Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: DPF monitor

DPF monitor 04. pro 2017 09:24 #181148

mám 110 kw v T6 regeneruje tak co 200 km cca 30 minut i když jedu rychle, dpf monitor mi na to jede
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Stanislav123.

DPF monitor 04. pro 2017 14:04 #181154

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2735
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 165
někde mezi 100-550 km, po městě častěji, na delší trasu až přes těch cca 500km
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 04. pro 2017 16:47 #181157

  • klubo
  • Avatar uživatele klubo Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 371
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11
mě se nejvíc povedlo asi 350 km když sem jel jen po dálnici, 500 je pro mě scifi
T6.1 Caravelle 2021
T6 TSI plechovka 2019
ex T6 Kombi 2016
ex T5 GP Kombi 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 05. pro 2017 17:31 #181162

Ahoj,
necháváte ten OBD link zapojený v autě nastálo nebo ho jen občas připojíte, přečtete hodnoty a zase vyndáte?
Transporter T5 2007 1,9TDi, 77KW - prodáno
Octavia II 1,9TDI 2005 - prodáno
VW Caddy Maxi Family 2.0 75kW - prodáno
Saab 9-5 Aero, 2,3 196kW
VW California Beach T6 2.0. 110kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 05. pro 2017 18:57 #181163

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2735
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 165
Je tam stále.
TCCT - TransporterClub Caravan Team
Multivan Final Edition T5.4 LR TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 06. pro 2017 08:32 #181171

  • eviz
  • Avatar uživatele eviz
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 632
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 44
Taky stále
Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 06. pro 2017 14:00 #181176

  • klubo
  • Avatar uživatele klubo Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 371
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 11
taky to tam mam furt, akorát občas se to nechce spojit s mobilem tak vytáhnu, zastrčim a zas to měsíc funguje v pohodě
T6.1 Caravelle 2021
T6 TSI plechovka 2019
ex T6 Kombi 2016
ex T5 GP Kombi 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 20. úno 2019 14:54 #190748

Ahoj všem,
Mám T6 2.0 4M 110kw 2017. Včera mě překvapila rozsvícená kontrolka dpf při nájezdu 22tis, když jsem parkoval doma. Jak už tu někdo psal, následoval zmatek v hlavě. To jsem ve své O2 po 200tis km nezažil. Hned jsem to jel předpisově vypálit. Když si tak vybavuji, tak občas zaznamenám "úbytek" výkonu. Tak časté vypalování mě zaráží. Nevíte jestli je to spjaté s používáním Ad-blue? Zda to není normální u této technologie? Mám auto jako rodinný camper, takže v zásadě jezdí jen dlouhé cesty na dovolené po Evropě, minimální provoz na krátké vzdálenosti a něco takového by mne ani ve snu nenapadlo. Zkusím Obd monitor a podělím se. Díky za reakce.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 22. pro 2019 18:39 #195723

Ahojte, mám Cali T6 4M DSG 110kW, CXFA
Po neprijemnej skusenosti s DPF filtrom (menený v poslednom mesiaci záruky , nebola možná regenerácia) som kupil
ELM 327 od Sunnysoftu, nainstaloval VAG DPF platenu verziu ale nepodarilo sa rozbehať (pripojenie funguje, aj komunikuje s CarScanner) máte nejaké tipy?
Ešte by som sa podelil so skúsenosťami (aj ked mozno v tomto vlakne mierne OT)
Mám najazdených 15000km ľahká noha,dlhodobá spotreba 7,0l (podla pal.pocitaca) myslim že to bol aj dovod nedostatočnej regenerácie DPF, dlhé trasy, tankovanie takmer vzdy plna nadrž, až na jeden raz keď bola CS zatvorena som riskol prejazd Donovalov s dojazdom cca 60km. Po ceste dolu z kopca prestalo fungovať prídavné kurenie (vonku cca 5st.) a zaroven sa rozsvietili kontrolky Start stop nefunkčný, kontrolka motora, a blikajuca kontrolka žhavenia spolu s nudzovým režimom....
Po navsteve servisu bolo resume vymena DPF (hodnoty vyse 60g). Dakujem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Moravsky.

DPF monitor 23. pro 2019 10:06 #195732

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1877
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 181
Nejdriv ELM327 - bohuzel ruzne prevodniku funguji ruzne. Kvalita tech ELM327 je velmi ruzonoroda, takze doporucuji vratit a zkusit koupit jiny.

DPF - nevim jak na T6 ale na T5 je maximalni limitni hodnota zaplneni filtru 95g a ani to neznamena ze filtr je skutecne plny, rozhodujici jsou tlaky pred a za DPF, resp. rozdil. Pokud by auto neregeneroval uz ani na dlouhych tratich tak doporucuji vratit a koupit jiny .:)
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 27. pro 2019 21:34 #195754

Mám vyměněný motor a nechal jsem vyčistit DPF. Na DPF VAG vidím, že měřené saze přibývají pomalu,
výpočet zanešení filtru (calculated mass) je ale mnohem rychlejší a filtr se podle toho regeneruje každých 250km
i když by to v pohodě dalo na 600. Předpokládám, že to vychází z toho, že mám najeto 100 tis, potřeboval
bych někde provést reset, tak aby výpočet probíhal jako u nového auta, nemáte s tím někdo zkušenost?
VW multivan T5 132kW 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 28. pro 2019 18:58 #195761

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1877
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 181
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 08. bře 2020 20:44 #196820

Tak jsem provedl reset všech nastavení DPF, hodnota ash oil je 0 a výsledek je pořád stejný, DPF se regeneruje každých 200km, regenerace trvá cca. 10 min a ukončuje se někde kolem 5,5g soot calculated, dříve to padalo trochu níže.Jednou jsem zkusil resetovat DPF cca. v polovině cyklu a jen v tom případě se spustila regenerace po dosažení 24 g soot measured, jinak pořád stejné, regeneraci ovládá soot calculated, které přibývá cca. 2x rychleji než soot measured. Můžete někdo napsat na jaké hodnoty soot calculated a soot measured se po regeneraci dostáváte?
VW multivan T5 132kW 2011

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

DPF monitor 09. bře 2020 20:36 #196822

  • mourek
  • Avatar uživatele mourek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 213
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 21
Mám T5 BiTDI:
před výměnou motoru zaplnění něco přes půlku:
Soot Mass Calc (g) .. stoupala pomaleji jak measured,
Soot Mass Measured (g) .. stoupala rychleji jak calculated,
regenerace trvala od 15 do 20 minut a v rozmezí 80 až 120 km při klidné jízdě nebo tempem na dálnici.

po výměně motoru i DPF atd.:
Soot Mass Calc (g) .. stoupá rychleji,
Soot Mass Measured (g) .. stoupá pomaleji někdy je tam třeba 5g a calc má 24 g,
regenerace se spouší co 200, 300 km a trvá různě 5 až 15 min. Protože se spouští nepozději od 24 g calc nebo dříve pokud nastanou vhodné podmínky. Trochu se zregeneruje samo, ale pokud jezdíte s lehkou nohou k přirozené regeneraci téměř nedochází. Skutečné zaplnění je různé a proto je velký rozptyl v době trvání (regenerace se ukončí při skutečném zaplnění namalé hodnotě).
VW Multivan 2,0 BiTDI 132kW/180k, 4motion, 7st. DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.249 sekund

Login