Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Petice

Petice 14. dub 2011 21:52 #71224

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Něco bysme s tím udělat fakt měli, protože naši mazlíčkové nejsou věční a hold za pár let budeme muset obnovit vozový park. Nerad bych se dočkal toho že koupím Transportera se dvoulitrem kterýho bych já jednak se zátěží, nájezdem km i stylem jízdy utahal velice rychle. Taky se pod to rád podepíšu. Nerad bych totiž přecházel ke konkurenci. D:_)1 se mi líbí, dávají dobrou výbavu, hezké moderní zpracování a v podstatě i kvalitu, ale s těma motorama to fakt solidně zakopávaj D:_)7 Né že me ukřižujete, ale v tomhle snad zlatej Hyundai H1, který je asi nějak tak konkurent Téček, tam snad pořád dávaj 2,5CRDI 125kW. Už i ty dvaapůllitry v dodávkách jsou tak na hranici, radši bych tam viděl 3,0TDI. Nacpat by ho tam mohli, i kdyby třeba do T6 kterou by tomu uzpůsobili od začátku s trošku delším čumákem. Jak píší ostatní, proč osobáky mají 4,2 i 6,0 obsah a nejsou dělaný aby tahali zátěž ale jen jako frajeřinka? Přijde mi to spíš tak, že oni vědí že ty motory jsou secsakramentsky poddimenzovaný a že budou odcházet, tak buď chtějí vyvářet na opravách, nebo počítají s tím, že si toho každej uživatel bude vědom a tudíž si auto nechá plácnu třeba dva tři roky, prodá ho a hned si radši půjde pro nový. Co se týká spotřeby a emisí, slabej motor, kterej i když má kW prostě nemá a nebude mít na tak těžký auto takovej zátah, prostě bude žrát víc, protože se bude točit a víc se mu bude šlapat na krk, tudíž i emise budou někde jinde a kor po pár desítkách tisíc km, kdy motoru bude docházet dech a ukáže se to jak je obsah motoru dohoněnej naftou a přeplněním. Jelikož to chtěj dávat i do Craftera který si myslím že je stavěný ještě na větší zátěž, je to fakt výsměch. Tady se ukazuje rozum nějakýho ing který vše vidí jen na papíře a je o tom pevně přesvědčen. Realita je ale někde jinde... Nic proti ing z klubu a fóra ;) :-" :drunken: Snad víte jak to myslím... :-k
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Petice 27. čen 2011 07:14 #75344

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Petice 27. čen 2011 23:32 #75400

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Proboha, svět spěje do záhuby. Zlatá Škoda 120, ta měla při stejném objemu alespoň 4 válce............ :lol: :lol: :lol: :-k :-k
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.194 sekund

Login