Patrně řešíš zvětšení rozchodu.
Jakou šířku si můžeš dopočítat tak,že vezmeš ET,které mají originál alu,tuším snad 53?
Předesílám,že v závislosti na dalších parametrech lze použít ET okolo 25-15
Avšak ještě do toho započítej rozdíl šířky ráfku a pneu.
Osobně bych tohle "podložkování" zamítnul, T5 je příliš těžké a vysoké auto.Tam působí šílené síly na uložení kola.Vezmi si,jak masivní je třeba těhlice,to je snad 3x masivnější než na vozech o tunu lehčích-z nějakého důvodu.
O šířku podložky zkrátiš uchycení šroubu v náboji- hrozí i přestřihnutí šroubů.
Někdo se rozhodne kola vrtat o délku podložky,tak ale zeslabíš kola a to je ještě horší.
Takže zcela správně jsou jen jiná alu kola s nízkým ET-vrtaná přímo pro T5,tedy používáš originál šrouby které sedí nejen délkou ale zejména i kulovou hlavou podložky integrované na šroubech.
Konkrétní parametry : více viz rubrika Alu na T5 <!-- l --><a class="postlink-local" href="
www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=35&t=1421
">viewtopic.php?f=35&t=1421<!-- l -->
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510