Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - druhý akumulátor v autě

T5 - druhý akumulátor v autě 21. čec 2019 23:48 #193489

  • Harley1006
  • Avatar uživatele Harley1006
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 110
  • Karma: 0
Nikdo nic neví ? Neporadí ? Za úplatu nepomůže realizovat ?
T5 Multivan TDI 128KW, r.v. 2004, Plzeň
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 12. říj 2019 21:49 #194798

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 393
  • Obdržená poděkování 48
  • Karma: 5
Tak pokud tam dáš nějaký automatický relé s pojistkou,tak by to nemělo bejt nic složitýho,přepojit,vše by mohlo být hezký pod sedačkou.
www.bmshop.eu/p/automaticke-rele-pro-dob...EPW64z0aAovxEALw_wcB
Relé třeba tohle a bylo by to asi jednoduchý,vše si to asi ohlídá samo,takže jen nějakou patici s pojistkou a kus drátu 6-10 mm průřez a pár lisovacich ok.

Jinak dneska sem odhalil že moje 2 baterka pod sedačkou je po smrti, 10,2v a jeden článek v háji,byla vyrobena 44 týden roku 2006.
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 2011 :-) ji
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 20. bře 2020 11:02 #196890

  • readytorace
  • Avatar uživatele readytorace
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 19
  • Karma: 0
Ahoj všem, rád bych se zeptal jakou přesně baterii dával pod sedačku řidiče originál VW? Je to trakční nebo klasická startovací? AGM nebo GEL nebo obyčejná zaplavená? Podle všeho je nejvhodnější trakční AGM, ale ještě nikdo mi to nepotvrdil a ani v etce jsem to nenašel, tam je uvedená jen kapacita...
Caravelle 2.0 BiTDi, 2010, 132kW, 4 motion
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 20. bře 2020 19:37 #196894

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 446
  • Obdržená poděkování 24
  • Karma: 5
1J0915105AG

Je to obycejna olovena "startovaci" baterie.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 22. bře 2020 15:23 #196911

  • Macků
  • Avatar uživatele Macků
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Vubec nemám páru jak tohle funguje ale včera jsem nabíjel baterii u motoru na plno, dneska jsem pul noci topil nezávislím topením websto na naftu a ráno sem málem nenastartoval.
Máte někdo zkušenosti? Jak se tato baterie dobíí jestli za jízdy až potom co je baterie u motoru plná nebo nějak v průběhu?
Dík
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 22. bře 2020 16:38 #196912

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2880
  • Obdržená poděkování 186
  • Karma: 36
Jelikož, dle obrázku to není origo namontovaná baterie, tak nikdo nedokáže určit jak a na co je zapojená. Při origo zapojení se jako první za jízdy dobíjí startovací a přebytek jde do 2 baterie.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 22. bře 2020 19:15 #196916

  • Me2d
  • Avatar uživatele Me2d
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • člověk musí bejt nějak švihlej
  • Příspěvky: 65
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 1
No nic méně si myslím, že ani bufíka nebudeš mít správně zapojeného, resp.ty baterie, pokud jel od půlnoci, tak i tech cca 7 hod (samozřejmě záleží na kolik stupňů jsi topil, ale on neběží nonstop) by neměl vybít baterii a měl by mít ochranu právě před vybitím baterie a měl by jet právě z té 2. baterie a na startovačku by nemusel sáhnout.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 23. bře 2020 12:09 #196923

  • Macků
  • Avatar uživatele Macků
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Dík za příspěvky.
Dneska jsem nabíječkou na autobaterie dobil obě baterky v autě a uvidim co se bude dít dál. Bylo by asi nejlepší to nechat někde přeměřit u autoelektrikáře ale je to v pořadí oprav a poznávání auta. Topil jsem v podstatě na plno a vzhledem k tomu že se mi topení vyplo samo behem noci tak myslim že ma budto termostat nebo právě ten chránič před uplným vybitím baterie.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 23. bře 2020 12:19 #196924

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2880
  • Obdržená poděkování 186
  • Karma: 36
Ono taky záleží jaké topení jelo jestli horkovzduch nebo vodní . Pokud vodní tak i v origo zapojení si proud bere ze startovací baterie. Hlavně vodní topení má velikou spotřebu, protože se točí ventilátory v palubce.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 23. bře 2020 15:45 #196928

  • Me2d
  • Avatar uživatele Me2d
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • člověk musí bejt nějak švihlej
  • Příspěvky: 65
  • Obdržená poděkování 5
  • Karma: 1
A jo, absolutne jsem nepřemýšlel nad vodním. Vodní není ani stavěno na celonoční topení a musel to teda být hukot, taky by pomohla fotka ovládání, že? Jinak termostat mají obe a pokud jsi nenastartoval ráno, tak je i špatné nastavena ta ochrana vybití, nebo máš větší odběr starteru.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 - druhý akumulátor v autě 24. bře 2020 13:06 #196942

  • Macků
  • Avatar uživatele Macků
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Tlačítko spouštění topení vypadá asi takto.
Taky jsem přemýšlel jestli to není tim že třeba ta baterka od řidičem je špatná a jestli si to nebere rovnou z té pvní baterie. A nebo někde nějaké špatné, nebo do skratu či něco takového protože dnes ráno zase problém s nastartováním (nastartoval jsem ale až po asi 5sekundovém držení klíčku)a to jsem včera topil max. hodinku.

20200324_1249591.jpg
Poslední úprava: 24. bře 2020 15:36 od Vendys. Důvod: Vložení fotky do příspěvku .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.244 sekund

Login