Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Motor 110kw. Skúsenosti

Motor 110kw. Skúsenosti 15. kvě 2020 14:40 #197636

  • Duro103
  • Avatar uživatele Duro103 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Dobrý deň.
Prosím Vás aké máte skúsenosti s motorom 110kw. Aké sú rozdiely medzi 110kw a 103kw?

Ďakujem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 17. kvě 2020 07:51 #197655

  • Duro103
  • Avatar uživatele Duro103 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Zatiaľ dom zistil že 110kw má adblue.
Čo na to ten motor? Neškodí mu to?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 17. kvě 2020 20:08 #197667

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Ale v ktere genraci? 103kW byl podle me 2.0TDI v T5GP (tedy inovovany motor pro T5 - krom jineho s aferou dieselgate), nicmene velmi spolehlivy. 110kW se v te generaci nedelalo.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 17. kvě 2020 20:53 #197670

  • Duro103
  • Avatar uživatele Duro103 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Samozrejme že 103kw je v T5, a potom 110kw je v T6.
Chcem porovnať ich spoľahlivosť

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 26. zář 2020 16:40 #199343

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 5
Jen pro info pro další čtenáře... Já mám 110kw s adblue, najeto 122tis km a motor jako takový bez problému. Odešlo ale DPF - pravděpodobně buď kvůli EGR nebo snímači ohledně DPF...
Kámoš má stejnou 110kw, najeto 190tis km a motor bez problému, jen nedávno taky měnil EGR... Jinak i DPF a vše u něj šlape.
Obě jsou navíc chiplé :)
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 24. říj 2020 21:58 #199662

kawa

obě chiple ? to mě zajímá, kde jsi / jste nechaly dělat chip. Já mam cca 9 tis ujeto. jak se to rozjede nejde to špatně, ale něž se to rozjede je to také nemastné, neslané.
Chtěl jsem chip od ABT pač na nové auta dávají zaruku 3 roky. Ale kdo ví jak by to bylo při uplatnění. plus cena 2000 €. tak nevim jestli zajet někde za 1/5 ceny nebo dat toto.
Jak se s tím chová DSG ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Me2d_T6.1.

Motor 110kw. Skúsenosti 21. led 2021 13:13 #200787

  • Sisa6
  • Avatar uživatele Sisa6
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Mám 110 kw najeto něco lehce přes 200 tisíc a nic jsem na motoru neměnil, olej po 20ti tisících.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 22. led 2021 06:51 #200802

  • Murphy97
  • Avatar uživatele Murphy97
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • VW pozitivni
  • Příspěvky: 166
  • Obdržená poděkování 26
To rad slysim. Jen ten olej mam v planu delat po 15 tis.
VW T6.1 Multivan DSG 110kW
VW Golf VII DSG 85kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 23. led 2021 14:16 #200821

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 557
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Me2d:
Dva tisíce éček za chip je teda dost nářez. Určitě bych se ale obrátil na nějakého úpravce, který má na takovou úpravu povolení. U novějších aut se změna v SW dost často dá velice snadno poznat a mohl by být při emisích problém.
Burstner polointegrál 7,4 m - Fiat Ducato 2,3 103 kW
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW - prodáno
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF - prodáno
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od TK.

Motor 110kw. Skúsenosti 12. úno 2021 12:48 #201121

  • amogh
  • Avatar uživatele amogh
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Dostala se mi už z více míst informace o problémech 110kW s únikem vody. S tím, že se jedná o opakované závady související s dvojím vodním okruhem.

Přesněji toho moc nevím, přece jenom podobné vozy ještě hodně jezdí do autorizáků, kteří info nepustí a menší servisy tudíž ještě nemají dostatečné zkušenosti aby se dalo říci kde je zakopanej pes a jaká oprava a za kolik je dostatečná a definitivní.

Víte někdo něco víc?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 13. úno 2021 13:28 #201129

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Kamarád chodil do servisu kvůli problémům s mizející vodou, nakonec snad vyměněna hlava (na 100% si jistý nejdem). Nevím kam přesně jezdil, ale ochota řešit problém moc nebyla. Nakonec opraveno. Po těchto zkušenostech se s T6 rozloučil, a už má koupený Mercedes V.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG
Poděkovali: amogh

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mourek.

Motor 110kw. Skúsenosti 02. bře 2021 14:23 #201344

  • Sisa6
  • Avatar uživatele Sisa6
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Mohl bych tě poprosit jestli by si od kamaráda zjistil víc informací? Co teda tomu nakonec bylo? Jakou to mělo příčinu?
Dík za případné info

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 26. bře 2021 23:02 #201709

  • klubo
  • Avatar uživatele klubo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 371
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11
měl jsem 103 kw v GP a teď mám 110 kw T6.1, ale to co ten motor předvádí do cca 1900 otáček, to mi hlava nebere, to auto jako by se nemohlo rozjet a pak to kopne jak debil a letí to jak střela, to inženýři teda pěkně posrali, to 103 kw nedělala a jen tak mimochodem do srpna 2016 se Euro 5 motory tedy i 103 kw dávaly stále do užitkových verzí T6, tzn. T6 vyrobené cca do srpna 2016 a registrované jako užitkové (plechovky,"mixta", valníky) mají původní (lepší) motory z GP (mj. bez adblue), proto přemýšlím, že nějakou takovou "plechovku" koupím a nechám si ji jako druhé auto
T6.1 Caravelle 2021
T6 TSI plechovka 2019
ex T6 Kombi 2016
ex T5 GP Kombi 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 27. bře 2021 09:57 #201712

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Jestli mas DSG prevodovku, tak to nedela motor ale prevodovka. Upravu tohoto chovani tady umi nekdo udelat pres SW DSG.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 27. bře 2021 10:20 #201713

  • klubo
  • Avatar uživatele klubo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 371
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11
mám manuál a mám už tu nejnovější evoluci - kód motoru DNAA
T6.1 Caravelle 2021
T6 TSI plechovka 2019
ex T6 Kombi 2016
ex T5 GP Kombi 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od klubo.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.208 sekund

Login