Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Motor 146 kW s DSG, rozjezd s prodlevou a následnou prudkou akcelerací

Motor 146 kW s DSG, rozjezd s prodlevou a následnou prudkou akcelerací 02. lis 2019 21:23 #195093

  • mangrow
  • Avatar uživatele mangrow
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
Zdar vespolek,
chystám se objednat Multivan 6.1 a řeším motor. Podle recenze na webu auto.cz je problém u motoru 146 kW s divným rozjezdem.
www.auto.cz/volkswagen-multivan-2-0-tdi-...cni-nostalgie-130008

Konkrétně kapitola "Do křižovatek přískokem", tu doporučuju přečíst celou. Možná se ta kapitola zobrazí až po prokliknutí další kapitoly nebo odkazu "zobrazit celý článek".

Mám teď v kalkulaci 110 kW manuál a zvažoval jsem silnější 146 kW, který se dělá jen s DSG, případně 146 kW DSG 4Motion, nicméně informace v článku mě od toho 146 kW odrazují.

Nový model teď ještě prodejci nemají a podle slov jednoho z nich budou až v půlce listopadu.

Strávil jsem poměrně dost času prohledáváním webu, jestli tu informaci o podivných rozjezdech může někdo potvrdit/vyvrátit a na českém a anglickém webu jsem nic nenašel a německu bohužel tak dobře nevládnu.

Nesetkal jste se někdo s podobnou informací? Nečetli jste něco podobného u kolegů z Německa? Co byste dělali na mém místě?

Díky za názory,
M.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 146 kW s DSG, rozjezd s prodlevou a následnou prudkou akcelerací 03. lis 2019 07:44 #195099

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2821
  • Obdržená poděkování 174
  • Karma: 36
Zas tak hrozné to není, jde o to si na to zvyknout. Šlápnout na plyn napočítat 1,2 a auto se rozjede. :cheer: :cheer: Jak říkám dá se na to zvyknout. Tohle dělá i 150kW s DSG.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 146 kW s DSG, rozjezd s prodlevou a následnou prudkou akcelerací 05. lis 2019 19:56 #195146

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2550
  • Obdržená poděkování 134
  • Karma: 28
To je bohužel vlastnost dsg u téčka. V jiných autech koncernu jsem se s tím nesetkal.
Podobně se chová T5 103 i 132 kw i T6 110 a 150kw. Aspoň dle mých zkušeností.
Jde jen o to se s tim naučit.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 146 kW s DSG, rozjezd s prodlevou a následnou prudkou akcelerací 05. lis 2019 23:49 #195153

  • silvervan
  • Avatar uživatele silvervan
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 670
  • Obdržená poděkování 31
  • Karma: 4
Ano, jak píšou kluci, tohle dělá jen DSG u Tčka. Moc příjemné to není, musíš se s tím naučit zacházet, někdy to fakt pěkně cukne hlavou a řidiči kolem si určitě myslí, co je to za trotla :evil: Mě, co jsem měl skoro 14let Tiptronic, to chvíli trvalo. Vyzkoušej si to někde.
Jinak jestli se rozmýšlíš, ber určitě automat.
T5 Multivan 2,5 TDI 128kW Tiptronic - Německý plnokrevník ze stáje Comfortline edition
Eifelland Holiday 460TK 2001
Harley-Davidson Sportster XL1200C

TCCT - Transporterclub Caravan Team
A-team (Almara team)
Poslední úprava: 05. lis 2019 23:51 od silvervan.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Motor 146 kW s DSG, rozjezd s prodlevou a následnou prudkou akcelerací 12. lis 2019 22:17 #195212

  • Petr55
  • Avatar uživatele Petr55
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Karma: 0
Mám 6 150kW 4m s DSG, předtím jsem jezdil s manuálem a ano, asi by to mohlo být sladěný lépe, na druhou stranu rozhodně nemám pocit že bych jezdil "do křižovatek s přískokem", rozjíždím se v klidu a rozvážně jak se na správný busík patří :cheer:

Osobně bych v tom neviděl takový problém a rozhodně bych kvůli tomu neřešil motorizaci, kdybych si měl vybírat znovu vzal bych zase DSG...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.186 sekund

Login