Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Novy Multivan T6 a zakaz dieslov v Nemecku

Novy Multivan T6 a zakaz dieslov v Nemecku 25. lis 2018 20:42 #189396

  • Peter Z
  • Avatar uživatele Peter Z Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 1
Caute
Chystam sa kupit si novy T6 Multivan. Kedze roznorodost motorov nie je velka, myslim tym, ze nie je k dispozicii ziaden benzinovy motor, ostava na vyber moznost DIESEL - 3 varianty.
Momentalne vlastnim DIESLOVE auto, ktore mam od novoty uz 8 rokov a moje dalsie auto (Multivan T6) by som si chcel ponechat tiez nejakych tych 8-10 rokov...
Moj nazor na kupu noveho Multivanu mi velmi zacali menit clanky v mediach, v ktorych sa pise, ze Nemecko zacalo podnikat velmi tvrde a razantne kroky proti vjazdom DIESLOVYCH aut do centier velkomiest a velmi cerstva sprava, ze dokonca sa chysta zakaz na useku dialnice A40.
Kedze cena Multivanu je pre mna dost vysoka tak by som bol nerad keby v priebehu dvoch rokov stratilo kupene DIESLOVE auto neadekvatnu cast na hodnote a nedajboze by som sa nemohol dostat do centra Trencina alebo prejst Mnichovom, kedze jazdievam Svajciarsko-Slovensko.
Tymto vas chcem vlastne poziadat o vase nazory na tuto temu a vopred podakovat.
Takze kupit ci nekupit?
Vdaka Peter

Citat: "Aj na Slovensku vznikol nápad inšpirovaný Nemeckom, zakázať autám vstup do miest, a to minimálne v Bratislave, Trenčine, Žiline a v Košiciach."

www.dobrenoviny.sk/c/148806/nemecko-sa-r...t-kedy-sa-tak-stane-
www.topspeed.sk/od-buduceho-leta-plati-zakaz-dieselov-v-parizi
www.startstop.sk/news/19135/zakaz-diesel...a-dialnici-v-nemecku
auto.sk/clanok/1352-nemecky-zakaz-diesel...o-ste-o-nom-nevedeli
auto.idnes.cz/essen-diesel-zakaz-0na-/au..._085254_automoto_fdv
europskenoviny.sk/2018/11/07/vyzva-pre-e...-dieslovych-motorov/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Peter Z.

Novy Multivan T6 a zakaz dieslov v Nemecku 30. lis 2018 09:52 #189441

Zdravím, není a jen tak nebude adekvátní náhrada naftového motoru pro dodávky, nemůžou zrušit vjezd nejmodernějším motorům. Staré nafťáky s euro 2-4 možná ano, ale Mulťák je hlavně pro Němce srdcovka a toto by nepřipustili. Troufnu si říct, že na cedulích zákazu vjezdu dieselům bude vyjímka pro Multivany :-) Z mého pohledu doporučuji koupit, já si libuju.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Novy Multivan T6 a zakaz dieslov v Nemecku 01. pro 2018 00:23 #189449

  • Peter Z
  • Avatar uživatele Peter Z Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 1
No konecne po 100 pozreti aj niekto reaguje :ohmy:
No problem je praveze vtom, ze nielen Euro2-4 ale aj Eueo5 a
pan Jürgen Resch povedal, ze ak nebude stacit ani Euro5 tak pojde aj dalej, a pojde zase na sud a zakaze aj Euro6 :silly:
Ono to fakt nie je sranda co tam v tom Nemecku vystrajaju. Ale podla mna takto radikalne by to riesit nemali aj ked argumenty su silne, merania dokazuju ako to je v skutocnosti s NO2 ale tak nech to riesia inak.
Nemci su rozhadani, jedny to chcu, na opacnej strane druha polovica to nechce...
Je to tam blaznovstvo.
Ja ak budem kupovat tak to bude Euro6D Temp ktora je uz merana metodikou WLTP ale aj tak v 2020 pride metodika RDE a povedia, ze ani WLTP nebolo realne merane a bum.... a cez Mnichov budem musiet kluckovat v 2021

Pre nemecky hovoriacich par odkazov:




Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Peter Z.

Novy Multivan T6 a zakaz dieslov v Nemecku 18. led 2020 17:06 #196101

Ja som sa rozhodoval v roku 2016, kedy bol na výber aj benzínový motor. Dovtedy som vždy mal iba benzínové autá a s motormi TSI som bol veľmi spokojný. 2,0 TSI som dobre poznal z Octavie RS ako aj Audi Q5. Ale nehodlal som sa zmieriť s viac ako 12 litrovou spotrebou, akú by mal benzínový Multivan. Preveroval som alternatívne možnosti pohonu, s prevádzkou na CNG by som bol ochotný sa zmieriť. Ale nikto podobnú prestavbu neponúkal. Takže napokon som sa aj ja, ako priaznivec benzínu rozhodol pre naftu.

Dnes, keď sa predáva už len T6.1 na výber už ani nie je a v ponuke sú iba naftové motory. A u všetkých väčších vozidiel ako sú dodávky anákladné autá dnes alternatíva k nafte ani neexistuje. Tak neostáva nič iné, len veriť, že v Bruseli bude mať aspoň niekto trochu rozumu a naftovým autám nezakážu vjazd temer všade.

Ak by som si mohol slobodne vybrať, aký pohon by som si v Multivane vybral, tak by som si vybral zase TDi, ale optimálne aj s hybridným pohonom s reálnym dojazdom cca 50 km. Na jazdy po meste by to krásne jazdilo na elektrinu (ten nafťák sa predsa len dlhšie zahrieva) a na jazdy mimo mesta by som jazdil na naftu. Po dobrých skúsenostiach s 1,4 TSI by som bol ochotný akceptovať aj ten v 110 kW verzii v kombinácii s hybridným pohonom.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.181 sekund

Login