Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 15. kvě 2024 06:58 #211089

takže zrejme najlepšie úplne nový motor, však? No, to bude palba..... moje nervy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 15. kvě 2024 07:02 #211090

Bohužel ano
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 15. kvě 2024 07:22 #211091

je na tomto fóre dovolené sprosto zahrešiť? :D No, mám sa na čo tešiť...
Díky moc. Rišo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 09. srp 2024 12:10 #211508

Dnes som doviezol auto do firmy RS EUROPE (repas motorov), tieto motory robia bežne, dokonca ich vložkujú (bloky dávajú na vložkovanie do rakúska). Holomotor nakomplet 4800 s DPH, vyhodenie a nahodenie motora 1000. V cene je aj kontrola a regenerácia DPF, záruka 18 mesiacov. Takže počkám si asi mesiac a hádam bude knečne kľud. Až bude auto doma, dám dorobiť prídavný chladič oleja a pravdepodobne to celé posadím na vzduch.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 24. srp 2024 20:59 #211549

Vložky do litinového bloku je hovadina, nevím který exot to vymyslel. Jestli myslíš, že je super, tak za mě určitě ne . Smysl to má pouze u motorů s hliníkovým blokem a nikasilem. U litinových bloků je lepší výbrus.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 26. srp 2024 16:41 #211551

Ale ak spravia vybrus, tak to v tej liatine zas vydrzi max 150k a koniec... v tych vlozkach by to malo zniest ovela viac. Je v tom velky rozdi3l ci sa vlozkuje hlinikovy alebo liatinovy blok? Nerozumiem tomu tak sa pytam, lebo mi to moc logiku nedava.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 26. srp 2024 21:39 #211552

Suché vložky se používají jako náhrada za nikasil, který nejde moc obnovit v hliníkových blokách, pokud je porušen. U litivových bloků je to novodobý vejmysl ( za mě blbost) aby nemuseli dávat výbrusový jiný písty. Tak tam nechaj ty původní a narvo tam nasucho vložky. Jestli myslíš, že je problém v tvrdosti materiálu- litina& vložka, tak si na omylu. Problém je vždy na opačný straně, to jest pístní kroužky. Ty se zapečou karbonem a pak vybrousí válec. A je vcelku jedno jestli je to litina či ocel. Vždy je to měkčí než kroužky, který to vybrousí. Dále je problém že u dvoulitrových motorů je stěna válců poměrně slabá takže když se ještě vybrousí o 2-3mm na vložku tak už tam zbyte šlupička a hlavně vložku tam nezle nijak zajistit což je problém, protože se může časem posunout či deformovat,….je tam jen nalisovaná na sucho.Dále tam dochází k horšímu odvodu tepla z válců, jelikož blok už není z jednoho materiálu ale ze dvou. Proto já bych to nechtěl ani zadarmo. Ale to je můj názor nikomu ho nenutím. A hlavně pokud neodstraníš příčinu a vyřešíš jen následky tak se to bude neustále opakovat.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: mototechna

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 26. srp 2024 21:58 #211553

Ještě jedna technická novinka. U nových motorů řady EVO je použito hliníkových bloků kvůli emisím .Díky nové technologiina výrobu bloků , kde do hliníkového bloku který se ohřeje a dovnitř se nastříká/nastřeluje vrstva rožhavené ocele , takže vznikne jakási taky ocelová vložka akorát je slitá s blokem takže tvoří jednolitou hmotu- slitinu. Po vychladnutí se ocelová vrstva vybrousí na požadovaný průměr a je to super. Hliníkový blok a uvnitř válců ocelová vrstva. Geniální. To umožnili nové technologie zpravování kovů a plně to nahradilo vrstvu nikasilu, která byla sice tvrdší, ale ráda se při větší tepelné zátěži loupala.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: mototechna

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 27. srp 2024 06:28 #211554

jo díky za info, už sa trochu orientujem. On mi práve nikasil do môjho motora (150kw) neodporúčal práve preto že sú tam vyššie teploty a na to mi záruku nedá lebo to bude robiť zlobu, preto vložky, ktoré sa prípadne po X-kilometroch dajú vymeniť. Doteraz som bol v tom že príčina sú nemeckí inžinieri a následok je blok bez vložiek. Ak sú príčinou piestne krúžky - on na tie továrenské dosť nadával, rozprával mi niečo o druhej a tretej generácii a že toto je už v podstate vyriešené. Som z toho voľajaký zmätený pán generál...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 27. srp 2024 12:39 #211555

T6 ka má ale litinový klok, nikasil se používá pouze u hliníkových bloků. Pokud dojde k zapečení pístních kroužků vyhobluje se to znovu a je vcelku jedno jaký tam budou kroužky i jaký materiál je použit na vložky.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: mototechna

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T6 BiTDi spotřeba oleje? Jaké jsou vaše zkušenosti 27. srp 2024 14:58 #211557

Aha díky za vysvetlenie, tak už tomu plusmínus rozumiem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.189 sekund

Login