Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: nefunkční zpáteční světla

nefunkční zpáteční světla 27. kvě 2013 20:01 #121932

  • Jouda
  • Avatar uživatele Jouda Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 205
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
Přestala mi svítit na mé T5 transporter, rv 2006 zčistajasna zpáteční světla. Původně jsem si myslel, že odešly žárovky, mátlo mě, že by obě, ale těmi to nebylo. Tak když už jsem to měl rozdělané, dal jsem místo obyčejných žárovek ledky od Karlose.
Ted jsem to dal svému mechanikovi, a světe div se. Volal, že to funguje, ale sám pak odhalil, že je to jinak. Ledky po nastartování, tedy i jen při otočení klíčku, se lehce rozžnou, a při zařazení zpátečky se tedy normálně rozsvítí. Když tam pak dal obyč žárovky, nerozsvítilo se opět nic. Takže tipnul, že ledky svítí jen díky tomu, že k rozsvícení potřebují méně proudu než běžné žárovky, a že jde o nějaký zbloudilý proud, že zřejmě zpátečka je přes ŘJ, a na té se něco odpálilo, co způsobuje problémy. Nevíte někdo, v čem by mohl být problém a co s tím? Díky
VW T5 2006 1.9 TDi 77 kW
Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nefunkční zpáteční světla 23. čen 2013 20:45 #123564

  • Auto1
  • Avatar uživatele Auto1
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1580
  • Obdržená poděkování 18
Zkus na převodovce čidlo spátečky odpojit z patice a změřit proud u žárovek a pak zkus tu patici propojit, má dva piny/konektory, propoj je a zase změř proud v žárovkách.
Měřit multimetrem ne zkoušečku a můžeš změřit i tu patici, co jde k tomu čidlu.
Das Auto.Der Multivan T5 Spitzendiesel R5 TDI 128kW/174PS/400nM 6g Schaltgetriebe,Keskin ET20/7,5J Bi-Xenon Project Zwo RNS 510

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

nefunkční zpáteční světla 05. pro 2013 20:58 #131225

  • Jouda
  • Avatar uživatele Jouda Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu