Něco bysme s tím udělat fakt měli, protože naši mazlíčkové nejsou věční a hold za pár let budeme muset obnovit vozový park. Nerad bych se dočkal toho že koupím Transportera se dvoulitrem kterýho bych já jednak se zátěží, nájezdem km i stylem jízdy utahal velice rychle. Taky se pod to rád podepíšu. Nerad bych totiž přecházel ke konkurenci. D:_)1 se mi líbí, dávají dobrou výbavu, hezké moderní zpracování a v podstatě i kvalitu, ale s těma motorama to fakt solidně zakopávaj D:_)7 Né že me ukřižujete, ale v tomhle snad zlatej Hyundai H1, který je asi nějak tak konkurent Téček, tam snad pořád dávaj 2,5CRDI 125kW. Už i ty dvaapůllitry v dodávkách jsou tak na hranici, radši bych tam viděl 3,0TDI. Nacpat by ho tam mohli, i kdyby třeba do T6 kterou by tomu uzpůsobili od začátku s trošku delším čumákem. Jak píší ostatní, proč osobáky mají 4,2 i 6,0 obsah a nejsou dělaný aby tahali zátěž ale jen jako frajeřinka? Přijde mi to spíš tak, že oni vědí že ty motory jsou secsakramentsky poddimenzovaný a že budou odcházet, tak buď chtějí vyvářet na opravách, nebo počítají s tím, že si toho každej uživatel bude vědom a tudíž si auto nechá plácnu třeba dva tři roky, prodá ho a hned si radši půjde pro nový. Co se týká spotřeby a emisí, slabej motor, kterej i když má kW prostě nemá a nebude mít na tak těžký auto takovej zátah, prostě bude žrát víc, protože se bude točit a víc se mu bude šlapat na krk, tudíž i emise budou někde jinde a kor po pár desítkách tisíc km, kdy motoru bude docházet dech a ukáže se to jak je obsah motoru dohoněnej naftou a přeplněním. Jelikož to chtěj dávat i do Craftera který si myslím že je stavěný ještě na větší zátěž, je to fakt výsměch. Tady se ukazuje rozum nějakýho ing který vše vidí jen na papíře a je o tom pevně přesvědčen. Realita je ale někde jinde... Nic proti ing z klubu a fóra
:-" :drunken: Snad víte jak to myslím... :-k
Transporter T5 - 2,5T
DI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6
GaragePower racing team