Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 09. led 2017 22:10 #172874

skoro 10 rokov, 400 000km, T5 multivan, 4motion, 128kw, manual

2 mesiace, 8500km, T6 california beach, 4motion, 150kw, manual, Seikel desert pruženie
(momentálne servis AGR chladič)

Bohužiaľ musím vyjadriť sklamanie nad T6. Oproti T5 to nie je lepšie auto. A to ešte nemôžem hodnotiť spoľahlivosť.
Plusy T6
- LED svetlá
- Adaptívny tempomat
- rádio car play
- tichší chod motora pri bežných otáčkach
- zabudol som na niečo ?

Mínusy T6
Len zopár postrehov:
- Tak ako píše patry, do držiaku na fľašu v strede sa nevojde 1.5 l fľaša. WTF Bočné spodné kapsy vo dverách sú oveľa horšie na prepravu fliaš. Horné kapsy sú menšie, užšie. Ovládanie okien a nastavenie zrkadielka, to si z nás robia srandu. odkladacie schránky v prístrojovej doske sú menej praktické.
-Motor 128kw vrčal síce ako traktor ale jazdilo sa mi lepšie. Spotreba teraz cca o 0.5 až 1l nižšia. Výkonovo je to tak ako zo všetkými motormi čo majú menší objem a papierovo vyšší výkon len papierovo výkonnejší motor.

Našťastie všetko ostatné je rovnaké v T6 ako v T5, apríklad:
- jazdné vlastnosti
- jednoduchý funkčný interiér, koľajničky pre zadné sedadlá
- rozmery svetlá výška, prejazdnosť terénom. S pružením seikel ešte lepšie.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od ciki62.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 11. led 2017 14:48 #172911

Ahoj, 8 roku, T5 2,5 96kW 360 tis. km

Po T6 šilhám od té doby, co jsem o T5 přišel po havarii a je to už rok a něco. Bohužel závěr je stále stejný.
Pokud si vezmu solidní téčko dejme tomu za milion, nebo 1,2 mega, a vemu v úvahu nájezd aktuálních motoru 200 tis, možná 250tis km, vychází mi jeden km cca 5 - 6 korun auto + gumy, nafta, servis. To auto je fakt dobré prvních 100 až 150tis.km. Pak už přichází problémy. Na "malé motory" sem moc dobrých referencí nečetl, spíš naopak. Důkazem je i množství aut s biturbem v bazarech, za velmi zajímavé ceny, a ještě větší množství zničených motorů ve šroťáku. Podobný zkušenosti mám třeba s Toyotou, kdy prvních 120 tis. je nádherných, není sebemenší problém, jen olej filtry, ale pak.... Takže jednoznačná politika VW je udělat vše pro dynamický růst prodeje. Ty auta nesmí vydržet 10, 15 let jako T4, 5 max 6 let a nové. Proto se vždy otočím, polknu, a jdu pryč. Kdysi mi kdosi z VW řekl, vezmi všechny věci, co jsi v té T5 vozil, dej to na hromadu, změř, kolik to zabírá místa, a vezmi nejlevnější auto co je na trhu. Za zbytek peněz si udělej radost.
Takže mám plechovku, jezdím za 5,5l, platím menší pojistku, menší kola, servis stojí 1500,- uvidíme dle nájezdu, kolik bude stát kilomer. :dry:
Fakt je jeden z bodu A do bodu B dojedu, omrzliny nemám, vylezu z toho rovnej stejně jako z téčka. Jenom kavovar tam není...
A aby mi nebylo smutno, tak za zbylé love sem si koupil luxusního půl roku starého Mini Coopra v plné palbě. A upřímně to je opravdu jiné svezení, jiný vybavení. :)
Možná kdyby VW udělalo téčko hybridní, s malým benzínem, tak změním rozhodnutí..... A zase budu mít jen jedno auto. Ale upřímně moc tomu nevěřím. :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 29. led 2017 21:22 #173428

  • Jarda
  • Avatar uživatele Jarda
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 135
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 7
Ahoj všem,

měl jsem 5 let Transportera 2,5/96 kW najeto asi 200 000 km
pak 5 let Carawellu T5 GP 2,0 /103 kW DSG najeto asi 230 000 km
nyní 5 měsíců Multivan T6 2,0/150kW DSG zatím 8 000 km
Na tranďáku jsem měnil motor - prasklá ojnice, díra v bloku, převody - ložiska, vačka. Spotřeba se celkem neměnila v průměru 8,5 až 10 litrů/100 km.
Carawella jezdila celkem bez problémů. V 90 000 egrventil, ve 160 000 jsem vyměnil hydroštely, Při 200 000 jsem měnil setrvák.
Spotřeba hodně závislá na stylu jízdy. Solo na pohodu do 100 km jela za 7,8L. Solo po dálnici 9 L. Rychle po dálnici s plaťákem klidně 13L.
Pocitově nejlíp jezdí novej Mulťák. Na pohodu ukazuje i pod 6L. Dálnice do 9L, s vozejkem do 10L.
Ke spotřebě nafty je třeba připočítat tak 1 - 1,2L AD Blu.
Zatím mám najeto 8000 km ( auto celkem 12 000 km). Moc hezky jezdí, řekl bych, že je všechno jinak naladěný. Jak podvozek tak převodovka. Je třeba si trošku zvykat na vyřazování rychlosti při ubrání plynu - plachtění.
Za mně je T6 lepší než T5 i když je to prakticky velkej facelift.
Měl jsem půjčeného Transportera T6 110kW. Výkon je na hraně. Ostřeji se s tím jet nedá. Průměrná spotřeba do Chorvatska a zpět 8 L. Hodně mně rozčilovalo poskládání manuální převodovky. Má 1-3 krátké a velký přeskok na 4.
Letková světla svítí skvěle, řekl bych že o dost víc než xenony.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Jarda.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 09. úno 2017 21:25 #173825

Ahoj všem,
tak završuju s Mulťákem první rok, s následujícími zkušenostmi:
- za T4 jsem uronil slzu, ale výměny nelituju,
- motor výkonově srovnatelný (110 kW), na DSG jsem si zvykl rychle, zatím bez problémů,
- adaptivní tempomat funkční, vyhovuje, a nepozoruju, že by se významně projevoval na spotřebě, přes zimu se mi ale pákrát stalo, že ohlásil nefunkčnost - zřejmě mu sníh nedělá dobře,
- spotřeba překvapivě vyšší, než jsem čekal - T4: 8,3 l/100km, T6: 9,3 l/100km po 45000 km,
ještě ke spotřebě - to že to neodpovídá údaji v TP, jsem očekával, ale že ukazatel dlouhodobé spotřeby ukazuje 8,2 a skutečnost je ještě o litr víc (sleduju to z tankování) mě trochu rozladilo,
jak ale je napsáno jinde, je to o noze a pokud člověk chce a má čas, tak ten litr dolů není problém,
- výměna oleje se mi ohlásila v 38t., to už jsem měl 2 výměny za sebou, v 55t. plánuju i olej v převodovce,
- AdBlue se snažím tankovat z pistole, ne po flaškách, je to pohodlnější, jen mě rozčiluje to hlášení 2400 km předem! stačilo by tak 1000 km
- exteriér bez problémů, trochu vrže klika šoupaček, ale jinak klid, LEDkový světla - super, lepší jsem neměl ...
- před barákem mi dodávka ustřelila zrcátko u řidiče, za 7 tácků a 3 dny jsem ho měl od Porsche zpět i v barvě,
- zadní couvací kamera bez parksystému bohatě dostačuje, max. spokojenost,
- jezdím i kempovat, spaní je výš než v T4, takže si nesednu; multiplex permanentně v rozšířené pozici, po zasunutí lavice se cestující vzadu nedostanou do spodních odkládacích prostorů na flašky a horní použít nejdou (viz výše),
- nechal jsem si přidělat ovládání osvětlení zadního prostoru od řidiče, nevím, proč by při otevření dveří mělo svítit celý auto
- vzduchový přídavný topení auto po ránu příjemně vyhřeje za půl hoďky, přední sklo ale moc neodmrazí, což uměl vodník u T4, zase víc ždímal baterku,
- no a problém s auto stop/start a regenerace se tady řeší, podobně jako vypínač ESP, hlavně že mám na panelu 9 nepoužitejch záslepek

Každopádně mě T6 baví a doufám, že i něco vydrží, rok má už za sebou ;-)

Pokud budete mít nějaké dotazy, rád odpovím a podělím se se svými poznatky, pocity a zážitky.
T4 Multivan 2.5TDi 111kW (2006-2016)
T6 Multivan 2.0TDi 110kW (2016- ????)
Poděkovali: mulťa, Sindeon VW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Guinness.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 20. úno 2017 15:44 #174126

Přesto, že se tady řeší spíš to, jak je 150kw líný :-), tak jsem se chtěl zeptat na trošku jiný motorizace.
Chtěl bych koupit T6 transporter kombi a zvažuju, jestli jít do varianty 62 nebo 75kw. V současný době máme T5 kombi 62kw a potřebujeme dalšího (ještě je ve hře varianta, že koupíme starší T5).
Otázky jsou následující: Má smysl si připlácet cca 30k za silnější motor? Jak je to u zmíněných motorizací se spotřebou?

Auto máme především pro chlapi do práce (parta tesařů) i když ho budu asi docela využívat ze začátku jako rodinný (nějak se rozrůstáme :-) a na mulťák zatím nejsou groše). Nepotřebuju aby mi s tím chlapi někde moc závodili....
Dík...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 20. úno 2017 18:37 #174129

  • eviz
  • Avatar uživatele eviz
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 598
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 41
Kluci jestli něco chcete vědět,tak se klidně zeptejte už mám najeto 21 km-asi to prodám je to ojetý :woohoo:
Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 20. úno 2017 19:55 #174131

  • Vendys
  • Avatar uživatele Vendys
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • TCCT - Transporterclub Caravan Team
  • Příspěvky: 2931
  • Karma: 36
  • Obdržená poděkování 189

eviz napsal: Kluci jestli něco chcete vědět,tak se klidně zeptejte už mám najeto 21 km-asi to prodám je to ojetý :woohoo:

Tak já se tedy zeptám.
Kdy nám ho Pavlíku přivezeš ukázat?

TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team
VW Multivan T6 Edition 30 2,0 TDi 150 kW DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 20. úno 2017 20:13 #174133

Stetkins napsal: Přesto, že se tady řeší spíš to, jak je 150kw líný :-), tak jsem se chtěl zeptat na trošku jiný motorizace.
Chtěl bych koupit T6 transporter kombi a zvažuju, jestli jít do varianty 62 nebo 75kw. V současný době máme T5 kombi 62kw a potřebujeme dalšího (ještě je ve hře varianta, že koupíme starší T5).
Otázky jsou následující: Má smysl si připlácet cca 30k za silnější motor? Jak je to u zmíněných motorizací se spotřebou?

Auto máme především pro chlapi do práce (parta tesařů) i když ho budu asi docela využívat ze začátku jako rodinný (nějak se rozrůstáme :-) a na mulťák zatím nejsou groše). Nepotřebuju aby mi s tím chlapi někde moc závodili....
Dík...


Nevyplatí, tedy připlácet 30tis. Raději levnější pak případně úprava sw, motor je stejný. Jedině co by mělo smysl je 103kw, ale pro práci bych to neřešil.
T5 MULTI-BLACK-TULIVAN - 128+ AXE + Elddis Furicano GTX
T5 MULTI-SILVER-FIVE 128+ AXE - k.o.
T4 MULTI-GENERATION-BLACK 111+ AXG - jedí opodál dál :)
Poděkovali: Stetkins

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 20. úno 2017 21:30 #174136

  • eviz
  • Avatar uživatele eviz
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 598
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 41

Vendys napsal:

eviz napsal: Kluci jestli něco chcete vědět,tak se klidně zeptejte už mám najeto 21 km-asi to prodám je to ojetý :woohoo:

Tak já se tedy zeptám.
Kdy nám ho Pavlíku přivezeš ukázat?


Venoušku přivezu rád,ale teplota minimálně 15 stupňů vlhkost vzduchu tak okolo 50-60 procent,nejlepé lehce pod mrakem ......Neboj dám vědět až bude chvilka času tak zajedu k " hasičům " a ozvu se,samozřejmě v předstihu.
Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 20. úno 2017 23:36 #174139

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5 Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8813
  • Karma: 29
  • Obdržená poděkování 287
Máš opravdu krasavce.
Až budu velký, taky si koupím takové auto.
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT[/color] - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Poděkovali: eviz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 01. bře 2017 08:42 #174415

  • mulťa
  • Avatar uživatele mulťa
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2572
  • Karma: 28
  • Obdržená poděkování 138


Druha vec da sa nejako nastaviť ked zamknem aby sa automaticky sklopili spätne zrkadla?

Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk


Podle toho co píšou na foru v odkazu by mělo jít sklápění zrcátek nakodovat.
www.t6forum.com/threads/how-to-program-f...rors-pictogram.1780/
TCCT[/color] - TransporterClub Caravan Team
T5.3 TDi 150kW DSG 4M

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mulťa.

Re:Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 01. bře 2017 13:50 #174429

mulťa napsal:


Druha vec da sa nejako nastaviť ked zamknem aby sa automaticky sklopili spätne zrkadla?

Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk


Podle toho co píšou na foru v odkazu by mělo jít sklápění zrcátek nakodovat.
www.t6forum.com/threads/how-to-program-f...rors-pictogram.1780/

Skúsim sa nato pozrieť. Ale po rýchlom zhliadnutí bude treba asi konkrétny software.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
VW Multivan T6, 150kw, 4motion, DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 14. kvě 2017 15:19 #176702

  • pájus
  • Avatar uživatele pájus
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 1
Koncem roku bych chtěl koupit nový Multivan. Po předchozích autech Transporter T4/75KW, Multivan Comfortline 96KW a současném Multivan HL 132KW (vše hnané na předek) mám už celkem představu co chci = 150KW, 4x4, DSG , ale pro utřídění myšlenek mám několik dotazů na zkušenosti těch, kteří podobné auto o kterém uvažuji mají. Má smysl kombinovat adaptivní tlumiče se sníženým podvozkem? Co pádla pod volantem – využíváte, nebo vše necháváte na DSG a nevadí pádla při ovládání dalších funkcí? Co pokládáte u vašeho auta za nezbytné, co v něm postrádáte a co naopak považujete za zbytečné? Kdy mění VW modelový rok? A ještě dotaz pro zasvěcené – neuvažuje VW o nasazení 3,0l , do T6 tak, jako u modelu Amarok? Děkuji, Pavel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 16. kvě 2017 04:55 #176745

  • Surger
  • Avatar uživatele Surger
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj.Mužů napsat své zatím malé zkušenosti.Mám najeto 12000.150 kw, 4x4, DSG.Mám adaptivní tlumiče a snížený podvozek.Rozdíl mezi sníženým a nesníženým je prakticky zanedbatelný.Spíše záleží na gumách.Pádla pod volant jsem nechtěl.Osobně bych je nevyužil.Rád jezdím v klidu a kochám se.Nechávám prakticky všechno na DSG.Mám uzávěrku zadní nápravy.V zimě dobrá věc pokud jezdíš na hory a nebo do terénu.Už mě dvakrát vytáhla z průseru tam,kde 4x4 nestačilo.Předtím jsem měl 5 let Pathfindera.Ten projel bez problémů všechno (vím je to nesrovnatelné auto).Mám na obou stranách dveře.Štvalo by mě pokaždé auto obcházet.Dobrá je kamera na parkování se senzory.Zaparkuju skoro všude.Led světla jsou úžasné.Adaptabilní tempomat je super.Z nedostatků bych řekl že by mohlo být více odkládacích prostorů.Jsem zvyklý z jiných aut na více.Především vpředu v místě dosahu řidiče.Dále mi dost vadí regenerace DPF každých 120 km.Nicméně jsem slyšel že na první garanční prohlídce se bude jinak nastavovat software a regenerace bude po delších intervalech....ale nevím?Musí se vyjádřit více zasvěcení.Doplňování močoviny mi nevadí.Jednou za cca 7000 km naberu na benzínce a zase jezdím.Cena do 200 Kč. Tak to je stručně vše.Další dotazy zodpovím.

Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Dojmy, zkušenosti, postřehy, srovnání........ 25. kvě 2017 20:17 #177041

  • helmet
  • Avatar uživatele helmet
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 2
Já mám najeto 38.000 Km. Průměrnou spotřebu za 16 měsíců u tohoto vozu je 8,4 l/100km.
U auta mi chybí více odkládacích ploch. I výbava Trendline má více odkládacích ploch než Comfort a HI line. Je téměř nemožné si odložit hrníček s kafem, jelikož ten šuplík, do kterého se to odkládá se při jízdě třepe a to nemusíš jezdit po D1...a dodnes jsem nepřišel na to, který hrnek se tam vleze. :(
Jezdím v šesti...2 dospělí a 4 děti......vzal jsem standardní délku.....no měl jsem si vzít LONG....při delší vyjíždce musím stále přebalovat a balit auto jak puzle a to mě fakt nebaví. Párkrát jsem v autě i spal a hodně by se mi přidaly otočné přední sedadla. Měl jsem je zaškrtnuté a poté, co jsme zjistil, že se nedají výškově nastavovat, tak jsem je vyhodil a dnes toho lituji.
Adaptivní tempomat jsem nebral, jelikož jsem byl zvyklý na jiné funkce z jiného auta a tam se tento tempomat choval inteligentně....dokonce se uměl i posouvat v kolonách. Poté co jsem zjistil, že u VW umí pouze polovinu věcí (a nejde zapnout klasický tempomat), tak jsem také od této položky upustil. Co si nemohu vynachválit jsou LED světla.
Jezdím skoro každý zimní víkend na hory a s 4motion jsem zatím neměl problémy a dojeli jsem tam kam jsem potřeboval. Vždy se to chovalo, tak jak jsem u 4 kolky zvyklý....prostě vyjede vše, když nejdeš proti zdi - sněhu.
DSG jsem volil, protože jsem chtěl automat...moc mě nepřekvapil, ale také mě ani nezklamal. Pádla pod volantem jsem neměl v nabídce....ale asi bych je nebral. Jsem pro klidnou jízdu.
Autu by slušel 6-ti válec, ale neslyšel jsem z žádné strany, že ho tam budou dávat.
Vypalování filtru je hodně časté a vždy mě to překvapí a tak trochu naštve, když je to ve městě.....
T6 MULTIVAN HL 4motion 150kW DSG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.223 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/