Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: DSG stale bez problemu?

DSG stale bez problemu? 30. čen 2018 10:05 #185906

  • Midelos
  • Avatar uživatele Midelos Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 141
  • Obdržená poděkování 4
Zdravim jen tak koukam, ze k prevodovce nikdo nic? Po kolika a za kolik meni prvni olej vite nekdo? Diky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DSG stale bez problemu? 30. čen 2018 11:33 #185907

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2737
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 166
Olej u DSG po 60tis km, striktně a raději o něco dříve. Rozhodně nepřejíždět !
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DSG stale bez problemu? 21. lis 2018 06:14 #189333

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
O DSG se dá něco načíst na stránkách Sixta .
U T5 to bylo 60 tis na DSG, jak píše Mulťa, nepřejíždět! Sixta důrazně doporučuje používat originál olej.
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DSG stale bez problemu? 30. led 2020 20:19 #196332

  • Guvson
  • Avatar uživatele Guvson
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 107
  • Obdržená poděkování 5
Mam najeto 105 tis. Km. Neni to casto, ale citim lehkou vibraci pri razeni. Nevim proc, ale mam povit jako by elektronika nebo spojka blbla. Cetl jsem diskuse ohledne DSG a kluci co maj napr. Golf VI tak nekde po pul roce ci roce stejny problem. Pri reklamaci v autorizaku to nikomu neuznali, kvuli bezchybnemu vypisu diagnostiky.
VW Multivan T6 HL TDi 110kW DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Guvson.

DSG stale bez problemu? 30. led 2020 22:41 #196336

Tak trochu je to způsobeno konstrukcí samotné DSG. Je vlastně mechanická převodovka ovládaná mechatronikou s dvěma mechanickými spojkami ovládanými hydraulicky.Oproti měničovému automatu je nutno použít dvouhmotnostní setrvačník, aby pohlcoval torrzní kmity při přenosu. U měniče je podstatně lepší tlumení kmitů a hlavně díky prokluzu nedochází k nárazům. Jednoduše řečeno přenos síly je měkčí a plynulejší. Kdežto DSG převodovka má problém s přenosem většího krouticího momentu, tak aby přenos byl plynulý bez škubání. DSG neumožňuje velký prokluz spojek a tudíž to časem odnese setrvačník. Takže vlivem opotřebení jak setrvačníku tak částečně i spojek dojde k uvedeným vibracím pří přeřazování.
Všechny pomsty od VW
T5 multa pan amerikános - weg
New T5 -25 edition s 210k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DSG stale bez problemu? 31. led 2020 14:22 #196343

  • Guvson
  • Avatar uživatele Guvson
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 107
  • Obdržená poděkování 5
Tak pokud se to nejak v prubehu casu nebude horsit, tak je to v pohode. Protoze to nedela neustale a je to jen opravdu lehounce citit. Nekdo by si toho mozna ani nevsiml. Ja jsem ale uz vycvicenej z T5.
VW Multivan T6 HL TDi 110kW DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.132 sekund

Login