Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 21. pro 2018 18:51 #189666

  • Peter Z
  • Avatar uživatele Peter Z
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 21
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Zdravim
Skuska vykonana, zaver negativny. Nefunguje mi so softwarom "VAG DPF free". Vyskakuje mi hlasenie:

obrazok tu:
ibb.co/Ttn3qDX


Communication error
ECU responds to OBD2 requests but not to CAN ISO-15765requests.
Possible causes:
-engine not supportes
-ELM327 faulty or bad quality


:S poznamka: Inak ako mozem vlozit obrazok priamo z mojho disku, nejak mi to nefunguje??? :huh:



Screenshot_20181221.png




Aky sofware je este dobry na sledovanie plnenia DPF filtra a vypalovania, kedze VAG DPF free mi nejde?
Dik
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 21. pro 2018 19:48 #189668

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2862
  • Obdržená poděkování 181
  • Karma: 36
Dle rad místního člena Mulťa se musí manuelně nastavit na skupinu Group 5.
Poté fungují ty krabičky co jsem sem dával fotku.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Poslední úprava: 21. pro 2018 19:49 od Vendys.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 21. pro 2018 20:27 #189672

  • Peter Z
  • Avatar uživatele Peter Z
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 21
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Vendys dik za radu ale bohuzial nepomohlo. Mozno to je tou novou diagnostickou jednotkou ver.1.5 alebo mojim Multivanom. Mam model 2019 s euronormou EU6d temp kupene v zahranici, neviem ci to moze byt tym.

Manualne som skusil vsetky druhy Groupov od READ FROM ECU cez GROUP 0 az po GROUP 14. Mam nastavene aj manualne SELECTED BLUETOOTH ELM327 na OBDII.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 21. pro 2019 19:49 #195713

  • masilkov
  • Avatar uživatele masilkov
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Dneska jsem se byl kouknout na jednoho trandaka s tímto motorem. Má najeto 40000km Majitel s tím byl v VW kvuli caste regeneraci. Tam mu rekli,aby s tím jel na dálnici a tam to projel. Tak projel jenom kousek,propálený písty! V servisu mu demontovali motor a pak mu rekli,že je jim to líto ale bohužel reklamace byla zamítnuta. Tak mu to náhazeli do auta at si s tím dělá co chce.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 22. pro 2019 11:39 #195717

  • eviz
  • Avatar uživatele eviz
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 584
  • Obdržená poděkování 40
  • Karma: 4
otázka zní z jakého důvodu bylo zamítnuto/po záruce,přečipovan a pod/?
Pavel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 22. pro 2019 15:48 #195718

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 409
  • Obdržená poděkování 20
  • Karma: 3
Tak jako chapu, ze mu to nemuseli uznat jako zaruku, a asi z toho nebyl nadsenej, ale kdyz uz to bylo rozebrany proc to nenechal spravit?
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 02. led 2020 23:17 #195815

  • masilkov
  • Avatar uživatele masilkov
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
neuznáno,na základě přejetí výměny oleje.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 03. led 2020 07:24 #195816

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2862
  • Obdržená poděkování 181
  • Karma: 36
O kolik km/dnů byloapřejetá výměna oleje? Auto bylo koupeno v ČR nebo dovoz?

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 03. led 2020 22:37 #195832

  • masilkov
  • Avatar uživatele masilkov
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Dneska jsem si byl důkladně prohlédnout motor. Upálené písty z boku,jeden válec je bohužel máznutý. Plus upálený ventil a bohužel upálené sedlo. Ptal jsem se jak to bylo konkrétně s tím neuznáním reklamace. Majitel si nechal vyměnit olej někde jinde. Tím porušil podmínky. Nevíte prosím někdo jakým motorem by se nechal nahradit motor 2.0 cxgb ? Případně jestli někdo neví o motoru. Předem děkuji za odpověď
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 05. led 2020 20:31 #195867

  • sharik 4x4
  • Avatar uživatele sharik 4x4
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 51
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Obávám se že motor nelze nahradit jiným. Možná to bude stejny se 110kw. Ale ví bůh?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 05. led 2020 21:14 #195869

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 409
  • Obdržená poděkování 20
  • Karma: 3
To mi neprijde jako normalni zavada kvuli vymene oleje - navic vymenu oleje muzes delat i jinde, pokud dodrzis normu VW, idealne dolozit dokladem. Doufam ze 2.0 TDI 75kW nebude dalsi 2.0 BiTDI 132kW.. sem predpokladal ze se ve VW poucili.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T6 2.0 TDI 75 kW (CXGB) - častá regenerace dpf 05. led 2020 21:31 #195871

  • sharik 4x4
  • Avatar uživatele sharik 4x4
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 51
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Tak uvedená závada s výměnou oleje nesouvisí.Propálený píst znamená nadbytek nafty, která hoří moc dlouho na pístu až se propálí. V tomto případě způsobeno špatnou či častou regenerací filtru- vstřikování nafty pro regeneraci.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.173 sekund

Login