Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Ruční řízení vs multifunkční volant

Ruční řízení vs multifunkční volant 14. zář 2017 12:04 #179784

  • marcany
  • Avatar uživatele marcany
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 31
  • Karma: 0
Čau kluci a holky,
mám čerstvě T6 (Kombi 2,0 TDI DSG 110 kw), jsem vozičkář, auto mám tedy upraveno na ruční řízení.
Mám multifunkční volant a adaptivní tempomat. Ruční plyn je vyřešen elektronickým kroužkem nad volantem. Problém je, že pro zapojení ručního plynu je potřeba ve volantu jeden volný pin kromě kostry. U většiny aut tam volný drátek je, nebo se objedná naviják pod volantem s kontakty pro vyhřívání volantu, a plyn se napojí místo vyhřívání. Bohužel u VW volantu žádný volný drát neni, vyhřívaný volant (dle zdělení VW) na T6 neni. Takže abych mohl vůbec jezdit mám odpojen tempomat a místo něho napojen plyn. Což je blbý protože věc, kterou jsem zaplatil mi nefunguje.
Prodejce (Porsche Praha Smíchov) mi nedokázal pomoc, dotázali se p. Němce ze zastoupení, ten s tím v podstatě nechce mít nic společného. Ptal jsem se na Jarově jak tam dostat drátek, nevěděli...
Chtěl bych se tedy zeptat zda vás něco nenapadne.
Další možnost je, že se firma co ruční řízení instaluje obrátí na německé VW, ale obávám se, že to bude běh na dlouhou trať.
Přikládám ilustrační obrázek ručního řízení.
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.165 sekund

Login