Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 ALU KOLA

T5 ALU KOLA 03. led 2010 23:35 #32405

  • Gibonek
  • Avatar uživatele Gibonek
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Čus, nemáte někdo tenhle (8Jx17 ET35) rozměr disků na T5? Naskytla se mi docela dobrá koupě a nevim jestli mi půjdou na mulťáka. Ten človíček to nemá obutý tak nemám šanci vyzkoušet jestli to nebude někde dřít. Diky za radu
T5 Multivan 128kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 03. led 2010 23:42 #32411

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8807
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
Hlavně taky aby to auto unesly............. :-k
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 03. led 2010 23:55 #32416

  • Gibonek
  • Avatar uživatele Gibonek
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
No to je ještě další věc. Dá se to z nich někde vyčíst? Ještě u toho uvádí H2. V TP mám právě uvedeno 7Jx17 ET35 a nechce se mi moc riskovat, že mi tam tyhle nepůjdou.
T5 Multivan 128kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 09:12 #32428

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2536
  • Obdržená poděkování 130
  • Karma: 28
8x17 ET35 by se měly bez problému vejít, ale budou trochu vic trpět nápravy. Tento rozměr na T5 nemá homologaci, alespon jsem se s tím ještě nesetkal, na auto správně nepatří. Nosnost kola nejlépe dohledáš v katalogu výrobce. Ještě pozor na středovou díru. Centrování plastovým centrovacím kroužkem není u této hmotnosti vhodné, je lepší použít kovový. Kola určená pro T5 mají obvykle přesně vrtaný střed. A myslím že v TP máš zapsáno 7x17 ET55.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 20:36 #32517

  • Gibonek
  • Avatar uživatele Gibonek
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Moc díky za vyčerpávající odpověď. Asi je tam hodim.
T5 Multivan 128kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 20:58 #32521

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2536
  • Obdržená poděkování 130
  • Karma: 28
Jo a samozřejmě asi i jiné šrouby.
Kdybys ty kola dával, tak to udělej pořádně se vším všudy, tak jak to má být.
Ušetříš si případné pozdější starosti.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 21:05 #32523

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3194
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 5
Ještě tě musím upozornit nato, že při případné dopravní nehodě a to i v případě že nebudeš viník, může pojišťovna neposkytnout žádné plnění z důvodů technického stavu vozidla a nehoda může být překvalifikována jako tebou zaviněná ;) :-k .
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 21:23 #32526

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2536
  • Obdržená poděkování 130
  • Karma: 28
A i v tom má kolega samozřejmě pravdu.
Jak jsem psal už výše kola nemají homologaci a tento rozměr nemáš zapsán v TP.
Proto když už se rozhodneš dávat něco co tam nepatří tak to alespon udělej pořádně, aby ti na tom autě aspon držely.
Jo bavoráckejch kol je k mání všude dost za pár kaček a výběr pěknejch schválenejch pro T5 je malý.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 21:54 #32535

  • Gibonek
  • Avatar uživatele Gibonek
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Jo to máte pravdu chlapy. Asi si to ještě nechám projít hlavou. Je to přes aukro a jak říkáte, asi patří na BMW.
T5 Multivan 128kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 22:02 #32536

  • jarek
  • Avatar uživatele jarek
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2131
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 2
multa napsal:
Ještě pozor na středovou díru. Centrování plastovým centrovacím kroužkem není u této hmotnosti vhodné, je lepší použít kovový.
Tak tady bych trochen nesouhlasil :snoty: Zbytečně bych neplašil lidi že je něco špatně když si koupí na své auto kola s typovým listem pro zápis do TP a sám výrobce který má potřebné homologace v příslušenství dodá plastové středící kroužky.Tyto kroužky mají na starost vystředění disku při montáži na náboj.Pokut jsou použity správné šrouby a dosedací plochy jak na disku tak na náboji jsou čisté není se čeho obávat.
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 2,5TDI
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 4WD 1:10 D:_)12
D:_)1 T5 Multivan Comfortline 2,5TDI
D:_)11 Pincek VFR 800-V4 VTEC prodaný :-(
Nějaké to Foto http://jarekv.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 22:47 #32550

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2536
  • Obdržená poděkování 130
  • Karma: 28
Řeč je především o přizpůsobení kol pravděpodobně z BMW pro T5.

Na těžší vozidla dodávky,SUV, offroady jsou ve většině případů kola přesně vrtaná.
A to především kvůli tomu aby se plastové centrovací kroužky nevymačkaly, poté nedošlo k vibracím kola, které může být příčinou kmitání volantu, ale může i způsobit povolení šroubů kola.
Pokud je použití plastových či jiných centrovacích kroužků ve shodě s typovým listem, pak je vše v pořádku.
Ale u T5 tomu na 99%tak není. Možná proto má většina (zatím všechny s kterými jsem se setkal) homologovaných kol pro T5 přesné středy.
Plastové centr. kroužky se běžně používají na téměř všech neorig. kolech běžných osobních vozidel. Limitem je pouze hmotnost auta, např. BMW7 obvykle také přesně vrtané.
Podstatné je jak píšeš držet se typového listu.

Asi i ty kola z aukra budou přesně vrtané pro BMW. Mimo jiné znám dost lidí co nabrali kola na aukru a pak dali dvojku-trojku za rovnání. Pokud nejsou ty kola nové tak si je nech před koupí někde roztočit v peuservisu, at vidíš jak na tom jsou.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 22:56 #32551

  • Gibonek
  • Avatar uživatele Gibonek
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Karma: 0
Ty kola jsou nové takže by to mělo být v poho, ale tu středovou díru maji větší. Myslim, že T5 má 65,1 a tyhle maji 72,5. Asi si radši počkám až bude někdo prodávat kola z T5. Do jara času dost. Každopádně moc díky za rady.
T5 Multivan 128kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 04. led 2010 23:11 #32554

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2536
  • Obdržená poděkování 130
  • Karma: 28
Jojo T5 má 65,1.
A 72,5 má myslím BMW 5, takže jsou přesně vrtaná.
Jinak se toho ale zase tolik neděs, já mám taky kola který na T5ku nepatří a další spousta jiných.
Když doladíš pořádně to příslušenství, tak to pak nic nedělá.
Ale s pojištovnou nebo bengoškama jak tady psal Mates nic nenaděláš kdyby se něco podělalo.
Bacha na repliky, nejsou moc pevné, aby jsi z toho neměl za chvíli šišky.
Aspoň víš ted všechny pro a proti.

Jo a myslím že karlosVW prodával pěkný origo 17 z T5ky.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 06. led 2010 16:18 #32688

  • cary
  • Avatar uživatele cary
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 288
  • Karma: 0
proč je u některých kol napsáno že nejdou na motorizaci tu a tu chtěl bych si do budoucna pořídit toho nejslabšího transpika a mam kola na multáka 2,5 tak to řeším
MULTIVAN 2.5 96KW
RENAULT TRAFIC 1.9 74KW
Peugeot teepe 1.6hdi
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T5 ALU KOLA 06. led 2010 16:39 #32689

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2536
  • Obdržená poděkování 130
  • Karma: 28
U homol. kol pro T5 myslím rozdíly moc nejsou.

Obecně:
Obvykle je to dáno velikostí kotoučů, brzdičů, nábojů.
Můžou být i větší čepy, o které by se disk pak opřel atd.
U některých aut je s motorizací změna i celé podvozkové skupiny.
Např stará Laguna měla některé 2,0 čtyřšroubové a výkonější verze 2,0 měly pěti.

To ale není případ T5, tam by neměl být rozdíl a to myslím že ani u V6ky.
Kola z Mul na Trans jsou bezproblému.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.211 sekund

Login