Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 21. pro 2018 18:51 #189666

Zdravim
Skuska vykonana, zaver negativny. Nefunguje mi so softwarom "VAG DPF free". Vyskakuje mi hlasenie:

obrazok tu:
ibb.co/Ttn3qDX


Communication error
ECU responds to OBD2 requests but not to CAN ISO-15765requests.
Possible causes:
-engine not supportes
-ELM327 faulty or bad quality


:S poznamka: Inak ako mozem vlozit obrazok priamo z mojho disku, nejak mi to nefunguje??? :huh:







Aky sofware je este dobry na sledovanie plnenia DPF filtra a vypalovania, kedze VAG DPF free mi nejde?
Dik
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 21. pro 2018 19:48 #189668

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3096
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 215
Dle rad místního člena Mulťa se musí manuelně nastavit na skupinu Group 5.
Poté fungují ty krabičky co jsem sem dával fotku.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vendys.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 21. pro 2018 20:27 #189672

Vendys dik za radu ale bohuzial nepomohlo. Mozno to je tou novou diagnostickou jednotkou ver.1.5 alebo mojim Multivanom. Mam model 2019 s euronormou EU6d temp kupene v zahranici, neviem ci to moze byt tym.

Manualne som skusil vsetky druhy Groupov od READ FROM ECU cez GROUP 0 az po GROUP 14. Mam nastavene aj manualne SELECTED BLUETOOTH ELM327 na OBDII.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 21. pro 2019 19:49 #195713

Dneska jsem se byl kouknout na jednoho trandaka s tímto motorem. Má najeto 40000km Majitel s tím byl v VW kvuli caste regeneraci. Tam mu rekli,aby s tím jel na dálnici a tam to projel. Tak projel jenom kousek,propálený písty! V servisu mu demontovali motor a pak mu rekli,že je jim to líto ale bohužel reklamace byla zamítnuta. Tak mu to náhazeli do auta at si s tím dělá co chce.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 22. pro 2019 11:39 #195717

  • eviz
  • Avatar uživatele eviz
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 630
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 44
otázka zní z jakého důvodu bylo zamítnuto/po záruce,přečipovan a pod/?
Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 22. pro 2019 15:48 #195718

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1469
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 140
Tak jako chapu, ze mu to nemuseli uznat jako zaruku, a asi z toho nebyl nadsenej, ale kdyz uz to bylo rozebrany proc to nenechal spravit?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 02. led 2020 23:17 #195815

neuznáno,na základě přejetí výměny oleje.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 03. led 2020 07:24 #195816

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3096
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 215
O kolik km/dnů byloapřejetá výměna oleje? Auto bylo koupeno v ČR nebo dovoz?
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 03. led 2020 22:37 #195832

Dneska jsem si byl důkladně prohlédnout motor. Upálené písty z boku,jeden válec je bohužel máznutý. Plus upálený ventil a bohužel upálené sedlo. Ptal jsem se jak to bylo konkrétně s tím neuznáním reklamace. Majitel si nechal vyměnit olej někde jinde. Tím porušil podmínky. Nevíte prosím někdo jakým motorem by se nechal nahradit motor 2.0 cxgb ? Případně jestli někdo neví o motoru. Předem děkuji za odpověď

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 05. led 2020 20:31 #195867

Obávám se že motor nelze nahradit jiným. Možná to bude stejny se 110kw. Ale ví bůh?
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 05. led 2020 21:14 #195869

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1469
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 140
To mi neprijde jako normalni zavada kvuli vymene oleje - navic vymenu oleje muzes delat i jinde, pokud dodrzis normu VW, idealne dolozit dokladem. Doufam ze 2.0 TDI 75kW nebude dalsi 2.0 BiTDI 132kW.. sem predpokladal ze se ve VW poucili.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 05. led 2020 21:31 #195871

Tak uvedená závada s výměnou oleje nesouvisí.Propálený píst znamená nadbytek nafty, která hoří moc dlouho na pístu až se propálí. V tomto případě způsobeno špatnou či častou regenerací filtru- vstřikování nafty pro regeneraci.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.260 sekund

Login