Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: přístrojovka Highline - přepojení voltmetru

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 31. bře 2013 18:44 #117598

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 600
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 1
zajímalo by mě, zdali by bylo možné přepojit voltmetr ze zapnutého klíčku na jinou svorku, třeba vložený a lehce otočený klíček , nebo odemčené auto, nebo něco v tom smyslu. Pro použití, sedím v autě, poslouchám rádio, topím, no a podívám se a vidím, stav napětí. Nechci zapínat klíček, k tomu žhavit abych se koukl na voltmetr. Otázka asi pro ty, kteří již měli budíky venku a dívali se do nich ....
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 31. bře 2013 19:01 #117599

  • Seikel
  • Avatar uživatele Seikel
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1510
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 2
obávám se, že z budíků to bez klíčku nedostaneš ... já si budu dodělávat do přihrády 2 digitální volmetry přes vypínač na primární i sekundární baterii, právě z důvodů jaké uvádíš, abych se např. po dvou dnech v kempu mohl podívat jak jsou na tom baterky a přitom nemusel otáčet klíčkem ve spínačce ... což samo o sobě vybudí odběr aktivovaných jednotek ... o žhavičkách nemluvě ...
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 31. bře 2013 19:29 #117609

  • jjirka
  • Avatar uživatele jjirka
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 603
  • Obdržená poděkování 55
  • Karma: 16
netřeba dva voltmetry , stačí jeden a přepinač - to mám nachystaný (voltmetr BRAX )

EDIT: přidán obrázek
Přílohy:
Poslední úprava: 31. bře 2013 22:49 od jjirka.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 31. bře 2013 19:33 #117612

  • Seikel
  • Avatar uživatele Seikel
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1510
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 2
D:_)18 těším se na implementaci do Balonka ...
T5 Multivan 2008, 128 kW, 4Motion SEIKEL - "balonek"
T5 Caravelle 2005, 151 kW/455 Nm - "motorka" - prodáno
T4 1998 2.5 TDI 75 kW - long poloplech
T4 1999 2.4D - třístranný sklápeč - prodáno
.
TenDýmIgnoruj
A-team
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 31. bře 2013 19:40 #117617

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 600
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 1
Tak záleží, jak to tam vypadá, jinak ten budík by měl být klasický budík, a otázka, jestli je to tam napájené do tišťáku, tak by stačilo ten tišták přerušit, obejít, a samotný budík napojit jinam... ? Nevím, netuším. Dávat někam jinam do přihrádky se mi zatím nechce.
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 11. dub 2013 00:32 #118522

  • Mehlo
  • Avatar uživatele Mehlo
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 89
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 1
Osobně bych to taky řešil druhým přístrojem.
Na lodích a asi i v karavanech se používá následující zařízení. Funguje tak, že po nahnutí kolébkového tlačítka ukáže stav příslušné baterie. jinak neukazuje nic (a taky tedy nežere proud). Takových panýlků je víc druhů (např. i se zobrazením aktuálního napětí, zbývajících Ah, ...).

Otázkou je, kam to do auta rozumě umístit :-k
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 11. dub 2013 00:43 #118523

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 600
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 1
no já se zatím nevzdávám, až bude někde nějaká přístrojovka rozbitá, kouknu di ní a uvidím...... Ty LCD voltmetry nežerou nic , tak mohou být připojeny klidně nastálo, ale to , jak jsem psal, by se mi líbilo.... odemčené auto, nebo klíč ve spínačce a voltmetr ukazuje ... \:D/
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 12. dub 2013 01:28 #118573

  • Mehlo
  • Avatar uživatele Mehlo
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 89
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 1
A nevadí ti, že uvidíš jen motorovou baterku?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

přístrojovka Highline - přepojení voltmetru 12. dub 2013 12:27 #118601

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 600
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 1
nevadí . určitě ne . Pro mě je důležitá motorová, abych byl mobilní, věděl, že už to klesá hodně nízko :o , nechal to odpočinout a nastartoval. Příslušenství závislé na druhé aku mě toliko neohrožuje, horkovzduch se mnou asi nevyběhne, protože dlouhodobě kempovat nebudu, tudíž tu jednu noc vydrží, v případě v létě ledničky i měniče na 220V to přežije a když, tak ano, zjistím nízké napětí a pokud nebudu v tu dobu zrovna chtít jet, stejně to nebudu na místě nechávat běžet (mohlo by to třeba někomu vadit) ....... To je tak u mě. A co mám jiné (obytné) auto s 2 aku tak tam řeším taky jen tu vozidlovou....
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.179 sekund

Login