Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - druhý akumulátor v autě

T5 - druhý akumulátor v autě 08. bře 2018 12:25 #182777

  • stajk
  • Avatar uživatele stajk
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
dusanhaya napsal:
...pokud má levé šoupačky ;) pokud ne,nejprve tedy dodělat šoupačky :lol: :lol:

To naštěstí nemusím, ta klika šoupaček je videt i na profilovce :P
VW T5 multivan 2.5 TDI 128 kW, 4 motion r.v. 2005
Citroën Jumper 2.2 88 kW r.v. 2010
Škoda Octavia 1,6 74 kW / 100 HP r.v. 1998
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 09. bře 2018 15:32 #182810

  • stajk
  • Avatar uživatele stajk
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
Takže dekl je dole, na baterku jsem í koukal, ale jak ji dostanu ven? Posunutí sedačky nestačí. Dá se nějak sklopit, nebo se musí odšroubovat?
VW T5 multivan 2.5 TDI 128 kW, 4 motion r.v. 2005
Citroën Jumper 2.2 88 kW r.v. 2010
Škoda Octavia 1,6 74 kW / 100 HP r.v. 1998
Poslední úprava: 09. bře 2018 15:33 od stajk.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - druhý akumulátor v autě 09. bře 2018 16:09 #182814

  • jardac
  • Avatar uživatele jardac
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 1
A proc ji potrebujes hned vyndavat, ze je spatna usuzujes z toho, ze nefunguji soupacky? Meril jsi ji a zkontroloval dobijeni?
T5 Multivan 2008, 128kW, 4Motion
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - druhý akumulátor v autě 09. bře 2018 16:14 #182816

  • stajk
  • Avatar uživatele stajk
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
A jak se ke kontaktum dostanu? Jsou pod sedackou a vse kryté z vrchu gumou...krom toho, šoupačky jdou jen při nastartovaném autě.
VW T5 multivan 2.5 TDI 128 kW, 4 motion r.v. 2005
Citroën Jumper 2.2 88 kW r.v. 2010
Škoda Octavia 1,6 74 kW / 100 HP r.v. 1998
Poslední úprava: 09. bře 2018 16:17 od stajk.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - druhý akumulátor v autě 10. bře 2018 07:11 #182827

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 892
  • Obdržená poděkování 51
  • Karma: 5
Sedačku nemusíš sundavat stačí ji vypumpujes nahoru když ji máš soupnutou dopředu a vyndas ji
Poslední úprava: 10. bře 2018 07:11 od rstd.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: stajk

Re:T5 - druhý akumulátor v autě 10. bře 2018 18:17 #182836

  • stajk
  • Avatar uživatele stajk
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
Díky, už je venku, na svorkách 10,6V , šla hned na nabiječku, ale moc vzkříšení nevěřím...
VW T5 multivan 2.5 TDI 128 kW, 4 motion r.v. 2005
Citroën Jumper 2.2 88 kW r.v. 2010
Škoda Octavia 1,6 74 kW / 100 HP r.v. 1998
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:Re:T5 - druhý akumulátor v autě 11. bře 2018 10:34 #182841

  • stajk
  • Avatar uživatele stajk
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
stajk napsal:
Díky, už je venku, na svorkách 10,6V , šla hned na nabiječku, ale moc vzkříšení nevěřím...
Tak akumulátor se nabil na svorkách, kdyz jsem ho tam dával 14,5 V, po nastartování něco přes 16 V. Není to dobijeni moc vysoko?

Odesláno z mého SM-T585 pomocí Tapatalk
VW T5 multivan 2.5 TDI 128 kW, 4 motion r.v. 2005
Citroën Jumper 2.2 88 kW r.v. 2010
Škoda Octavia 1,6 74 kW / 100 HP r.v. 1998
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:Re:T5 - druhý akumulátor v autě 12. bře 2018 08:48 #182851

  • rstd
  • Avatar uživatele rstd
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 892
  • Obdržená poděkování 51
  • Karma: 5
To je moc nabita má 13,2-3-4
A když nastartujes tak 14,4-5-6
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - druhý akumulátor v autě 12. bře 2018 09:12 #182853

  • stajk
  • Avatar uživatele stajk
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 38
  • Karma: 0
Někde jsem četl, že těsně po nabití může vykazovat falešné, vyšší hodnoty. Zkusím to znovu a uvidím...každopádně díky

Odesláno z mého SM-T585 pomocí Tapatalk
VW T5 multivan 2.5 TDI 128 kW, 4 motion r.v. 2005
Citroën Jumper 2.2 88 kW r.v. 2010
Škoda Octavia 1,6 74 kW / 100 HP r.v. 1998
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - druhý akumulátor v autě 23. bře 2018 17:44 #183153

  • Urbanec
  • Avatar uživatele Urbanec
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 0
Ahojte, chystám se k zapojení druhé baterie. Celé jsem to tady pročetl ale ještě v něčem tápu.

Fakt můžu použít normální autobaterku? Jde o výpary z ní. Baterka bude pod sedadlem a to se mi moc nelíbí. Fakt stačí vyvést tu hadičku z odvětrání jen někam ven?
Pokud použiju nějakou lepší ( gelovou ) tak ty potřebují jiný průběh nabíjení ne? To musím asi dodat( předřadit) ještě nějaký nabíjecí modul?

Díky za info.

Aldo
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T5 - druhý akumulátor v autě 27. čec 2018 15:20 #186335

  • lennon
  • Avatar uživatele lennon
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Karma: 0
Ahoj, řeším podobný problém s VRLA gelovou baterií pod sedačku. Podle mě na ní půjde z alternátoru moc velký nabíjecí proud a oddělám jí. Nerad bych, aby mi bouchla pod zadkem.
Vyřešil jsi to nějak? Díky
Lennon

VW T4 Multivan ´97 2.5TDI 75kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 04. led 2019 14:33 #189848

  • Urbanec
  • Avatar uživatele Urbanec
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 48
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 0
Ahoj,
trochu oživuji toto vlákno.

- Připravuji se mentálně a fyzicky na montáž druhé baterie, tak bych to chtěl trochu zrekapitulovat.
- Koupím vhodnou baterii ( předpokládám, že trakční ) která se vejde pod sedadlo. ( Musí být případná gelová baterie jiné nabíjecí hodnoty nebo je to fuck a můžu ji směle použít ? )
- Vymyslím uchcení, aby byla napevno
- Koupím nějaké relé které bude odpojovat a připojovat druhou baterku. Třeba toto :
www.homesolar.cz/6/476/pripojovac-parale...aterie-12v-140a.html
- Datáhnu a propojím kabely dle schémata.které je u toho relé.( Raději přidávám ještě foto do přílohy )
- Přidělám k druhé baterce nějakou svorkovnici, nejlépe s pojistkami a rozvedu kabely k zásuvkám a spotřebičům které chci takto napájet.
- Nabíjím a sosám.....

Omlouvám se za rekapitulaci toho, co tady bylo již několkráte popsáno, ale jsem lana a musím mít věci přehledně seřazené, jinak mám chaos.

Kdyby bylo něco špatně, tak mi prosím napište. Díky
Jo a pokud by se našel někdo v okolí Ostravy, kdo by to byl schopen v nějakém rozumném termínu 01-02/2019 udělat, potěšilo by mě to. Asi nemám odvahu pustit se do toho sám.

vsr-2363-1.jpg
Poslední úprava: 04. led 2019 14:34 od Urbanec.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 04. led 2019 17:59 #189850

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2561
  • Obdržená poděkování 138
  • Karma: 28
Místní člen jjirka, www.firmy.cz/detail/585206-alarmservis-jiri-ricica-kyjov.html , ostrava to není, ale jezdí k němu i z prahy.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Urbanec

T5 - druhý akumulátor v autě 19. led 2019 13:49 #190127

  • Harley1006
  • Avatar uživatele Harley1006
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 110
  • Karma: 0
Dotaz

pod sedačkou řidiče mám pojistky od Webasta a zásuvek v zadní části vozu, Webasto doděláno i na dálku, pokud tam nějak přidělám trakční baterii tak pak by mělo stačit tam dodat jen relé a využít kabel co to napájí teď k nabíjení druhé baterie a pojistky dát na plus od druhé baterie a mělo by to fungovat ??

Díky
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 01. čen 2019 11:05 #192663

  • Harley1006
  • Avatar uživatele Harley1006
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 110
  • Karma: 0
TomLindemann17 napsal:
Chtěl bych se zeptat zda by mi někdo zkontroloval schéma zapojení, jestli jsem to tu z fora pochopil správně a zda tam nemám nějakou chybu a mohu to takto zapojit... budu dávat do auta druhou baterku s měničem napětí (který slouží i jako nabíječka z 220V) a spojení akumulátorů přes relé Cyrix, které by mělo dle napětí rozeznat zda jede baterka přes alternátor či ne a jak moc je nabitá, a tak dávat přednost startovací baterce v dobíjení před trakční, dokud není plně nabitá. Cyrix má ještě funkci na propojení baterek po dobu 30 sekund (proto ten přídavný obvod na vypínač) na podporu startů třeba v zimě. Myslíte že je tam potřeba (při spojení obou baterek) potřeba pojistka (viz otazník ve schéma). Díky všem za případné rady i co se týče výberu relé a měniče...

eshop.karavanypro.cz/baterie-a-prislusen...cyrix-ct-12-24v-120a
www.ihocek.cz/mikrotikubiquitijirouscars...kciups%5B52900957%5D

20170104_140228.jpg


Ahoj, povedlo se ti doplnit auto o druhou trakční baterii tak jak popisuješ ?? A jak jsi spokojený ? Díky Richard
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.235 sekund

Login