Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Chybové kódy 03022 a 25796 + chyba Start Stop

Chybové kódy 03022 a 25796 + chyba Start Stop 21. bře 2024 12:47 #210869

  • frnda
  • Avatar uživatele frnda Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj všem,
minulý rok jsem si pořídil vysněného Mulťáčka T6 110kW CXH 2015 a teď mne trápí chybové kódy 03022 a 25796 viz přiložená fotka a k tomu se mi ukazuje závada Start Stop systému...

Včera jsem by v autorizáku na výměnu EGR a poprosil jsem je se podívat i na tento problém, nicméně při předání auta mi řekli, že neví co to může být za závadu a že s tím mám dále jezdit a čekat jak se to bude dále vyvíjet, z čehož tedy nejsem úplně nadšenej a rád bych to vyřešil.

Taky jsem si všiml, že mi při jízdě auto dobíjí stále na 14.1V tedy chytrej alternátor nefunguje jak má, tedy napětí nepadá když to zrovna nedobíjí a zároveň nefunguje ani rekuperace, tedy mi napětí nestoupá při brždění motorem a drží se to na těch stálých 14,1V

Netuší někdo co by to mohlo být, případně neznáte někoho opravdu šikovného kdo má potřebné zkušensoti a mohl by se na to podívat?

Jediné co mne napadá, nemohlo se něco stát, když jsem omylem zapnul zapalovaní (bez startu motoru) při připojené nabíječče? (CTEK MXS 5.0)

Budu vděčný za každou radu.
Děkuju
frnda
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od frnda.

Chybové kódy 03022 a 25796 + chyba Start Stop 21. bře 2024 14:51 #210873

  • covex
  • Avatar uživatele covex
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2170
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 218
Zasada c.1 je nezobrazovat chybove hlasky a jejicho popis v cestiine. Ty preklady jsou casto katastrofalni a zcela zavadejici.
Normalni nastartovani auta s nabijeckou by nemelo delat zadne problemy. U "normalniho" auta bych rekl, ze napeti 14.1V na alternatoru je malo, resp. je to na dolni hranici co bych ocekaval, ale u T6 tezko rict.
Nicmene co jsem cetl tak podstatne je, ze auta s "chytrou" baterii se nesmi nabijet na kontaktech baterie, protoze tim se rozsynchronizuji citace nabite a vybite energie a prestane to fungovat. Nabijet se smi jen pres body urcene v manualu.
VW T5 2.5TDI 128kW BPC 7HM 2008 4motion Multivan Seikel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Chybové kódy 03022 a 25796 + chyba Start Stop 21. bře 2024 17:17 #210875

  • frnda
  • Avatar uživatele frnda Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,

Myslím že některé zásady jsou zbytečné a kdo ví o daném problému, tak se určitě bez problému vyzná v těch podkladech které jsem uvedl, které jsou ale i tak jak jsem uvedl myslím srozumitelné pro všechny, kdo zná alespoň trochu diagnostiku ;-)

14,1V je samozřejmě málo u klasického alternátoru, ale pokud to dává neustále alternátor inteligentní, tak je to ale problém také, proto jsem to uvedl.

Nabíjím samozřejmě správným postupem, plus z nabíječky na plus baterky a mínus z nabíječky na kostru auta.

Základy fungovaní svých aut znám a mám je nastudované, i běžný servis si dělám u aut sám, proto jsem uvedl co nefunguje, aby to případně tomu kdo tomu rozumí pomohlo mi poradit, tak snad se někdo ozve. Bohužel tady netuším s čím by mohl být přesně problém a netuší ani v autorizovaném servisu, tedy se ptám zde, zda si někdo náhodou stejným problémem už neprošel a pomohlo by mi to najít závadu.

Příští týden si budu měnit olej, tak se podívám zda tam není náhodou ve svazku pod motorem zoxidovaný jeden kabel k alternátoru, ten prý lidem u T6tek dělává neplechu, nicméně to může být cokoliv jiného...

Pokud na to přijdu kde je ten problém, tak to sem rád napíšu, aby to případně mohlo pomoci dalším lidem ;-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od frnda.

Chybové kódy 03022 a 25796 + chyba Start Stop 20. čen 2024 21:48 #211348

  • frnda
  • Avatar uživatele frnda Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,
bylo by fajn, kdybych sem napsal stav, jak jsem s problémem postupoval, ale vlastně nijak...
Auto bylo do května v garáži, protože jsem neměl čas se mu věnovat a ani s ním jezdit. Když jsem ho pak vytáhl z garáže, chyba přetrvávala, ale jel jsem na výlet. Po návratu z výletu jsem auto připojil k nabíječce, zapomněl na ni a po pár dnech jej omylem nastartoval s připojenou nabíječkou. K mému překvapení jsem zjistil, že ty chyby zmizely a od té doby Busík běží bez tohoto problému. Najezdil jsem zatím od té doby cca 1500 km, opravdu tomu nerozumím, ale samozřejmě jsem rád, že problém zmizel...
Takže pokud má někdo stejný problém tak mu bohužel ani já neporadím...

Ať vám to všem dobře jezdí

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od frnda.
  • Strana:
  • 1
Vygenerováno za 0.070 sekund

Login