Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Multivan T5 GP nezávislé topení

Multivan T5 GP nezávislé topení 07. úno 2019 19:05 #190490

Pokud schanis plastové vedení vzduchu tak to si vytáhne z Etky i bez VIN auta...
Nebo co konkrétně řešíš?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan T5 GP nezávislé topení 15. srp 2019 13:19 #193905

  • draug
  • Avatar uživatele draug
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0

rstd napsal: Já jsem to prepojil a vše mi běží na tu co je pod sedlem
Ono celé topení je nesmysl auto to nevytopí motor to neohreje jen tobě bude trošku teplo když přijdeš do auta
Na tu baterii jsou napojeny zásuvky co jsou vzadu ve voze


Zdravím, rovněž řeším problém z které baterie mi vlastně běží origo horkovzduch. Při odpojení startovací baterie se vypnou hodiny ve stropě. Jestli je to jak psal rstd, že vetrák běží na startovací baterii a samotný bufík na baterii pod sedadlem, tak je to celkem nešikovné a rovněž bych to rád předělal na podsedadlovku. Uměl bys prosím poradit jak je to s regulací otáček ventilátoru, když zapneš bufík na nekonečno. Zajímá mě jestli je v tom nějaký fígl v zapojení nebo jen jednoduše natáhnu napájecí kabely z baterie pod sedadlem a vse bude fungovat tak jak má. Poradil bys prosím kudy je nejvhodnější tahnout kabeláž (hozem po sloupkách a stropem a nebo pod podlážkou?
Dík

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Multivan T5 GP nezávislé topení 15. srp 2019 17:42 #193908

O prázdninách mi klekla startovací baterka, tak jsem ji na čas nahradil tou z NT.
Než jsem sehnal novou, tak jsem zkoušel NT nahodit a nefungovalo ani v modu
větrání. Za mne je to tak, že startovací baterka živí mozek (hodiny), webasto a ventilátory
jsou napájeny z druhé baterie.
VW multivan T5 132kW 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.163 sekund

Login