Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 20:57 #85731

  • TDIchip
  • Avatar uživatele TDIchip
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Ahoj všem,
už dlouho se řeší předělávání příhřevu motoru - bufíka na nezávislé topení. Máme definitivní řešení pro všechny a za přijatelnou cenu :)

Nabízím "krabičku" která zařídí to, že za pomocí originálního dálkového ovládání k nezávislému topení (VW) můžete ovládat příhřev motoru a tím si vytopit auto jako kdyby to bylo originál dálkově ovládané nezávislé topení :)

S bufíkem se samořejmě zapne i topení a tím zajistí oběh vzduchu - v případě vybavení vozu automatickou klimatizací (klimatronik). Verzi pro manuálně ovládané topení vyvíjíme (více info přes sz).

Jako bonus je možnost přepnutí na letní režim, kdy zase zapnutím auto naopak "vyvětráte".

Dálkové ovládání a modul dálkového ovládání si musí každý sehnat sám, ten není součástí dodávky. Cena není vysoká, samostatné je bez této krabičky nepoužitelné. Soudruzi úmyslně zakázali komunikaci a tím i možnost domontování do vozu dodatečně, takže na vrakáčích to nikdo nechce ...

Cena zařízení je 2.400 Kč a montáž je velmi jednoduchá.

edit:
Cena modulu DO, DO, antény a kablíku je 4.200 Kč.
Montáž provádíme za 3.400 Kč.

Celé to tedy vyjde na 10.000 Kč (bez DPH - možno daňový doklad)

Pokud se jedná o mechanicky ovládané topení je cena +2.000 Kč neboť je nutná instalace další ovládací elektroniky.

Množí se různorodé dotazy tak odpověď shrnu:
Tento interface pouze umožňuje zapnutí / vypnutí příhřevu tak, jako by to bylo originální nezávislé topení ovládané originálním dálkovým ovladačem. Doba sepnutí je nastavitelná až na 60 minut (pokud je vozidlo vybavené hodinkami - lze čas ovládat přímo na nich). Nelze ovládat žádným jiným tlačítkem. Při montáži samozřejmě není nutné stříhat žádné originální kabely ani nebudou po montáži v žádné jednotce chyby. Vše bude jako originál. Dálkové ovládání lze přikódovat přes diagnostiku a také jej lze diagnostikovat jako by bylo od výroby.

Sorry za vytvoření tohoto tématu separé, ale chci aby to bylo jasné hned a nemusel se každý probírat spoustou příspěvků.

Postupujeme ve vývoji:

ovládací interface se zapínáním topení tlačítkem - lze tedy topení zapnout a opětovne vypnout (musíš dojít do auta), možnost připojení ovladače jako nyní
v testování a dostupný cca za měsíc

GSM verze - již bez ovladače s dalšími funkcemi jako je alarm, sledování pozice auta, spouštění dalších 2 spotřebičů pomocí mobilu
v testování a dostupná tak 2-3 měsíce
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1
Poslední úprava: 04. led 2013 19:42 od TDIchip.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:18 #85736

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1575
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: 0
A mi to zcela jasné není.

Vypadá to,že je potřeba vysílač příjmač a ještě nějakou jednotku,ano?
Dodáš za 2000kč jednotku a montáž přijmače i jednotky v ceně?
Nebo kolik je cena za montáž?
A nemáš čísla dílů VW vysílače a příjmače?
Musí to být originál VW nebo ta tvá jednotka podporuje cokoliv?
Tedy i tlačítko ON/OFF za 10kč?
Nebo GSM přijmač,jehož vysílačem je každý GSM mobil?
A může být přijmač a vysílač s displayem a hodinami s časováním třeba od webasta/eberspacheru?
A může být termostat na kabel,co měří teplotu v kabině a spíná dle teploty nastavené reostatem na tom kabelu?
A může být kombinace termostat + tlačítko+ dálka,nebo to má omezený počet vstupů a výstupů?
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:24 #85737

  • TDIchip
  • Avatar uživatele TDIchip
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Potřebuješ náš "interface" jak to můžeme nazvat, pak originál VW dálkové ovládání a modul dálkového ovládání.

Ikdyž do auta domontuješ DO s jednotkou, soudruzi to vymysleli tak, že to prostě nebude fungovat.

Já dodám za 2.400 Kč tento interface který umožní komunikaci DO s autem.

Typ DO a modulu je T90 nebo T91 - s nápisy koncernu, ne Webasto, VW čísla v tuto chvíli nemám.

GSM verze je ve vývoji.

Jediné možné ovládání této verze je přes DO. Nastavit lze akorát režim léto / zima (větrání / topení) a dobu sepnutí.
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1
Poslední úprava: 22. led 2012 22:58 od TDIchip.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:29 #85738

  • tomato1985
  • Avatar uživatele tomato1985
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 384
  • Karma: 2
Ten ovladac plus prijmac stoji ale strasne prachy..
VW Multivan 2,5 TDI 96Kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:33 #85740

  • TDIchip
  • Avatar uživatele TDIchip
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Cena je kolem 4.000 Kc ... Na aukru to nekdo zkousel za 5.000 Kc coz je fakt maximum kdyz se zrovna neda sehnat a nekdo ho nutne potrebuje. Origo je samozrejme za nesmysl (jen ovladac 3.900 Kc).
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1
Poslední úprava: 22. led 2012 22:59 od TDIchip.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:50 #85742

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3194
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 5
Dá se to řešit i když mám klimatizaci manuální, nebo mám Peška ???
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:51 #85744

  • TDIchip
  • Avatar uživatele TDIchip
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
To budeme řešit dalším modulem abychom mohli spustit větrák, takže řešení to má :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:52 #85745

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3194
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 5
Děkuji, děkuji. Myslíš, že to zvládnete ještě tuhle zimu ?
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:56 #85746

  • TDIchip
  • Avatar uživatele TDIchip
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Interface je plně funkční, modul ovládání ventilátoru začnu řešit zítra :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 21:58 #85747

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3194
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 5
To je super informace. =D> OK!
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 22:14 #85750

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2809
  • Obdržená poděkování 171
  • Karma: 35
TDIchipe jen tak dál . Až to budeš mít odzkoušené tak do toho půjdu.

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 22:17 #85751

  • TDIchip
  • Avatar uživatele TDIchip
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Teď myslíš kterou verzi? Na klimatronik je to již odzkoušené a plně funkční :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 22:19 #85752

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2809
  • Obdržená poděkování 171
  • Karma: 35
Já mám klimatronik , tak mě prosím vysvětli jako lajkovi co musím udělat abych mohl topi. Momentálně žádné ovládání (hodinky)nemám .

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Poslední úprava: 19. pro 2011 22:33 od Vendys.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 22:22 #85753

  • TDIchip
  • Avatar uživatele TDIchip
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 503
  • Obdržená poděkování 3
  • Karma: 0
Sezeň si DO a modul dálkového ovládání nezávislého topení T90 nebo T91 - s nápisy koncernu, ne aby na něm byl jen nápis Webasto, ale loga VAG nebo Porsche.

Pak už nic nebrání montáži a uvedení do provozu :)
Chiptuning, diagnostika, servis Téček, měření výkonu, odstranění DPF.
T5 Multivan 2.5TDi 128kW prodán
Audi Q7 4.2TDI
Audi TTQ 165kW
Yamaha YZF-R1
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Přestavba příhřevu motoru na nezávislé topení - řešení 19. pro 2011 22:23 #85754

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2809
  • Obdržená poděkování 171
  • Karma: 35
Dokážeš sehnat i potřebné díly T90 nebo T91? Rád bych to měl od tebe kompletní .

TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG
Poslední úprava: 19. pro 2011 22:32 od Vendys.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.210 sekund

Login