Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Multivan 132kW DSG vs. 128kW

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 23. dub 2012 17:43 #96565

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8801
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
No, s tím ofukem čelního okna je to normální, mají to tak vwšechna moderní auta. Klima ti totiž vzduch vysušuje, proto je výkon odmlžení okna s ní výkonnější.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 23. dub 2012 19:01 #96571

  • klubo
  • Avatar uživatele klubo
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 328
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 1
to je krásný že všechny "moderní" VW auta dělaj z lidí blbce, když budu chtít zapnout klimu tak si ji zapnu, to že vysušuje vzduch ví snad každej kdo klimu někdy měl, nevim proč mi ji to samo zapíná když je venku -20 a já se klepu zimou

nemluvě o vyšší spotřebě a zbytečnýmu zapínání/vypínání který kompresoru určitě neprospěje

nicméně moje otázka trvá: dá se to zrušit?
T6 Kombi TDI - koupeno 2016
T5 GP Kombi TDI - koupeno 2011, prodáno 2014
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 23. dub 2012 20:00 #96578

  • nocarret
  • Avatar uživatele nocarret
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 200
  • Karma: 0
to že svítí kontrolka klimy ještě neznamená že běží kompresor...jak je venku míň než x tak nesepne
Transporter T4 1,9TD 50kW 1995
Transporter T5 GP 2.0 TDI 75kW 2010
BMW F20 118d 103kW 2013
Fiat Coupé 2.0 16V turbo 166kW 1994
Maserati Quattroporte 3,2 V8 turbo 247kW 1998
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 23. dub 2012 21:03 #96591

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2561
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
klubo napsal:
nemluvě o vyšší spotřebě a zbytečnýmu zapínání/vypínání který kompresoru určitě neprospěje
Myslím že kompresor se v nějakých intervalech stejně protočí i k dyž máš klimu vypnutou.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 16. kvě 2012 23:52 #97600

  • kajo
  • Avatar uživatele kajo
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 157
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Moderné autá majú kompresor klímy pripojený stále, regulácia zdvihu piestov prebieha vovnútri.
K téme - mne by ani tak nevadilo, že ten motor je 4 valec ako to, že namiesto jedného kurvítka sú tam kurvítka dve. A keby len dve, ten common rail robí časom problémy snáď na každom aute, čerpadlo, vstreky, padanie nafty, zaseknuté vírivé klapky, zlé solenoidy a egr, potom ten dpf...
Keď moja T5 odíde do večných lovíšť, kúpim tú GP s nejakým poriadnym benzínovým motorom a prásknem to na LPG.
Dobré dízle už boli.
T5 - Vivaro - Transit - 307
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 28. kvě 2012 20:34 #98181

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1574
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 0
Ale není CR jako CR,dneska je už čtvrtá generace,to je něco jiného,než ty první z roku 97.
A zrovna to LPG je krám,co ničí každý motor díky kvalitě nebo spíš nekvalitě toho LPG tady na východě.
Myslím,že to je tak,že nadávat se dá na všechno,ale né vždy to je na místě.
To jsou pořád nějaké obecné fráze.
Uveď něco konkrétního přímo z GP :!:
Zrovna u GP ještě nikdo pořádně neví,jak si ty motory povedou do budoucna,to ukáže až čas a ten kdo potřebuje nové auto stejně nemá jinou možnost,CR dávají všichni,takže zrovna to TDI bude patřit určitě k lepším než TDCI a podobně.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 28. kvě 2012 21:23 #98184

  • kajo
  • Avatar uživatele kajo
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 157
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Možno je to tak, ako vravíš a skutočne, ten, kto chce mať nové dízlové auto inú možnosť ani nemá.
Ale trend je podľa mňa jasný, a môžme sa poďakovať hlavne kórejcom, kvalita áut už nestúpa.
Teraz sa ide po kvantite, po predajných číslach a po znižovaní vstupných nákladov.
Preto máme na autách plastové sacie potrubia a výfuky z jedného kusu a poddimenzované prevodovky a hrdzavejúce plechy, že?
Testovacím vodičom je zákazník.
Aj preto nemám veľké očakávania, čo sa týka týchto nových motorov.
Neviem uviesť nič konkrétne, zatiaľ. Mám iba info od kamoša, ktorý s Transportérmi roky preváža ľudí po letisku a teraz má to nové GP, že sa tam pri ich prevádzke stále upcháva DPF a nemá to v nízkych otáčkach ťah ako 128kW.
Ale hlavne som rád, že ten motor nemám. ;)

S LPG mám bohaté skúsenosti a tak Ti môžem potvrdiť, že LPG palivo, aj akokoľvek špinavé, motor nezničí.
Postupne znufunkční katalyzátor, lambda sondy, môže roztopiť nevhodné sviečky, v krajnom prípade, keď nie je dobre namontované, môžu sa podpáliť ventily.
Piestovej skupine a bloku motora sa nič nestane.
Keď si spočítaš, koľko s LPG ušetríš, tie výdavky sú väčšinou nepodstatné.

Všetko však je vec osobných preferencií.
T5 - Vivaro - Transit - 307
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 11. čen 2012 22:08 #99118

  • Alex89
  • Avatar uživatele Alex89
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Karma: 0
Mně teda bylo řečeno, že zásadní problém u přestavby na LPG je fakt, že benzin hoří při 200 C naproti tomu ten plyn při 600 C a tím je extrémně namáhaná hlava motoru.

Takže nevím :D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 12. čen 2012 01:05 #99140

  • kajo
  • Avatar uživatele kajo
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 157
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Tie čísla máš nepresné, ale podstata je správna ;)
Preto je potrebné kombinovať LPG s FlashLube, tým sa problém s teplotou vyrieši.
T5 - Vivaro - Transit - 307
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 01. srp 2012 04:39 #101462

  • Alex89
  • Avatar uživatele Alex89
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Karma: 0
Hmm zkusím se na to zeptat :D
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 01. srp 2012 13:05 #101480

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1574
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 0
Ještě je tu CNG
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Multivan 132kW DSG vs. 128kW 03. srp 2012 12:00 #101609

  • Alex89
  • Avatar uživatele Alex89
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 13
  • Karma: 0
CNG má údajně mizernější síť čerpaček nebo se pletu?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.191 sekund

Login