Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T5 - příhřev motoru

T5 - příhřev motoru 06. lis 2011 21:08 #82825

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 15

mudd napsal: funkce topení lze spolehlivě zjistit thermo testem, včetně čerpadla, počet startů, hodin provozu atd.

Tak mě naveď,mám soft,návod odsud http://www.techwebasto.com/heater_thermo_test.htm a dál nevím.
A kde seženu k line adaptér?
Stačí kkl kabel nebo musí být hex nebo nějaký zcela jiný?
Připojí se to přímo na bufík nebo normálně na auto?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 07. lis 2011 13:38 #82859

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 85
  • Obdržená poděkování 1
Stačí na to kkl kabel, na pin16 se zapojí + na pin4 kostra a tím je napájen. Pin7 je samotný k-line, který se zapojí na diag. kablík od Webasta. Ten by měl být žlutý, u starších topení bez CAN je veden z pin2 (6pin konektor z Webasta) u novějších a CANových, tedy i u mne z pin1. Protože příhřev ovládám dálkovým, nemusel jsem až k topení, jelikož přijímač který mám pod sedačkou je na pin1 zapojen. Podotýkám, že mám Webasto TT Z/C a u ostatních typů se to může lišit. Po spuštění thermo testu nastavíš W-bus a mělo by to komunikovat.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 07. lis 2011 17:59 #82873

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 15
Nechápu,jak aplikovat to,co uvádíš.
Přepinovat hardwareově KKL co mám pro VAG?
Nebo softwareově nastavit někde něco? Co kde jak v čem? :)

Když to čtu znova,tak asi doporučuješ se jen na kabel napíchnout,ale jak to provádíš? Máš na to protikus "samici" jako je v autě,neumím si představit,jak ten KKL napíchnu nedesktruktivním způsobem.¨

Nebo doporučuješ si pořídit KKL jen pro bufík upravit? To by dávalo smysl,kdykoliv snadno pak dělat test...
Já mám v roce 03 Thermotop C a nevím,zda je CAN nebo není. To lze poznat jak,štítek na dveřích mám,je to tam uvedeno?

Ještě nemáš plánky těch patic,jak KKL kabelu tak patice na webastu,nebo jsou čísla čitelná přímo na těch paticích a dle toho poznám pin č 6 atd...
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 08. lis 2011 13:55 #82947

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 85
  • Obdržená poděkování 1
Takže ještě jednou (taky mi to trvalo, než jsem to pochopil :) ) Do kabelu samozřejmě zasahovat nebudeš. Na koncovku si buď seženeš jak píšeš protikus samici (jako je v autě) a použiješ z ní příslušné dráty, nebo stačí koupit tři konektory na pin pro kkl kabel (běžně v elektru) + dráty. Piny jsou v každé patici číslovány. Pokud máš v autě origo hodiny ovládající příhřev, je to s největší pravděpodobností CAN. Kabel by měl jít zapojit i přes hodiny (ještě jsem nezkoušel), protože by měli dávat pracovní signál na stejný pin webasta jako přijímač dálkového.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 17. lis 2011 20:18 #83494

  • medak
  • Avatar uživatele medak
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj všichni, prosím o rady. Pokoušel jsem se namontovat ovládání příhřevu motoru hodinkami webasto, tak, jak bylo ve fóru popsáno. Ačkoliv se povedlo namontovat, bufík běží jen několik minut a pak se vypne. Moc se neorientuju v tom zkraceným návodu, ale objeví hláška na hodinkách "F - -" a nevím co s tím. Na diagnostice se udajně hlási chyba zkrat na kostru u ventilátoru čerstvého vzduchu (neviděl jsem to, tak jen co si pamatuju po telefonu)

Protože jsem nevěděl jestli příčina neni mechanická, tak je topení venku a rozebtané. vše se tváří jako nepoškozené a ventilátor po napojení na elektriku jede krásně. Co mě zaráží je komora hořáku. Na dně je spečená toková vrstva čehosi .. a nevím jestli tam byla třeba jakási keramická vložka nebo to je poze ze spalin. víc je vidět na fotce. Máte s tím někdo zkušenost?

[attachment=1:yw9asqv4]<!-- ia1 -->P1250401.JPG<!-- ia1 -->[/attachment:yw9asqv4]
[attachment=0:yw9asqv4]<!-- ia0 -->P1250402.JPG<!-- ia0 -->[/attachment:yw9asqv4]
VW Multivan T5 UNITED
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 17. lis 2011 22:52 #83501

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
Ahoj, já měl špatnou žhavící svíčku, tedy psalo to že je nevěrohodný signál, po demontáži jsem zjistil, že je utopená taky ve vrstvě karbonu. To na dně je v podstatě jakýsi výparník nafty, dalo by se říct že je to jemná drátěnka třeba orientačně. Tak jsem neváhal a koupil celý ten hořák i se svíčkou nový, celé to co máš na druhý fotce, sesadil a bufík běží jak nový, a vůbec nezakouří, takže to že běží poznám jen že ho slyším, a že se auto ohřeje :lol: Ale je divný že tobě to píše ten ventilátor... abys neměl špatnou ještě řídící jednotku :-k Těžko říct, třeba někdo má další zkušenost
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 18. lis 2011 10:29 #83506

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 85
  • Obdržená poděkování 1
Já jsem svíčku vyndal, komoru mechanicky vyčistil, spodek kde je ta drátěnka opatrně oškrábal, vše vyfoukal kompresorem a příhřev blafe jako novej bez smradu.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 18. lis 2011 15:17 #83511

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
To se na té původní komoře také chystám udělat, že ji budu mít na střídačku, ale nechtěl jsem riskovat, auto bylo nepojízdný (bez vody) a tak jsem vyměnil kus za kus, v deset večer sestaveno a v 7ráno odjezd ;)
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 18. lis 2011 15:22 #83512

  • medak
  • Avatar uživatele medak
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 22
  • Obdržená poděkování 0
A ta drátěnka, kterou popisujete, tam zůstane, nebo se zcela vydrolí, a přesto to může fungovat ??
VW Multivan T5 UNITED

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 18. lis 2011 15:30 #83513

  • kawa
  • Avatar uživatele kawa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 710
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
Ta drátěnka by měla fungovat jako výparník nafty, takže ta tam nejspíš musí zůstat ;)
Transporter T5 - 2,5TDI 96kW + pár věcí + ProfiTuning soft (267hp, 576Nm) (ex)
Transporter T6 - 2,0TDI 110kw + ProfiTuning soft na full
BMW 535D - 400hp, 840Nm
Sprint project - Felicia 1,6 :D GaragePower racing team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 18. lis 2011 16:52 #83523

  • mudd
  • Avatar uživatele mudd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 85
  • Obdržená poděkování 1
Jo jo, nafta je hnána čerpadlem a vzduchem ventilátoru přes tuhle drátěnku, a tím vytváří mlhu - zápalnou směs, nebo tak nějak to je, takže tam musí být.
VW T5 2,5TDI 96kW 2003

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 18. lis 2011 19:36 #83535

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 15
to sítko/drátěnka je v případě zanesení nebo poničení příčinou,proč bufík dýmí,špatně topí nebo se vypíná. Jednoduše špatně hoří.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 03. úno 2012 21:02 #89918

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW Autor tématu
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 37
na svém vwoze (a zřejmě nejsem sám) jsem vypozoroval,že:
-nastartuju > do půl minutky odjíždím > příhřev se nezapne až k přihřívání,někdy je slyšet motorek,někdy ne.
-nastartuju > nechám běžet 2-3 minutky > příhřev naběhne, pěkně pod autem začne hučet a motor přihřívá.

Jsou to identické situace ted v zimě...ráno před domem nebo večer když odjíždím z práce.Netuším proč tomu tak je...ale nejsem s tímhle poznatkem sám :-k

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 03. úno 2012 21:15 #89925

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 15
Já natočím motor a prakticky vzápětí startuje bufík
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - příhřev motoru 03. úno 2012 21:49 #89950

  • Kamca
  • Avatar uživatele Kamca
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 524
  • Obdržená poděkování 2
já zase ještě nenastartuji a už mi běží bufík :D :D :D :D
132kW BiTDI 4 motion,DYNAUDIO,W ebasto,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.243 sekund

Login