Asi bych uplne nerekl, ze do zumpy spadla CR, myslim, ze souvislosti jsou trochu sirsi.
Kdyz pominu aktualni situaci souvisejici s konfliktem na Ukrajine, tak uz pred cca 2 lety jsme zacali na auta cekat dost dlouho.
Zacalo to "green dealem" a souvisejici vzrustajici poptavkou po "zbytku aut se spalovacimi motory", pak Covid a mene cestovani (ano, hodne lidi si take v teto dobe koupilo nove auto), pak nebyly cipy, no, a ted ten konflikt..
Co tim ale chci rict - marze se ted proste jeste vice ziskavaji na sluzbach a pracich nesouvisejicich s prodejem novych aut.
Motorovy olej, a servis obecne, nemuze byt lepsim prikladem.
Zaruky, a jeste vice vidina prodlouzenych zaruk, proste zenou (a musi hnat) lidi do znackovych servisu.
Sorry, ted trochu k tematu..
U meho multivana T6.1 z 11/2020 110kW DSG je predpis 30tkm, ale poprve jsem byl na oleji a filtru v necelych 15tkm.
Ano, z obavy z vyse uvedeneho jsem to dal k AD i v techto kilometrech.
Hodlam v max 15tkm intervalu pokracovat, rozmyslim jeste, jakou formou a kde..
Jeste se slusi napsat, ze zase na tohle auto nenajezdim tolik, za 17 mesicu mam 25tkm, je to spise auto pro radost, ne uplne na denni jezdeni.
... taky Covid udelal dost..