Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 01. pro 2022 23:47 #207885

  • Aldaliny
  • Avatar uživatele Aldaliny Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 2
Ahoj.
Jdu pro rady...
Kde a jak koupit nový motor, Možná se nebráním ani koupi celku se vším...
A mít jeden v autě a druhý poslat na repas + vymyslet tuning ať ten krám víc vydrží....
Když se mění motor , musí se to nějak zanést do TP?
Lze a je reálná výměna za slabší motorizaci? A bylo by to k něčemu?
Nebo jsem našel někoho v NOvém Jičíně co nabízí repas půl motory... Je to schůdná cesta?
Co všechno u toho vyměnit? Je v celku jisté , že pujde DPF pryč už ted je ko, regenerace se už nespustí... ani diagnostikou (je tam 50g)
Dvouhmotu asi taky preventivně, egr je sice nový cca 2 měsíce ale když to žralo olej tak bude asi taky v dupě?
Když se v tom budu hrabat , řešil někdo doladění DSG ať tak strašlivě nepodtáčí ten motor?
A rada , kam chodíte na díly?
Jaký olej používáte? Jak předcházet tomuto stavu , fungují nějaká aditiva a kouzelné vody? :-) Olej jsem měnil co 15000...Někdy i co 10 000...poslední měsíc neměním jen dolévám.... :-( A nervy mám v kýblu....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 07:56 #207888

Žádná zázračná vodička neexistuje.
Repase bych nebral ani náhodou.
Výměna motoru se nikam nezapisuje , jiný typ tam nedáš legálně ani náhodou a asi by si si moc nepomohl.
Cena nového motoru je někde 180-190t. Kamarád jde teď v záruce na komplet výměnu a akce u Vw je to za 350tkč. Motor+turbo+DPF+přísl. To nedáš.
DSG soft se už běžně upravuje, aby nedělal tyhle prasečiny. Dělá to místní člen. Màm to taky udělaný.
Ten olej určitě 5w-30 a výměny 10tkm, a doporučuji chladič oleje.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k
Poděkovali: Aldaliny

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 08:07 #207890

  • Aldaliny
  • Avatar uživatele Aldaliny Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 2
Hele a tušíš kolik procentuálně nás je s bitdi s takovými trably?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 08:11 #207891

Řekl bych že procentuálně všichni. Dřív nebo později to přijde. Pokud to jezdí óbr štreky tak to dá o 400tkm ale jinak je 200tkm hranice.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 08:17 #207892

  • Aldaliny
  • Avatar uživatele Aldaliny Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 2
A to se bere jako normální stav? Vůbec nevím co ted s tím.... repase proč nebrat?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 08:55 #207893

Je to normální stav. Tak je to vymyšleno a vyrobeno. Auta se dělaj na 200tkm. Musíš se s tím smířit.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 09:13 #207894

  • Aldaliny
  • Avatar uživatele Aldaliny Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 92
  • Obdržená poděkování 2
Tak co stim ? Proč ne repas?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 10:23 #207896

Pokud chceš repas udělat pořádně tak to bude stejná cena jako za nový motor.
Vačky v hlavě běhaj přímo v hliníku. Takže nová hlava. Klika je utahaná tím podtáčením. Přebrus je riziko. Všechny přebrus díly neorigo. Ojnice ůnava materiálu + ovalita, vyvažováky v bloku, atd…
Takže repas stylem přebrousíme kliku a dáme nový neorigo písty a ono to bude fungovat za mě ne.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 10:26 #207897

A biturbo do T6 nejde repasovat a nový asi 90tkč.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 02. pro 2022 22:04 #207907

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
No tak to je hruza, to jsme si delali nadeje, ze T6 bude lepsi nez ty T5 biturba..
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 03. pro 2022 07:30 #207910

T6 je určitě lepší, hlavně pro peněženku. Rychleji ji vyprázdní. Ceny dílů jsou totiž dvojnásobné.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 03. pro 2022 14:45 #207912

A co tihle poláci? cfca.cz/ . Má s nimi někdo nějakou zušenost? Vím,že se ty webovské stránky týkají motorů T5,ale možná dělají i T6.

Nechce se mi věřit že by to bylo až tak špatné.Znáte tuhle videorecenzi? První část až do minuty 15 je sice reklama na Californii,
ale od minuty 15 popisuje jak ve VW vylepšili nový motor (od ledna 2021),aby se problémy se spotřebou oleje neopakovaly.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 03. pro 2022 19:25 #207916

Tak pochybuji že něco vylepšili, když už model T6 konči a v roce 23 by už měl být model s fordem. Už se to tu psalo, že vylepšeny motory evo se ani do T6 nedávaj. Jedině motory evo, který by měli mít písty z ocelovou vložkou by měli mít lepší emise i menší spotřebu oleje díky menší roztažnosti pístů.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 04. pro 2022 08:34 #207922

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1983
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 198
Otazka je, kolik lidi tu ma T6(.1) 2021/1+ aby se to dalo hodnotit, jestli dane upravy umisteni DPF, EGR a SCR opravdu vedli ke zlepseni, nebo je to jen dalsi experiment na zakaznikach.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

t6 2.0 BITDI 150kw DSG 4motion, 140 000 km= k.o. 06. pro 2022 21:46 #207941

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3150
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 227
Na hodnocení novych motorů DNAA a DMZA je ještě brzo.
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.175 sekund

Login