Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: T5 - Clona masky

T5 - Clona masky 20. lis 2013 11:58 #130210

  • blackhouse
  • Avatar uživatele blackhouse Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 266
  • Obdržená poděkování 11
Tak mazlík už dostal clonku. Nevím jak moc to bude mít platnost, ale vypadá to dobře OK!
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 20. lis 2013 12:07 #130211

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 3151
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 229
Já vím ,že už se tu někde řešilo ,ale tato varianta není pro motory 2,5 Tdi . Jelikož za clonou je schován průduch pro nasávání vzduchu. Bohužel už nevím k čemu byl ten průduch ..
[img]
TCCT - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG - prodáno
[img]

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 20. lis 2013 12:28 #130212

  • LukášV
  • Avatar uživatele LukášV
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 336
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 11
moc těmhle krytům nevěřím..
protože stejnak ti jde nejvíc vzduchu spodním průduchem nárazníku.

a ano jak píše vendys, za horní maskou je přívod vzduchu do airboxu
T5 Multivan 2.5TDi RNS510, Bixenon, 20'' OZ 275/40/20, Thermo Top C + Thermocall GSM, Air Top 3500,...
Serie 128kw/400Nm
Stg.I 155kw/460Nm
Stg.II 173kw/480Nm
Stg.III 201kw/578Nm

TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 20. lis 2013 20:17 #130254

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
ZA MĚ TOHLE FAKT NE D:_)17 JE TO NEJEN PRO SÁNÍ , ALE KOMPLETNĚ CELEJ MOTOR JAKO NUDLE V NOSE :-"
NÁDECH - VÝDECH TO PLATÍ PRO VŠECHEN ŽIVOT D:_)18

OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 21. lis 2013 00:13 #130287

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Honzo, dej to pryč. Jednak je za tím opravdu sání, dále je tam i intercooler a chladič serva. A stejně to ničemu nepomůže, ohřev motoru bude stejně rychlý s tímto plastem jako bez něj.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 21. lis 2013 15:03 #130307

  • blackhouse
  • Avatar uživatele blackhouse Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 266
  • Obdržená poděkování 11
A je dole. Děkui za upozornění! D:_)10
T5GP Multivan Highline 2.0BiTDi 132kW DSG :-)
T5 Shuttle 2.5 TDi 128kW long (150 kW)
Octavia 1.9TDi 81kW
Roomster 1.4TDi 59kW
Forman 1.3 LS 50kW
VW Brouk 1.2 (1.6 :-) )
VW Caddy 1.9 Tdi 55kW
T5 multivan 2.5 TDi 128kW 4motion

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 21. lis 2013 17:18 #130313

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 601
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Tak ono to něco před ty chladiče chce , pokud jsou extra mrazy , tak se to dlouho ohřívá, a třeba se to ani neohřeje.....(při -20°C a rychlé jízdě. Na octě mám chladič celý zadělaný, a i v létě mám dole 10 cm zakrytý, alespoň není dotukaný od kamínků.
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 22. lis 2013 10:24 #130381

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Nesouhlasím. Stejně motor, pokud je studený a funguje ti termostat, běží na malý okruh. Tam ti nic před chladiči nepomůže.
Teprve až vyleze teplota tuším někam k 80st, začne trmostat pomalu otevírat a teprve pak začíná voda cirkulovat chladičem.
U T5 jsem nikdy nic před chladič nedával.
A pokud chci, aby se mi motor rychle zahřál, vypínám ze začátku topení. Nebo alespoň zadní. Nevěřili byste, kolik tepla motoru odebírají ty dva výměníky tepla, zejména když se pořádně roztočí ventilátory.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 22. lis 2013 10:45 #130384

  • HANZTD
  • Avatar uživatele HANZTD
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 342
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 12
lada t5 - a pod to se podepisuju D:_)18
OI 66 AGR rv 97 SEDAN 4x4 NESERIE 290HP 510NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 LO0NG 2x4 NESERIE 172HP 387NM ! POWERED BY HAnz + TDIfun + TDIgarage !
T5 77 AXB rv 04 SHORT 2x4 ---SERIE 105HP 250NM . TAHOUN KONÍ
PC NEANDRTÁLEC 774634483 hanzoctavia@seznam.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 22. lis 2013 11:39 #130393

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
já teda nemám T5, ale jako Láďa to dělám už dlouho na všech autech a funguje to OK!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 22. lis 2013 12:00 #130396

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
U aut co maj žaluzky je zbytečné zadělávat chladič. Ale u těch co je nemaj se vyplatí část chladiče zakrýt, hlavně ta spodní jak píše kolega.
Případné zakrytí servochladiče při teplotách pod nulou nemůže ničemu vadit. ;-)
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 22. lis 2013 20:33 #130427

  • bazilisak
  • Avatar uživatele bazilisak
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 601
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 2
Nechci samozřejmě rozpoutávat peklo, ale s Láďou si dovolím nesouhlasit v tom, že cituji "pokud je studený a funguje ti termostat, běží na malý okruh. Tam ti nic před chladiči nepomůže" , protože to není pravda , nápor vzduchu protékající přes studený chladič ochlazuje motor , to je jasné , a čím rychleji se jede , tím více se ochlazuje .... Co se týče T5 , tak já jezdím málo se studeným motorem, nebo že bych vypínal topení abych dříve zahřál motor u mě nehrozí, jelokož v mém provozu bude vždy běžet neustále horkovzduch a předehřívat motor před téměř každou jízdou budu vodníkem s vyplým klimatronikem. Ale mě se jednalo o jinou situaci a to tu, že pokud je holomráz, dá se to smažit 150 km/h a když je -15° a víc tak pokud mám zapnuté závislé topení, potřebuju pro vytopení auta i 10 kw a víc , necelých 5 kw dá příhřev a zbytek půjde z motoru ..... A to se bude teplota ( v hlavě v malém okruhu) pohybovat kolem 70°C i méně.

Zkušenost s Octavií 1 /66kw V - 24°C jsem v roce 2005 nastartoval po 3 dnech v Hranicích, nechal zahřívat a po 10 minutách jsem pomalu vyjel. Za celou dobu jízdy do Příbora (39km) jsem nedosáhl ani 60°C a byl jsem zmrzlý jako herinek. Poté jsem auto reklamoval (měj jsem ho sotva rok nové) že netopí, a tam mi známý přejímací technik říkal, že ty auta "prostě netopí" , chladič byl studený - termostat dobrý, tak jsem začal dávat před chladič překážky a nyní mám vyzkoušeno, že jak jdou teploty pod +5°C , zadělávám mirelonem celý chladič a zahřeju motor , topím a už tolik nemrznu. Nyní jezdím převážně do práce 10 a z práce 10 km . S oddeklovaným chladičem se neohřeje ani motor.... natož topení...

Takže po této zkušenosti jsem měl v plánu na T5 zakrýt spodek chladiče a taky to udělám, jen tam není tak pěkný přístup jako u okty ........
foto zde : http://mapurka.rajce.idnes.cz/VW_Multiv ... _4_Motion/
T5 Multivan TDI 4Motion
Škoda octavia 66 kw
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 22. lis 2013 21:27 #130440

  • dusanhaya
  • Avatar uživatele dusanhaya
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1491
  • Karma: 26
  • Obdržená poděkování 114
já s t5 nemám zkušenost v kruté zimě,ale ted mi to topí dobře,než dojedu do dílny(5-6km) hřejem :) ale zatím nejsou žádné mínusové teploty.
Ovšem u octy jsem měl zadělaný spodek chladiče(cca 1/3 celého),jinak se pořádně neohřál motor,ale až když bylo standartně pod nulou.Mám v zimě rád v autě na delší štrece teploučko na krátký rukáv :P
VW T5 Multivan 2,5TDI
T en D ým I gnoruj gang
A -team (Almara team)


Něco pro interier T4/T5 viz.-
http://dusanhaya.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 22. lis 2013 22:27 #130452

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 292
Každý má jinou zkušenost, já po osmi letech provozu se svojí T5 jsem nikdy neměl pocit či potřebu někde jí zabalovat. Auto se rovnoměrně ohřívá, dosáhne 90ti stupňů a ty drží i při jízdách z kopce. Samozřejmě díky bufbufovi.
Znám Octy a jejich problémy s ohřevem v zimě, proto také mají "žhavičky" ve vodě. Ale u T5 takovéto problémy nejsou, pokud vše funguje jak má.
A co se týká ochlazování motoru studeným vzduchem - tohle není Tatra či Praga V3S, které jsou chlazeny vzduchem. Toto auto je chlazeno vodou, a jestli někde zvenku fouká na blok studený vzduch, tak je to naprosto zanedbatelná ztráta tepla. Tady se teplo drží hlavně ve vodě a v oleji, auto se nechladí ani blokem a ani hlavou.
Důležité je teplo uvnitř motoru, nikoli na povrchu.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T5 - Clona masky 23. lis 2013 00:03 #130458

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Bazilišák: Zajeď si do Webasta na thermotest, my ostatní jezdíme v trenkàch i v -30 D:_)23
Vždy na mě na pumpě čumí všichni, když jsou jak lyžaři navlečení a já v tílku a papuče :lol:
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.192 sekund

Login