Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Hever

Re:Hever 10. led 2021 14:41 #200668

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Je to prodlouzene Ucko (vzadu Lko) a original hever tam davam uplne stejne jak pises. Podle me prodlouzeni neni original VW ale dodelavka Seikel. Nikde v jejich nabidce jsem to ale nevidel.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hever 14. bře 2021 12:37 #201575

  • PARKR
  • Avatar uživatele PARKR
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
V techničáku je psáno 2800kg celková hmotnost vozu . jaký hever koupit , nůžkový nebo panenku ? Děkuji
VW - T5 96kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od PARKR.

Hever 14. bře 2021 12:52 #201576

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Kup z vrakace original hever, levny nuzkovy hevery na kterych je psano 2t jsou k prdu. Navic samozrejme heverem nikdy nezvedas cele auto do vzduchu. Jde taky o to co a kde tim chces zvedat, jestli to mas na nouzovou vymenu kola tak jedine original, pokud to chces do garaze a budes tim auto zvedavt kazdy den, tak si kup poradny pojizdny hever. Pamatuj na to, ze auto pri zvedani v jednom bode nejde rovne nahoru, ale uhyba do strany, takze spatne nasazeny nuzkovy hever se krouti a panenka taky neuhne, protoze nema kolecka. Dalsi nevyhoda panenky je vaha, a to ze olejovy hever by si mel vzdy zajistit jeste aspon podstavcem.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Poděkovali: PARKR

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hever 14. bře 2021 14:55 #201579

  • PARKR
  • Avatar uživatele PARKR
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Hever bude pouze na výměnu kola . Pokud jsem to dobře pochopil , tak jde i o to že origo zvedák k VW T 5 má zámek na rameni který se zapasuje na určené místo pod rámem .
VW - T5 96kW
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od PARKR.

Hever 14. bře 2021 20:48 #201583

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Na spodku auta v mistech k tomu urcenych je patka do ktere se hever da umistit (vyfocene je to na predchozi strance), zvedat Tcko za zesilne svy prahu jako se to dela u osobku nejde. Tcko nema plnohodnotny ram, pouze pod motorem je cosi, ale jinak jsou nosniky soucasti karoserie, to jen na okraj. Tento original hever auto v pohode zvedne, je sroubovaci a ma spodni nohu kyvnou, takze to jde i na nerovnem povrchu vcetne toho, ze se auto pri zvedani jemne odklani.

EDIT: Original hever taky ulozis na pripravene misto za levym zadnim kolem, vsechno ostatni budes muset improvizovat...
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Poděkovali: PARKR

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od covex.

Hever 03. zář 2021 12:38 #203345

Radek72 napsal: Přesně tak, držák nejde natolik vyklopit, aby šla guma vytáhnout. A jinak ve výbavě HL je tento podvozek seriový a stejně tak je sériová i šířka gumy. A podotýkám, že auto bylo úplně prázdné.


když bys měl 18" tak nemáš rezervu a máš klid :-)
já rezervu vytahoval na autě jednou po 8 letech a to už byl ten naviják tak zrezlej, že jsem sundaval flexou bylo to u Ducata. Tak mi už přišlo zbytečný rezervu vůbec sebou vozit

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Midelos.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.222 sekund

Login