Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Hodně ojetá T6

Hodně ojetá T6 03. led 2021 14:22 #200554

  • petan_11
  • Avatar uživatele petan_11 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, zvažuju že bych koupil mladej (2017) Multivan 2.0 TDI 150 kw 4x4 DSG dovoz Německo. Je u toho poměrně přesná servisní historie, včetně jedné výměny DSG. Auto má najeto 250 tis a je za poměrně zajímavou cenu, takže přemýšlím, že bych do toho šel s tím, že první co bych tady chtěl nechat udělat je kompletní diagnostika DSG i motoru aby se zjistilo v jakém stavu jsou a co ještě snesou a podle toho se rozumně rozhodlo, kolik do toho vrazit peněz abych se nemusel bát, že se to auto za měsíc zastaví. Sehnal bych tady tip na někoho v okolí Kladna, nebo Berouna, kdo by to zvládnou komplet a nemusel bych řešit zvlášť převodovku a zvlášť motor? Auto zatím není v CZ, takže akce by se dal plánovat cca na konec ledna.
Dlóóóuhýýýýý a vysokýýýý T5 Transportér 4x4 Synchro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hodně ojetá T6 13. led 2021 19:39 #200690

Aby si něco zjistil , musel by si motor i převodovku rozebrat, což je samo blbost. Takže stav zvenku těžko zjistíš a stejně jistotu nikdy nemáš. Může to najet klidně 400t ale taky ti může motor po 10tkm kleknout. Stačí se podívat do databáze jiných 150kw multivanů a každý druhý má vyměněnej motor. A ani 7q DSG není bezporuchové a proto bylo taky už jednou dělaný. Takže bych nákup zvážil jestli to stojí za to riziko.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hodně ojetá T6 13. led 2021 20:36 #200691

  • eviz
  • Avatar uživatele eviz
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 630
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 44
Cituji: jiných 150kw multivanů a každý druhý má vyměněnej motor.
A to zase povídala která paní v kterém obchodě?
Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hodně ojetá T6 13. led 2021 22:55 #200698

Paní z obchodu s ojetými auty mobile.de nebo forum motortalk.de.V čr stačí dělat v autorizáku a vidite, který motory se mění na záruku a který téměř ne.Označení ATM je docela častý ve spojení s T6 bitdi. Pokud jsem někoho urazil, že jsem nazval tento motor ne zcela spolehlivým tak se omlouvám. Ale je to jednoduchá rovnice : 150 kw - 2,5t váha - 40tkm interval = ???
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hodně ojetá T6 13. led 2021 23:42 #200700

Stačí vyhledat
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hodně ojetá T6 14. led 2021 05:25 #200702

  • petan_11
  • Avatar uživatele petan_11 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
No já to vnímám tak, že je to samozřejmě sázka do loterie, resp. risk, pokud bych od toho auta očekával, že bude bez investic. Ale to já neočekávám. Vnímám to tak, že jsou 150 Kw motory o něco spolehlivější než 132 Kw motory, ale furt to není to co bylo kdysi v T4. U DSG je indikovaný hučení spojky zřejmě, to chci nechat udělat primárně s motorem se uvidí jak bude startovat v zimě, jak často regenerovat a kolik bude žrát oleje. První majitel měnil olej často v autorizáku a jezdil hodně dlouhý štreky po Evropě, takže předpokládám, že to nebude zhuntovaný studenejma startama do plnejch. Na diagnostiku bych to asi odvzl ke klukúm do Power Tecu v Tuchlovicích a když se ukáže je potřeba něco udělat, tak se to prostě udělá. Tématem příspěvku nebylo ptát se jestli koupit, ale kdo chce případně práci :-). Je to po záruce, takže Klokočkovi nutně jezdit nemusím a je mi fuk, když budu kamarádům odpovídat že mám najeto u čtyřletýho auta 300 a oni budou zvedat obočí a v duchu si říkat, že je auto po smrti.
Dlóóóuhýýýýý a vysokýýýý T5 Transportér 4x4 Synchro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hodně ojetá T6 14. led 2021 08:04 #200703

Naprostý souhlas ve všem. Ano 150kw je méně poruchová než 132lw, ale ..... Řekl bych že ktomu přistupuješ racionálně a uvědomuješ si všechna ůskalí, takže nezbývá. než popřát hodně štěstí při výběru. Hlavně ať ti to kluci z Powertechu nečipují, to bys to pohřbil hned.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hodně ojetá T6 14. led 2021 08:13 #200704

  • petan_11
  • Avatar uživatele petan_11 Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0
Čip rozhodně neplánuju/nepotřebuju, to tak maximálně kdyby dokázali ze 150Kw udělat 110 Kw verzi :-)
Dlóóóuhýýýýý a vysokýýýý T5 Transportér 4x4 Synchro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Hodně ojetá T6 14. led 2021 14:59 #200709

Nech to tak jak to je. Olej po 10tkm, žádný honění čí přetěžování, vždy dochlazovat a třeba dáš půl míle bez trablů. Ale Dpfko a erg tě časem asi stejně nemine.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.380 sekund

Login