Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 23. kvě 2020 14:48 #197741

  • Diablo7
  • Avatar uživatele Diablo7 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 3
Ahoj, je tu někdo, kdo už zapojoval aftermarket rádio do T5 Transportera? Koupil jsem si iso redukci. Dá se připojit ten volný červený vodič na konstantních 12v(spojit se žlutým), aniž by vybíjel baterii?
Nebo se musí připojit na spínaných 12v? Rád bych poslouchal rádio i bez klíčku, tak proto bych ho chtěl zapojit na těch konstantních 12v, aby tam šla šťáva i bez klíčku.
Fiat Ducato 2.5 TD 85 kW 1995
Vw LT 35 2.5 TDI 80 kW AVR 2003
Vw T5 Transporter Kombi 2.5 TDI 96 kW AXD 2004
Iveco Daily 35C17 3.0 125 kW 2016

„Kdo se bojí pédéčka, nesmí do lesa“ :D
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Diablo7.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 25. kvě 2020 22:03 #197758

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Radia maji standardne obe napajeni, jako stalych 12V tak spinanych, proto taky normalne hrajou i s vyndanym klickem, ale naopak podle toho spinaneho poznaji nastartovani a zhasnuti.. najdi si popis pinu, tam to nekde urcite je.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 25. kvě 2020 22:28 #197761

  • Diablo7
  • Avatar uživatele Diablo7 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 3
Co jsem se ptal v ahifi, tak jsou jen dva způsoby zapojení. Buď klasika žlutý kabel konstantních 12v a červený spínaných 12v, nebo zapojit červený a žlutý spolu na konstantních 12v. S tím klasickým zapojením jde prý poslouchat jen s klíčkem, že bez klíčku to umí jen origo rádia. S tím společným budu muset vypínat a zapínat rádio ručně,to mi ale nevadí. Jediný problém je,že může vybíjet baterku.
Fiat Ducato 2.5 TD 85 kW 1995
Vw LT 35 2.5 TDI 80 kW AVR 2003
Vw T5 Transporter Kombi 2.5 TDI 96 kW AXD 2004
Iveco Daily 35C17 3.0 125 kW 2016

„Kdo se bojí pédéčka, nesmí do lesa“ :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 26. kvě 2020 07:57 #197763

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
No ja jsem tedy aftermarket do T5 sice nemontoval ale do jinych aut ano a normalne radia pouzivaji oboji. Jesli origo radio jeste neco resi po CANu tak to je mozny, ale pokud tam je standardnich spinanych 12V tak s tim podle me umi kazde normalni radio hrat i s vytazenym klickem. Jednodusse overis voltmetrem na konektoru a pak se podivej do manualu radia, ktere tam chces dat.
Kouka ze v ahifi pisou ze v tom VW konektoru neni trvalych 12V www.ahifi.cz/4carmedia-iso-konektor-volk...skoda-seat-audi.html tak bud je vic variant toho konektoru ale podle me je spatne ta redukce, protoze tam chybej piny.

Tady mas konektor co je v multivanech - je na nem UB a UB spinane:
www.transporterclub.cz/forum/12-audio-vi...mera?start=45#183231
akorat je to UB a UB spinane v miste, kde v redukci nejsou osazene piny.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 26. kvě 2020 10:48 #197765

  • Diablo7
  • Avatar uživatele Diablo7 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 3
Jj, prý origo rádio bere informace z can-busu.

Objevil jsem toto: www.ahifi.cz/iso-adapter-can-bus-modul-v...xEAQYASABEgKmPfD_BwE

Zkusím se ještě poptat, snad by mi to vyřešilo můj požadavek :D
Fiat Ducato 2.5 TD 85 kW 1995
Vw LT 35 2.5 TDI 80 kW AVR 2003
Vw T5 Transporter Kombi 2.5 TDI 96 kW AXD 2004
Iveco Daily 35C17 3.0 125 kW 2016

„Kdo se bojí pédéčka, nesmí do lesa“ :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 26. kvě 2020 10:50 #197766

  • Diablo7
  • Avatar uživatele Diablo7 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 3
Dočetl jsem se na anglickým fóru, že těch spínaných 12v chodí přes can-bus, a proto v tý ISO redukci nemůže být zapojený v tom pinu a musí se natáhnout k pojistkám.
Fiat Ducato 2.5 TD 85 kW 1995
Vw LT 35 2.5 TDI 80 kW AVR 2003
Vw T5 Transporter Kombi 2.5 TDI 96 kW AXD 2004
Iveco Daily 35C17 3.0 125 kW 2016

„Kdo se bojí pédéčka, nesmí do lesa“ :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 26. kvě 2020 12:41 #197768

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Ano, ted jsem na to koukal do konektoru a original radia nemaji UB spinany zapojeny, takze tam v konektoru neni. Ty CAN bus konvertory se pouzivali i proto aby radio komunikovalo s displeje v palubce, ale byl tam nejaky problem CAN2.0 vs 1.6 (ktery je v T5).
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 26. kvě 2020 14:21 #197770

  • Diablo7
  • Avatar uživatele Diablo7 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 3
Tak mi z ahifi napsali, že to i s tím can-bus převodníkem nepůjde. Palubní počítač ani nemám, takže by to bylo zbytečný kupovat.
Fiat Ducato 2.5 TD 85 kW 1995
Vw LT 35 2.5 TDI 80 kW AVR 2003
Vw T5 Transporter Kombi 2.5 TDI 96 kW AXD 2004
Iveco Daily 35C17 3.0 125 kW 2016

„Kdo se bojí pédéčka, nesmí do lesa“ :D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 29. kvě 2020 20:13 #197846

  • jjirka
  • Avatar uživatele jjirka
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 694
  • Karma: 17
  • Obdržená poděkování 69
Kontakt S na spinací skříňce - rádio hraje i při vypnutém klíčku - vypne se až po vytažení klíčku ze spinací skř. - nutno natáhnout kabel k radiu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 23. říj 2020 18:28 #199639

  • HonzaC
  • Avatar uživatele HonzaC
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 18
  • Obdržená poděkování 0
Dovolím si navázat na toto téma. Pořídil jsem Isudar do T5 (2008 před faceliftem) Radio by mělo mít canbus dekodér. Při otočení klíčkem rádio občas nastartuje, většinou ale pouze problikává úvodní logo.
Most konektor obsahuje pouze stabilnich 12v a canbus.
Zkusil jsem z pojistky 19 dovést spínané napětí na červený drát napájen radia. Radio sice nastartuje v pohodě, ale začalo zlobit celé auto. Při vypnutí klíčku se rádio občas nevypne. Bliká palubka, auto nejde zamknout, atd.
Pokud bych odpojil dráty pro canbus, radio nepozná rozsvícení světel.
Nemáte s tím někdo zkušenosti, případně nějakou radu, jak rádio zprovoznit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 23. říj 2020 18:50 #199640

Většinou tohle dělá CAN převodník. Dokáže to udělat v autě pěkný bordel.
Spousta z nich nefunguje.
Co vím, jediný, který 100% funguje je od fy KUFATEC z německa.
Jakou verzi CAN má rádio? T5 před face má 1.6
VW Multivan T5 Highline 4Motion 128kW AXE 2005

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 23. říj 2020 19:03 #199641

  • HonzaC
  • Avatar uživatele HonzaC
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 18
  • Obdržená poděkování 0
Prodejce mě ujišťoval, že to s 1.6 musí fungovat, že toto rádio montoval do několika T5. Bohužel k rádiu nikde nemohu dohledat, jakou verzi skutečně podporuje.
radio je isudar MNS610
Dodatečný převodník 1.6-2.0 tam nemám a investovat 5 000 do převodníku s nejistým výsledkem se mi moc nechce...

Netuším, jestli přes rádio může přes červený kabel putovat napětí zpět do palubní sítě, a díky tomu to dělá bordel i po vypnutí klíčku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od HonzaC.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 23. říj 2020 19:09 #199642

Nemáš náhodou Multivan???

1. odkaz z Google

VW Multivan T5 Highline 4Motion 128kW AXE 2005
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 23. říj 2020 19:27 #199643

  • HonzaC
  • Avatar uživatele HonzaC
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 18
  • Obdržená poděkování 0
nn, caravelle

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Zapojení aftermarket rádia T5 - iso redukce 26. říj 2020 11:58 #199680

  • Chrpa
  • Avatar uživatele Chrpa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 21
  • Obdržená poděkování 0
Pořídil jsem si do Transportera T5 r.v. 2013 Android radio s canbusem. S rádiem jsem maximálně spokojený, vše funguje jak má jen bych potřeboval nastavit dobu vypnutí radia po vytažení klíčku. To hraje jen 10 minut, tak mě zajímá jestli nejde nakódovat delší doba vypnutí (20minut). Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.304 sekund

Login