Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: 2. baterie a kódování BSM

2. baterie a kódování BSM 14. úno 2019 07:57 #190620

  • manerák
  • Avatar uživatele manerák
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Zdravím všechny, dodělával jsem do svého Multivanu 2. baterii, podle originál schématu a po startu se nesepne odpojovací relé.
Neví někdo který byte v BSM přepsat, aby to jelo.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

2. baterie a kódování BSM 06. bře 2019 21:07 #191026

  • manerák
  • Avatar uživatele manerák
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Zdravím všechny, problém vyřešen. Pokud bude někdo řešit dostavbu druhé aku originál způsobem, tak je problém s kódováním BSM a neumí ho odstranit ani v autoriz. servisu, protože je to zvýšení výbavy a neuvolňují kódování a parametrizaci. Bez nakódování se nesepne plus na odpojovací relé. Našel jsem človíčka co to umí a je asi jediný v republice a nechá si to zaplatit, ale funguje vše. Jen pro upřesnění, jde o T5 Multivan 2015 se start stop a rekuperací, tak řešení přes neorigo napěťové relé nebude moc dobře fungovat, díky kódování typu aku. Píšu to jako info, kdyby do toho chtěl někdo jít jako já.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

2. baterie a kódování BSM 07. bře 2019 15:58 #191036

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • NYNÍ ONLINE
  • Uživatel
  • Nemazte mi ucet bez upozorneni..
  • Příspěvky: 70
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Pro nas neznale - co je BSM a co je tam teda potreba nakodovat?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

2. baterie a kódování BSM 07. bře 2019 18:34 #191041

  • manerák
  • Avatar uživatele manerák
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
BSM je ř.j. palubní sítě, dříve známo jako el. centrální rozvod a kóduje se právě to aby jednotka sepnula odpojovací relé.
Dále je potřeba nakódovat akumulátory, aby ř.j. věděla o jejich stavu a podle toho upravovala dobíjení. U start stop je systém rekuperace el.energie a výkon alternátoru je řízen po sběrnici. Proto varianta s napěťovým relé není moc košér. Když to není správně, tak se stává, že po výměně odejdou nové aku.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.171 sekund

Login