Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Motor 110kw. Skúsenosti

Motor 110kw. Skúsenosti 14. kvě 2021 16:53 #202223

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
Pro: Me2d_T6.1

Já mám soft od www.profituning-praha.cz což je česká pobočka www.profituning.sk
Dělal mi tam ladění T5 tenkrát, pak BMW i T6. Švára s chipem už koupil, nechal ho pro jistotu jen zkontrolovat jestli to není prasečina a bylo to OK.
Záruka - no, když je soft udělaný dobře tak se nepřepíše jedno písmenko a po přehrání série nazpět to autorizák jakoby nepozná.
Jediné co by jim mohlo smrdět je počet flashů jednotky...
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od kawa.

Motor 110kw. Skúsenosti 18. říj 2021 09:39 #203971

T6 110 kw s úpravou Wolfsburk 140kw

Jezdí zde již dost aut s nájezdem kolem 300 tis, bez zásahu do motorové jednotky - viz inzerce...

Firemní vozy v AT s motory 110kw mají běžně přez 200tis bez zásahu do motorové jednotky - Originál servis.

Pokud je u motoru ůnik vody, tak je to převážně EGR na 80%, ale pozor! Když měnit, tak pouze za originál, ne Repase a repliky (ty jsou tak na 20 tis, Egr se sekne a poblbne soft a přestane jet! Pak propouští více sazí než by měl a zalepí DPF a Katalizátor, zkrat v elektronice Egru následně vybije baterii a diagnostika hlásí pokaždé jinou závadu!! Neví co se děje..)
Originál stojí momentálně kolem 12-14 tis, Repase cca 7 tis... práce na výměně kolem 5 tis.. To není zase tak markantní rozdíl u takového auta..
Dalších 20% je to vodou chlazený Intercooler, ale tato informace se ke mě dostala jen asi 2x....
Dokonce se i stalo že byla jen unavená sponka u nádržky na kapalinu...

Koncept motoru 110 kw je cca hodně podobnej jako u 103 kw, ale prošel úpravami na pístech z jiného materiálu ale pístní kroužky zůstaly stejné (písty jsou jiné oproti 103 kw u T5 i oproti 132 kw- T5 nebo 150 kw u T6)
110 kw má větší turbo.
Větší EGR
Větší a vodou chlazený Intercooler
AD Blue
Spodek motoru , jako klika a uložení kliky jsou stále stejné , až na pár drobností - úchytů, vývodů na bloku ... To však dle ETKY nezjistím jestli je třeba použit jiný materiál.
Kompletně přepracovaná hlava motoru (kod 04L), ta je stejná pro všechny modely T6 od asi 66kw po 150kw.


Když je rozumnej řidič, jezdí auto jak má...
Závěrem - Měl by to být ještě slušný motor.. ale to se ukáže až časem, zatím jich moc s velkým nájezdem není, když se ohlídají výměny olejů a včasná výměna EGRu, nebude s tímto motorem problém..

Čerpal jsem z osobích recenzí na servisech VW, recenzí na forech, a dle originál katalogů náhradních dílů ETKA od VW s možností zaměnitelnosti dílů k dalším modelům..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 19. říj 2021 17:17 #203981

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1469
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 140
Z popisu co vypada na celkem povedeny motor.. az na to Adblue, ktere az dojde, tak to nepojede..
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 19. říj 2021 18:30 #203983

S tím bych si nedělal hlavu, novější auto již bez AD Blue nekoupíte, a ten nedostatek se hlásí pouze u nás v CZ (Babiš přestal vyrábět) ale za hranicemi ten problém nenastane.
Tak se bude dovážet k nám a asi bude dražší - to ale při 10l / 8000km nám provoz moc nezdraží…

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 19. říj 2021 20:20 #203985

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 13
Místo do pisoáru to pustíš do nádrže AD blue. Dvě mouchy jednou ranou :-)
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 23. říj 2021 19:05 #204015

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
Dotaz na Pavelkubi k té velikosti turb - 110kw má větší turbo, než jaká verze? Protože 110kw má GTD1446V - hrozně malinké turbo ale s bilet kolem... :)
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od kawa.

Motor 110kw. Skúsenosti 23. říj 2021 21:17 #204018

Čerpáno z VW … mělo by však min. dodávat více vzduchu, kvůli normě euro 6.
A však při pohledu na rozdíly mezi Turby pro 103kw a 110kw , není zrovna patrný… možná vstup a výstup pro hadice…
Co je bilet?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 24. říj 2021 09:47 #204020

Jen tak na okraj, dá se jezdit i bez AdBlue, stačí aby se softwarově vyřadil…

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 25. říj 2021 17:21 #204035

Motoru to nemá jak škodit, AdBlue se vstřikuje až do katalyzátoru, tzn. až za motor…
Motor pojede i bez AdBlue , když v jednotce poupravíte data…

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 22. pro 2021 19:23 #204618

Dobrý den,
Mám nově T6 se 2,0tdi 110kw. Prosím o radu, začala se mi ztrácet voda z nádržky a ta se následně tlakuje. Našel jsem na víčku oleje bílou jakousi
vazelínu. Nevíte o někom, kdo by mi dokázal pomoct s vyřešením opravy v okrese Benešov nebo Tábor? Rád bych nechal vše opravit tak jak se
má a aby to bylo pro motor OK.
moc děkuji za pomoc, hezký advent všem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 22. pro 2021 23:20 #204623

  • Krejča
  • Avatar uživatele Krejča
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 102
  • Obdržená poděkování 13
No to vypadá na těsnění pod hlavou. A ta "vazelína" směs vody a oleje - emulze. Co nejdřív to řeš. Nechal bych nejen vyměnit těsnění pod hlavou, ale i překontrolovat rovinnatost hlavy, ať to za chvíli neděláš znovu.
VW Caravelle T5 Long 1,9 TDI 75kW, chip na 103kW/345Nm, r.v.2006, 235/55 R18
Vw Multivan T5 BiTdi 132kW 4x4, r.v.2011, 245/45R19-275/40 R19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 23. pro 2021 04:13 #204624

Bohužel přesně tak..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Motor 110kw. Skúsenosti 23. pro 2021 18:15 #204632

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3096
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 215

Petr1977 napsal: Dobrý den,
Mám nově T6 se 2,0tdi 110kw. Prosím o radu, začala se mi ztrácet voda z nádržky a ta se následně tlakuje. Našel jsem na víčku oleje bílou jakousi
vazelínu. Nevíte o někom, kdo by mi dokázal pomoct s vyřešením opravy v okrese Benešov nebo Tábor? Rád bych nechal vše opravit tak jak se
má a aby to bylo pro motor OK.
moc děkuji za pomoc, hezký advent všem.

Co to je za rok výroby a kolik má najeto?
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.236 sekund

Login