatar uživatele kajo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 158
  • Obdržená poděkování 1
Moderné autá majú kompresor klímy pripojený stále, regulácia zdvihu piestov prebieha vovnútri.
K téme - mne by ani tak nevadilo, že ten motor je 4 valec ako to, že namiesto jedného kurvítka sú tam kurvítka dve. A keby len dve, ten common rail robí časom problémy snáď na každom aute, čerpadlo, vstreky, padanie nafty, zaseknuté vírivé klapky, zlé solenoidy a egr, potom ten dpf...
Keď moja T5 odíde do večných lovíšť, kúpim tú GP s nejakým poriadnym benzínovým motorom a prásknem to na LPG.
Dobré dízle už boli.
T5 - Vivaro - Transit - 307

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 28. kvě 2012 20:34 #98181

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 12
Ale není CR jako CR,dneska je už čtvrtá generace,to je něco jiného,než ty první z roku 97.
A zrovna to LPG je krám,co ničí každý motor díky kvalitě nebo spíš nekvalitě toho LPG tady na východě.
Myslím,že to je tak,že nadávat se dá na všechno,ale né vždy to je na místě.
To jsou pořád nějaké obecné fráze.
Uveď něco konkrétního přímo z GP :!:
Zrovna u GP ještě nikdo pořádně neví,jak si ty motory povedou do budoucna,to ukáže až čas a ten kdo potřebuje nové auto stejně nemá jinou možnost,CR dávají všichni,takže zrovna to TDI bude patřit určitě k lepším než TDCI a podobně.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 28. kvě 2012 21:23 #98184

  • kajo
  • Avatar uživatele kajo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 158
  • Obdržená poděkování 1
Možno je to tak, ako vravíš a skutočne, ten, kto chce mať nové dízlové auto inú možnosť ani nemá.
Ale trend je podľa mňa jasný, a môžme sa poďakovať hlavne kórejcom, kvalita áut už nestúpa.
Teraz sa ide po kvantite, po predajných číslach a po znižovaní vstupných nákladov.
Preto máme na autách plastové sacie potrubia a výfuky z jedného kusu a poddimenzované prevodovky a hrdzavejúce plechy, že?
Testovacím vodičom je zákazník.
Aj preto nemám veľké očakávania, čo sa týka týchto nových motorov.
Neviem uviesť nič konkrétne, zatiaľ. Mám iba info od kamoša, ktorý s Transportérmi roky preváža ľudí po letisku a teraz má to nové GP, že sa tam pri ich prevádzke stále upcháva DPF a nemá to v nízkych otáčkach ťah ako 128kW.
Ale hlavne som rád, že ten motor nemám. ;)

S LPG mám bohaté skúsenosti a tak Ti môžem potvrdiť, že LPG palivo, aj akokoľvek špinavé, motor nezničí.
Postupne znufunkční katalyzátor, lambda sondy, môže roztopiť nevhodné sviečky, v krajnom prípade, keď nie je dobre namontované, môžu sa podpáliť ventily.
Piestovej skupine a bloku motora sa nič nestane.
Keď si spočítaš, koľko s LPG ušetríš, tie výdavky sú väčšinou nepodstatné.

Všetko však je vec osobných preferencií.
T5 - Vivaro - Transit - 307

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 11. čen 2012 22:08 #99118

  • Alex89
  • Avatar uživatele Alex89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Mně teda bylo řečeno, že zásadní problém u přestavby na LPG je fakt, že benzin hoří při 200 C naproti tomu ten plyn při 600 C a tím je extrémně namáhaná hlava motoru.

Takže nevím :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 12. čen 2012 01:05 #99140

  • kajo
  • Avatar uživatele kajo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 158
  • Obdržená poděkování 1
Tie čísla máš nepresné, ale podstata je správna ;)
Preto je potrebné kombinovať LPG s FlashLube, tým sa problém s teplotou vyrieši.
T5 - Vivaro - Transit - 307

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 01. srp 2012 04:39 #101462

  • Alex89
  • Avatar uživatele Alex89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Hmm zkusím se na to zeptat :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 01. srp 2012 13:05 #101480

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 12
Ještě je tu CNG
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 03. srp 2012 12:00 #101609

  • Alex89
  • Avatar uživatele Alex89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
CNG má údajně mizernější síť čerpaček nebo se pletu?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.200 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/