Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - druhý akumulátor v autě

T5 - druhý akumulátor v autě 21. čec 2019 23:48 #193489

Nikdo nic neví ? Neporadí ? Za úplatu nepomůže realizovat ?
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 12. říj 2019 21:49 #194798

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 453
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 57
Tak pokud tam dáš nějaký automatický relé s pojistkou,tak by to nemělo bejt nic složitýho,přepojit,vše by mohlo být hezký pod sedačkou.
www.bmshop.eu/p/automaticke-rele-pro-dob...EPW64z0aAovxEALw_wcB
Relé třeba tohle a bylo by to asi jednoduchý,vše si to asi ohlídá samo,takže jen nějakou patici s pojistkou a kus drátu 6-10 mm průřez a pár lisovacich ok.

Jinak dneska sem odhalil že moje 2 baterka pod sedačkou je po smrti, 10,2v a jeden článek v háji,byla vyrobena 44 týden roku 2006.
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 700

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 20. bře 2020 11:02 #196890

Ahoj všem, rád bych se zeptal jakou přesně baterii dával pod sedačku řidiče originál VW? Je to trakční nebo klasická startovací? AGM nebo GEL nebo obyčejná zaplavená? Podle všeho je nejvhodnější trakční AGM, ale ještě nikdo mi to nepotvrdil a ani v etce jsem to nenašel, tam je uvedená jen kapacita...
Caravelle 2.0 BiTDi, 2010, 132kW, 4 motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 20. bře 2020 19:37 #196894

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1993
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 199
1J0915105AG

Je to obycejna olovena "startovaci" baterie.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 22. bře 2020 15:23 #196911

  • Macků
  • Avatar uživatele Macků
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 72
  • Obdržená poděkování 0
Vubec nemám páru jak tohle funguje ale včera jsem nabíjel baterii u motoru na plno, dneska jsem pul noci topil nezávislím topením websto na naftu a ráno sem málem nenastartoval.
Máte někdo zkušenosti? Jak se tato baterie dobíí jestli za jízdy až potom co je baterie u motoru plná nebo nějak v průběhu?
Dík
T5 1.9 TDI AXB 77kw
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 22. bře 2020 16:38 #196912

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229
Jelikož, dle obrázku to není origo namontovaná baterie, tak nikdo nedokáže určit jak a na co je zapojená. Při origo zapojení se jako první za jízdy dobíjí startovací a přebytek jde do 2 baterie.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 22. bře 2020 19:15 #196916

  • Me2d
  • Avatar uživatele Me2d
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • člověk musí bejt nějak švihlej
  • Příspěvky: 258
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 19
No nic méně si myslím, že ani bufíka nebudeš mít správně zapojeného, resp.ty baterie, pokud jel od půlnoci, tak i tech cca 7 hod (samozřejmě záleží na kolik stupňů jsi topil, ale on neběží nonstop) by neměl vybít baterii a měl by mít ochranu právě před vybitím baterie a měl by jet právě z té 2. baterie a na startovačku by nemusel sáhnout.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 23. bře 2020 12:09 #196923

  • Macků
  • Avatar uživatele Macků
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 72
  • Obdržená poděkování 0
Dík za příspěvky.
Dneska jsem nabíječkou na autobaterie dobil obě baterky v autě a uvidim co se bude dít dál. Bylo by asi nejlepší to nechat někde přeměřit u autoelektrikáře ale je to v pořadí oprav a poznávání auta. Topil jsem v podstatě na plno a vzhledem k tomu že se mi topení vyplo samo behem noci tak myslim že ma budto termostat nebo právě ten chránič před uplným vybitím baterie.
T5 1.9 TDI AXB 77kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 23. bře 2020 12:19 #196924

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229
Ono taky záleží jaké topení jelo jestli horkovzduch nebo vodní . Pokud vodní tak i v origo zapojení si proud bere ze startovací baterie. Hlavně vodní topení má velikou spotřebu, protože se točí ventilátory v palubce.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 23. bře 2020 15:45 #196928

  • Me2d
  • Avatar uživatele Me2d
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • člověk musí bejt nějak švihlej
  • Příspěvky: 258
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 19
A jo, absolutne jsem nepřemýšlel nad vodním. Vodní není ani stavěno na celonoční topení a musel to teda být hukot, taky by pomohla fotka ovládání, že? Jinak termostat mají obe a pokud jsi nenastartoval ráno, tak je i špatné nastavena ta ochrana vybití, nebo máš větší odběr starteru.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 24. bře 2020 13:06 #196942

  • Macků
  • Avatar uživatele Macků
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 72
  • Obdržená poděkování 0
Tlačítko spouštění topení vypadá asi takto.
Taky jsem přemýšlel jestli to není tim že třeba ta baterka od řidičem je špatná a jestli si to nebere rovnou z té pvní baterie. A nebo někde nějaké špatné, nebo do skratu či něco takového protože dnes ráno zase problém s nastartováním (nastartoval jsem ale až po asi 5sekundovém držení klíčku)a to jsem včera topil max. hodinku.

T5 1.9 TDI AXB 77kw
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys. Důvod: Vložení fotky do příspěvku .

T5 - druhý akumulátor v autě 02. čen 2020 21:51 #197904

Dnes jsem montoval novou baterii pod sedadlo. Byla tam původní 8 let stará. Dle mého názoru to trakční baterie není. Šlo o zaplavenou olověnou baterii. Když zadám číslo co je na akumulátoru, vyběhne standartní akumulátor. Dal jsem tam tuto: olovene-baterie.heureka.cz/exide-equipme...2v-80ah-540a-es900/#
Uvidím jak se bude chovat, je to na knop, Jde o výšku, chtělo by to upravit ten originál držák, aby byla o 5mm níže, je moc dlouhá a ovládání na posuv sedadla je jen tak tak, aby to neškrtalo o plusový pól. Musím z gumy udělat nějaký obal, jako byl na té původní, která byla menší.
Odkaz na zajímavé video:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od matyPce.

T5 - druhý akumulátor v autě 04. čen 2020 14:18 #197921

  • Macků
  • Avatar uživatele Macků
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 72
  • Obdržená poděkování 0
Přišel jsem na to proč se mi akumulátor vybíjel, jde o to že záložní baterie kterou mam je pouze 44 Ah což je při webasto topení které odebíra od 0,9 - 1.8 kw dost málo, takže budu muset namontovat taky nějakou vetší baterii.
T5 1.9 TDI AXB 77kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 06. čen 2020 17:22 #197945

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1993
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 199
Je mozny, ze gelovky jsou trochu vetsi nebo proc se to tam nevejde? Jinak tam opravdu normalne je jen obyc Pb baterie, jako je startovaci - 1J0915105AG
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - druhý akumulátor v autě 07. čen 2020 22:36 #197950

No, na originálním držáku je v krajích takové vyvýšení a to zvedá akumulátor nejméně o těch 5 mm. Délka sedí tak akorát, možná kdyba byl o 2mm menší, byto bylo lepší. Já ho tam mám standartně na výšku, takhle jako na videu jsem jej nedával.
Zatím spokojenost, proud drží a rozhodně má větší výdrž než ten originál. Tak snad dobrá volba.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.215 sekund

Login