Zde na fóru je několik paralelních vláken o přihřevu motoru na T5 a to podle toho jaký konkrétní problém uživatel zrovna řešil. V některých vláknech je zmíněna i možnost/potřeba příhřev manuálně vypnout. V dalších vláknech je potom diskuze o přestavbách příhřevu na nezávislé topení s různými možnostmi ovládání.
Zakládám toto vlákno samostatně, protože žádné z předchozích není přímo věnováno vypínání příhřevu.
Vlastním T5 s příhřevem s dodělávaným ovládáním na nezávislé topení. Pro potřebu manuálně vypnout příhřev kvůli krátkým trasám, kdy příhřev víc trpí než přináší užitku, jsem vymyslel trochu sofistikovanější řešení, než jen vypínač.
Myšlenka je: Nepřijít o možnost vytopit si interiér přes dodělávané nezávislé topení, když náhodou zapomenu přepnout vypínač příhřevu zpět ... viz PDF níže.
Neberte to prosím jako výdělečnou činnost, je to taková "charita" pro clubáky ... na tomto určitě nezbohatnu
Podle přiloženého návodu si standardně zručný jedinec se základními znalostmi elektroinstalace poradí sám, a to jak s výrobou tak i se zapojením. V případě zájmu jsem schopen káblík dodat a po dohodě i zapojit. Pro "nedočkavce" jsem schopen snad něco vyrobit i na Safari :-k
V řešení je i další varianta vypínání příhřevu pro krabice s originálním teplovodním nezávislým topením, kde je jiné zapojení - jsou jinak pojistky + druhá baterie pod sedadlem řidiče ... comming soon D:_)11